Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 26. března 2013

Hnědobroskvové líčení na běžný den

Ahoj všem :)

   Dnes bych vám v rychlosti ráda ukázala jedno mé líčení. Je sice v teplejších barvách, které mi zas tolik nesedí, ale moc se mi líbí.

   Nezačínala jsem bází a stíny, neboť stíny jsou světlejší a opadají-li pod oko, nezanechají tmavé skvrnky. Navíc mi stíny obecně drží dobře. Nanesla jsem tedy matující makeup od Gabrielly Salvete v odstínu 01 Sandy. Tmavé kruhy pod očima jsem zamaskovala korektorem od Essence Stay all day 10 Natural Beige. Tento korektor je hezky světlý, ovšem výdrž a pigmentace mizerná... Vše jsem zapudrovala transparentním sypkým pudrem od Yves Rocher, který je skvělý i pro sušší pleť a nezvýrazňuje šupinky. Bohužel ho u nás neseženete.

Pravda, tato fotka je upravená, ale moc se mi líbí :D

   Na tváře jsem použila tvářenku v cihlovomeruňkovém odstínu od Avonu, která je hezky pigmentovaná, nepráší a vydrží. Bohužel ji na konci minulého roku přestali prodávat... jako všechny dobré věci :/
   Místo rozjasňovače jsem použila meruňkový stín s jemným růžovým shimmerem, Catrice Welcome To Miami Peach.


   Do vnitřního koutku víčka a na jeho střed jsem nanesla již zmíněný stín od Catrice a do záhybu hnědofialový stín se shimmerem od Maybelline v odstínu 441. Podél řas jsem vytvořila silnější linku tužkou od Yves Rocher v odstínu Rose Taupe (ehm francouzsky růžový krtek :) a ve vnějším koutku ji ztmavila pomocí tmavohnědé tužky od Dermacolu. Nakonec jsem vše zakončila řasenkou od Gabrielly Salvete.



   Na rty jsem použila 2 rtěnky, které jsem smíchala štětečkem a poté je nanesla. Jedná se rtěnku Alverde z kolekce Mademoiselle v odstínu Bordeaux (vínovohnědá) a rtěnku od Oriflame Bare Pink (růžovohnědomeruňková). Bohužel už ani jednu neseženete, obzvláště u Bare Pink je to škoda, neboť voní po vanilce a rty krásně hydratuje.


Tak a teď mi, prosím, napište, jestli vás budou líčení zajímat, i když půlku produktů neseženete :) Taky je ve vaší sbírce několik věcí, které rády používáte a už se nikde neprodávají?

Hezký zbytek dne :)

13 komentářů:

  1. moc pěkné, takovéhle barvičky mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok. Takmer vždy sa mi stáva, že ak sa mi nejaké líčenie páči, rovnaké produkty sú buď ťažko zohnateľné alebo pridrahé (hlavne ak sledujem zahraničné videá). Myslím si však, že aj napr. Essence, Catrice, Gabriella Salvete a iné podobne dostupné značky ponúkajú široké spektrum odtieňov, ktoré možno použiť a dosiahnuť tak rovnaký, resp. obdobný, efekt :-) Takže určite by ma takéto články potešili :-)
    Myslím si, že by sa ti veľmi hodilo aj líčenie vo farbe v akej máš šaty (alebo šál?). Kombinácia hnedej a ,,navy blue" je moja srdcovka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ešte som zabudla pridať ten obľúbený produkt, ktorý sa už nedá zohnať (možno ešte v nejakom tom výpredaji). Je to tieň od Essence z kolekcie ,,Show off" 02 CHICA. Ako inak..krásna ,,navy blue" :-))

      Vymazat
    2. Moc děkuji :) To mne těší, že podobné články budou líbit. Taky si myslím, že se nemusí používat vyloženě stejné produkty, dnes je nabídka opravdu široká. Ale přijde mi, že téměř každá blogerka má nejnovější produkty a ty staré už nepoužívá, neboť nejsou dostupné :D
      Na limitky jsem hrozná. Většinou se mi velmi líbí a mám z nich spoustu věcí. Nebo z výprodejů s končícími odstíny (Catrice, Essence, Maybelline, Max Factor...)
      Musím říct, že ten Chica je nádherný :) Jako půlnoční modř :) A ano,je to šátek uvázaný okolo krku a pod ním jsem měla tílka :)
      Jinak kombinaci hnědý a modrý mám také ráda, je ohromně uklidňující :)

      Vymazat
  3. Tobě vždycky na těch fotkách tááák sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, moc děkuji, hrozně mne to potěšilo :)))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, všichni mi děláte velkou radost :)))

      Vymazat
  5. První fotka je opravdu krásná, opět skvělé líčení.

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi povedené, takřka univerzální, líčení.
    Sluší Ti to, mmch máš krásný top.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Bohužel je to jen uvázaný šátek, ale šaty nebo top tohoto typu by se mi moc líbil :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)