Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 20. března 2013

Gabriella Salvete STARS Mistero Grey

Dobré odpoledne všem :)

   Minulý týden jsem skončila dřív ve škole a když jsem připravovala fotografie pro články, na facebookových stránkách Gabrielly Salvete proběhla soutěž o nové třpytivé laky. Rychle jsem odeslala mail a dostala se mezi 200 šťastných výherců :)


   Dnes odpoledne jsem obdržela lak v odstínu Mistero Grey. K dostání budou i další 3 barvičky, Lila (růžová), Sapphire (fialová) a Intense Coral (světle červená). Laky by měly být dostupné od dubna a mne moc láká Intense Coral i Lila :) Cenu vám momentálně neřeknu, neboť ji nevím.


   Lak obsahuje spoustu malých a středně velkých glitterů. Základní tekutina je dle mého šedavá s jemným nádechem do růžova :)


   Lakuje se velmi dobře - není extra hustý, štěteček je perfektní jako u všech laků GS a schne velmi rychle. Výsledek je třpytivý ale zároveň jakoby matný, semišový. Povrch je hrubý. Moc se mi líbí i jedna vrstva, vypadá velmi jemně. Na fotkách jsou vrstvy 2 :)




   Odlakování nebylo tak hrozné. Stačilo na chvilku přiložit vatový tamponek, počkat a setřít. Alobal nebyl třeba :)

Na slunci se lak nádherně třpytí :)

   A jelikož mám laky GS ráda, nebude Mistero Grey opuštěný siroteček :) Navíc barevně ladí do navazující řady laků :)

GS 114, 115, 143, 119, 103, 130, 04 Mistero Grey

Taky jste vyhráli? A už máte lak doma? :)

Mějte se hezky :)

Děkuji společnosti Gabriella Salvete za poskytnutí produktu!

51 komentářů:

  1. to potřebuju :-) čekám na FB stránkách a zatím nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psali po půl čtvrté, tak snad brzy. Doporučuji připravit si email s adresou :P

      Vymazat
    2. tak mám smůlu, pro velou návštěvnost nefungovaly jejich stránky a povedlo se mi email odeslat až po informaci, že 100 zájemnkyň už mají, tak snad někdy jindy

      Vymazat
    3. To je škoda, Hani :( Taky to tu čtu na fcb. Připomíná mi to dm skauta nebo zápis rozvrhu na VŠ . Ale myslím, že není v jejich moci to nějak ovlivnit. Snad příště, budu držet palce!

      Vymazat
  2. Aj tento odtieň je neskutočný, normálne je škoda že z tejto kolekcie majú len 4 farby :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Aspoň 10 bych jich brala :D Třeba s příštím jarem rozšíří portfolio :)

      Vymazat
  3. Ten chci:) Počkej až přijedu, uděláme dámskou jízdu a já si ho půjčím:)Pusu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme, kočko. Hele úplně ho na tobě vidím :) Ovšem co by ti neslušelo, viď? Bisous!

      Vymazat
    2. Kdyby se ti náhodou ztratil, tak jsem to zaručeně nebyla já:)

      Vymazat
    3. Už se na Vás těším:)

      Vymazat
    4. Áááá už teď vím, odkud vítr povane - lepší než meteorolog :D Taky se moc těším! :) Podíváš se, jak se od léta rozrostla sbírka téměř dvojnásobně :D

      Vymazat
    5. Nejdřív jsem ti chtěla přivést nějaký lak odsud, ale vidím to spíš na nějaký kufr pro ně:)

      Vymazat
  4. Nie je to taký ten lak so ,,sand effect" :-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se to tak dalo nazvat :) Ale toto je český blog, takže jej popíši jako hrubý třpytivý lak s matným vzhledem :) Shimmer, glittery, finish... to jsou známé pojmy. Sand effect nebo dust effect by někoho mohl zarazit :)

      Vymazat
    2. Ja som len chcela vedieť, či sa tento lak podobá tým so ,,sand effect", nie aby si tento pojem použila :-) Asi sme sa len nepochopili :-)
      Každopádne ti veľmi svedčí.

      Vymazat
    3. Abych pravdu řekla, vyloženě lak se sand effectem nemám, takže nemůžu posoudit :) Ale řekla bych, že jsou si podobné. Určitě je od GS fajn, že vytvořila něco, co se jinak v našich drogériích nedá sehnat :)

      Vymazat
    4. Ja tiež posudzujem len podľa obrázkov na nete..tak trošku sa mi ale podobá. Je to však určite novinka na trhu, ktorá sa GS podarila. Možno sa mi tiež nejaký ujde, ak som sa stihla zmestiť do 100-ky. Hoci pochybujem :-)

      Vymazat
    5. Třeba jo, uvidíš :) Pak by jsi taky mohla posoudit :)

      Vymazat
  5. nemam od nich ziadne laky, ale asi by som mala vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne jsou to opravdu kvalitní laky. Dlouho vydrží, mají zpevňující (a fungující) složku a krásné barvy :) První jsem dostala od kamarádky a uchvátil mě tak, že jsem dokoupila zbylých 5. Navíc za to může video od Sonidla :)
      http://www.sonidlo.com/2012/05/laky-na-nehty-gabriella-salvete-sbirka.html

      Vymazat
    2. velmi pekne video, takze najblisie si kupim nieco od tejto znacky :)

      Vymazat
    3. Že jo? Soničky videa zbožňuji a ten její hlas... mohla by bát dabérkou :)

      Vymazat
  6. Moc jsem si GS oblíbila a tenhle je teda neobyčejně nádherný!
    Dnes jsem čekala na fb, ale bohužel jsem musela odejít.. Určitě se už těším, až budou v prodeji.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším až budou k dostání :) Jakmile je uvidím naživo, asi se neudržím :D

      Vymazat
  7. Na mě se taky bohužel nedostalo,ale nevadí už se těším až bude lak v prodeji :) vypadá krsáně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta soutěž byla bleskovka :) Ale nedivím se, tak krásný lak bych chtěla i kdybych za něj měla platit třeba 150 Kč :)

      Vymazat
  8. první rozdávání jsem nestihla, zkoušela jsem to až dnes, tak uvidím:) každopádně laky vypadají hrozně hezky, takže počítám, že i kdyby se na mě nedostalo, tak si minimálně jeden pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  9. som rada, že píšeš, že na odlakovanie nie je treba alobal...tak to je potom super,lebo laky sú prekrásne, ale toho odlakovania som sa fakt bála...

    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky... třpytky jsou peklo. Ale vážně stačilo namočit menší kousky tamponku do odlakovače, přiložit na 20-30 sekund a jde krásně stáhnout :)

      Vymazat
  10. Vypadá krásně, já dostala Lila, ale já se chystám určitě dát nadlak (klidně i víc vrstev). Ten hrubý povrch by mě s*al :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po fotce, kterou jsi dala na facebook GS, chci Lila taky :D Mně ten hrubý povrch neva, ale bublinky... ty mě dokážou naštvat hodně :D

      Vymazat
    2. a budeš dávat lesklý nebo matný nadlak? :) Už se těším na swatche!

      Vymazat
    3. Bože, lesklý!!!! tvl hrubej a ještě matnej, no to by mi hráblo :D
      PS: Ráda bych ho naswatchla zítra, ale chci fotky se sluníčkem.

      Vymazat
    4. Tak ža takhle tě to děsí, jo? :D Nj sluníčko je prevít... Většinou nalakuji a ono zaleze :D

      Vymazat
    5. Já mám podobný od China Glaze - Some Like It Haute - teda hlavně ten povrch je podobný, takový hrubý.
      Mína: Ten OPI Stay the Night je ve finále jinačí, jak tohle. Tam ten hrubý povrch neudělají třpytky, ale ta tekutina :)
      Já zkusila včera druhé kolo, tak doufám, že jsem se vešla do první stovky :)

      Vymazat
    6. Ten ChG je mu hodně podobný, ale podle fotek mi přijde, že ty třpytky jsou barevnější. U GS se mi zdají jen stříbrné :)

      Vymazat
    7. Jj, ten ChG má i barevné třpytky, ale výsledný efekt mi přijde podobný jako u GS:)

      Vymazat
  11. Těším se na všechny odstíny, ale ten tvůj mě teda dostal... Je krásný a jestli se fakt odlakovává přijatelně, musím ho mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To odlakování mne hodně překvapilo :) Dle mého jeden z nejlepších třpytivých laků :) Škoda, že jsem nevyfotila tu jednu vrstvu, ta vypadá opravdu moc hezky :)

      Vymazat
  12. Booože, to je krása! Ten musím mít, dokonalej!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to vypadá, že jsme na tom všichni stejně :D

      Vymazat
  13. No ten je úúúúžasný :)! Už aby byly v prodeji :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měly by být na prodejnách během dubna, tak snad se tam brzy objeví :)

      Vymazat
  14. Tak teda fialový už mám a po tento budem do drogérky utekať ako o život :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já poběžím pro Lila a Intense Coral, a po tvých swatchích budu těžce odolávat Sapphire :D

      Vymazat
  15. Joo mám ho a je perfektní! Ještě poběžím do drogérky pro červený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro ten Coral a Lila chci taky, ale nevím, jak se na to bude tvářit peněženka :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)