Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 12. března 2013

Color Club Pucci-licious


Ahoj všem :)

   Je mi jasné, že vidět pár příspěvků na blogu je trochu nudné. Proto se bud snažit ze začátku hodně přispívat, aby jste si početli :)


   Pucci-licious je neskutečně výrazná a zajímavá barva. Takový výrazná levandule, jak říkám :) Modrofialová. Nenechte se zmást, určitě se nejedná o barvu Milky, tahle je opravdu do modra. Dle mého fotky odpovídají reálu, možná je ve skutečnosti trochu tmavší a výraznější :)


   Je pravda, že obecně dávám slabé vrstvy. Tady jsem však musela dát spíše 3. Kdo to umí se silnějšími vrstvami, postačí 2.  Konzistence je spíše vodová, nedělá bublinky, díry a schne velmi rychle. Ovšem ne do vysokého lesku, ale spíše polomatu. Zakoupit ho můžete tady v 15 ml nebo v 7ml

   Já na něj ještě zkusila dát šupinkový lak od Essence Night in Vegas. Na něm se mi šupinkáč opravdu líbí. A vám? Nebo raději samotný?


Mějte se pěkně :)

8 komentářů:

  1. Wow, úžasná barvička! Moc se mi líbí, ale bez těch lesků :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji za první komentář :) Já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí samotný nebo se šupinkama :)

      Vymazat
  2. :-O Sluší! A mně se líbí oboje - bez šupinek i s něma ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh děkuji :) Na vašem eshopu jsou prostě poklady :)

      Vymazat
  3. Pěkné líbí se mi i s tím leskem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, krásná barva!! Proč musí být všude tolik lákadel, když už fakt musím utnout nákupy, achjo! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od toho tu blogy jsou - aby ti zničily kontooooo :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)