Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 22. března 2013

Garnier Pure Active Čisticí péče proti akné s aktivní složkou uhlí

Dobré dopoledne všem :)

   Blázinec, blázinec, blázinec... člověk pořád něco řeší, zařizuje, myslí na něco... už aby bylo po zkouškovém a prázdniny :)

   Nevím, jak vy, ale když mám stresové období, má pleť blázní jako v pubertě - pupínek sem pupínek tam a to i když mám pokožku přes zimu spíše sušší. Tedy hlavně okolo očí a na tvářích, ovšem na čele, spáncích a bradě je jeden velký akné mejdan...

   Proto jsem byla ráda, když jsem se stala testovacím skautem na na dm facebookovém profilu a vyhrála Garnier čisticí gel proti akné :) Garnier jsem používala v době své puberty a jejich gel-krém péče se zinkem mi pomáhala v boji s nedokonalostmi. Pěkně hydratovala a pupínky trochu mizely. Proto jsem byla zvědavá, jak moc si Garnier s tímto poradí i po 7 letech :)


Balení: Tady záleží na preferenci každé z nás. Mně tento typ otvírání nevadí (lak si o něj neodrbu), ale pumpička je možná praktičtější. Barevně se mi moc nehodí červená na obalu. Ale jak říkám, sto lidí sto chutí :)
Obsah je 150 ml.

Konzistence a barva: Když jsem gel poprvé vymáčkla, nestačila jsem se divit :) Ta barva je opravdu neobvyklá, žádná bílá, průhledná růžová, krémově meruňková... Ale středně šedá se zvláštními perleťovými odlesky. Připomíná mi rybí šupiny. Konzistence je středně hustá, zvláštně mazlavá. Nevím, jak to popsat, ale při rozetření neklouže tak jemně jako jiné gely, ale jemně drhne.


Pěna: Po nanesení na navlhčený obličej a rozetření nedělá bohatou pěnu, jak slibuje. Spíše krémovou, velmi jemnou a šedavou. Mně osobně to tak vyhovuje více, neboť se i lépe smývá a nemám ji všemožně ve vlasech okolo čela :)


Štípání: Gel nanáším pouze na T - zónu, tedy na čelo, okolo nosu a brady a to každý večer. Dostane-li se mi do oblasti očí, překvapivě NEŠTÍPE :) Na tohle trpím celkem dost, a proto jsem byla mile překvapena, že mi oči a jejich okolí nevypálil :) Ovšem... dostane-li se vám do blízkosti nosních direk, asi budete gel proklínat. Stalo se mi to jednou a nosní sliznice byla celý den suchá a pálivá jako při rýmě...

Vůně: Výrazná, štiplavá. Něco mezi pánským sprchovým gelem, zubní pastou a dezinfekcí.

Složení: Jsem vám zapomněla vyfotit :( Neobsahuje parabeny, silikony a minerální oleje. Obsahuje glycerin, kaolín, uhlí, oxidy železa, menthol a výtažek z borůvek.

Účinky: To nejočekávanější na konec :) Gel slibuje řádně pročistit pleť a zmírnit výskyt komedonů. S čištěním souhlasím. Pleť je viditelně čistší a i rozšířené póry jsou méně viditelné. Ovšem zmírnění pupínků nevidím ani po cca 3 týdnech používání. Stále se objevují ve stejném množství i velikosti. Pravda, obecně jich nemám tolik, ale pleť bez nedokonalosti nečekejte.
Líbí se mi na něm, že pleť nevysušeje a nezpůsobuje nepříjemné pnutí.

Konečný verdikt v bodech:
1. Doporučuji ho pleti, která potřebuje vyčistit od nánosů mazu, potu a líčidel.
2. Je vhodný i pro smíšenou a normální pleť.
3. Výskyt akné nezmírní.
4. Pleť působí čistším dojmem.
5. Nevysušuje.

Osobně si ho sama asi nekoupím a to kvůli té vůni a štípání v nose :) Navíc ráda zkouším nové věci a jen málokterá mě přesvědčí, že návrat k ní stojí za to (zatím se to povedlo 2 makeupům, jednomu šamponu a modré Nivee :).

A teď mě zajímá názor ostatních: Jste s ním spokojené? Používáte čistící gely nebo jste nadobro podlehli kouzlu micelárek? :)

Mějte se fajn :)

Děkuji společnosti dm drogerie market Česká republika za poskytnutí produktu.

2 komentáře:

  1. Na mě tedy působí úplně jiným dojmem, mám mastnou pleť a gel krásně odstraní mastnotu a i pupínky nejsou takový boule, jako kdysi, dokonce za 2 dny zmizely.:D
    Hned po prvním použití jsem byla spokojená. :-)
    Ale jak říkáš, sto lidí, sto chutí i pletí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty menší pupínky ti upřímně závidím! Mně pleť vyčistí, ale ne do hloubky :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)