Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 18. března 2013

Barry M Jewel Britannia

Ahoj všem :)

   Rostete jak houby po dešti, dnes mi přibyli 4 noví čtenáři. Není to ani týden, co je můj blog na světě a už mám 29 pravidelných čtenářů! Děkuji :) <3

   Dnes vám ukáži manikúru s lakem od Barry M v odstínu Jewel Britannia. Je to třpytivý efektový lak. Obsahuje červené, modré a stříbrné třpytky různých velikostí (velké, střední a malé) a ještě jakoby duhové glittery.
   Naprosto mne dostalo, že schne velmi rychle a prosuší i lak pod ním. Navíc s ním manikúra vydrží o dost déle :)
   Na rozdíl od jiného efektového laku Barry M, odstínu Ruby, stačí jedna vrstva. Já ji lakovala přes Maybelline Mini Colorama French White (stále se divím, že mám víc než polovinu, když ho tak často používám :). Na ostatních nehtech je modrý lak Electric Blue, také Maybelline Mini Colorama. Oba odstíny jsou dostupné v nových Coloramách (pardon za tu zkomoleninu, mně to jinak nejde na jazyk :), jen jsou číslované.

Maybelline French White a Electric Blue + Barry M Jewel Britannia
   Barry M zakoupíte na mých šminkách za 109 Kč, obsah je 10 ml. Doporučuji všemi deseti, k námořnickému stylu na léto jako dělané :)


Líbí? Máte některé jiné glittrové laky Barry M?

Hezký zbytek dne :)

20 komentářů:

  1. moc hezké, příjemné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá kombinace :).
    Od Barry M mám zatím jen dva laky - Silver Foil na tiskání a pak fialový magnetický. Teď se ale rozmýšlím, jestli přidat do objednávky ještě Diamond .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky, prosím tě jak se s tím stříbrným tiská? :)

      Vymazat
    2. Tiskla jsem s ním zatím jednou, ale v pohodě :). Je dost pigmentovaný. Předtím jsem měla stříbrný na tiskání od Essence a tím to vůbec nešlo.
      A i na zahraničních blozích jsem viděla, že ho na to používají :)

      A teď nevím, jestli se ptáš celkově jak se tiská nebo chceš vědět, jak s tímhle konkrétním.

      Vymazat
    3. Holky, já mám gold foil od Barry M a taky je pěkně pigmentovaný :)

      Vymazat
  3. Myslela jsem přímo ten od Barry M :) od Essence stříbrný mám a tiská se mi s ním dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem měla nějaký špatný :). I velký vzor mi to nenatisklo dobře, natož drobný.

      Vymazat
  4. Krásný lak.. Máš hezký tvar nehtů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji :) Kdyby si ten lak viděla naživo, líbil by se ti ještě víc :) Barry M laky vážně umí :)

      Vymazat
    2. Vůbec není zač.. :) musím na ně taky kouknout :)

      Vymazat
    3. Budu vypadat jak malá, ale vážně je za co děkovat. Moc si všech těch krásných komentářů vážím <3

      Vymazat
  5. Mám podobný od Jordany (Gemstones) Je super na oživenie manikúry :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si ho vygooglila :) Ten je opravdu hodně barevný :) Mám podobný od Essence Circus confetti a od China Glaze Pizzazz :)
      Souhlasím, že s nimi manikúra prokoukne :)

      Vymazat
    2. Najhoršie je ale to odlakovanie :-(

      Vymazat
    3. To je pravda... chce to na dlouho přiložit vatový tamponek s odlakovačem a čekat :)

      Vymazat
  6. Ten je nádherný, docela mi připomíná Circus Confetti od Essence :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ale tenhle obsahuje jen ty 3 barvy a není tolik hustý jako Essence a schne lépe :)

      Vymazat
  7. Neurobila by si článok o tvojej starostlivosti o nechty?

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)