Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 12. března 2013

Jarní líčení

Ahoj všem :)

   Mám tu jedno jarní líčení. Na jaro to sice venku nevypadá, ale určitě tu brzy bude :) A k němu neodmyslitelně patří růžová a zelená. Proto jsem i já vytvořila líčení v těchto odstínech.


   Jako podklad jsem zvolila makeup od GS v odstínu 01. Na kruhy pod očima roll on korektor od Garnieru pro světlou pleť a sypký pudr od Yves Rocher, který je úžasný, avšak u nás se už neprodává (recenze později, je to tento. Tvářenka je od Dermacolu, krajková č. 1.


   Na oči jsem použila bázi od Catrice, pigmenty od Barry M v odstínu Pink/Gold do vnitřního koutku a do záhybu a na vnější stranu tmavě zelené oční stíny z paletky Marimekko od Avonu (limitka). Na řasy řasenku GS Diamante volume & lenght.


   Pak už jen rtěnka od Essence v odstínu All about cupcake a bylo hotovo :) Na nehtech je lak od p2 v odstínu Tell me a secret.

Jak se vám líbí? :)

Mějte se hezky :)

6 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je krásná, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Mínou - přesně takhle si představuji krásu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, na takové komplimenty nejsem zvyklá :D Moc děkuji, zlato!

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší a to líčení je taky velmi podařené:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)