Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 14. března 2013

Kosmetické slevy v Tescu

Ahoj všem :)

   Výprodeje v Rossmannech jsou velmi oblíbené, velmi žádané a velmi krátké :D Známe všichni...
Ale někdy se dají sehnat věci i ve slevách, kde by to člověk nečekal. Třeba v Tescu v Praze na Zličíně :)

   Tesco nesnáším z jednoho důvodu - kvalita potravin je děsná. Jen tady najdete maliny pokrytý plísní s broučky anebo nenajdete ani jeden lístek salátu, neboť je celý regál vyhrazen hroznům v akci...
   Ale miluji ho z jednoho důvodu - F&F a celkem fajn slevy na kosmetiku. Navíc v obchodním centru Nový Smíchov je k dostání Catrice kosmetika (a pozor, Pražačky, nově i v Kauflandu Na Vypichu - jediný stojan dekorativky a zrovna těžko dostupná Catrice :D).


   A F&F a černé legíny mě zavedly právě na Zličín. A koukám, všude košíčky s vyřazeným rtěnkami, tužkami a stíny Maybelline, rtěnkami, laky a korektory L´Oréal. A ceny? Směšný :) Stíny za 34 Kč, lak L´Oréal za 57 Kč. :) Bez toho bych se sice obešla, ale Julien (přítel) ho strčil do košíku a odmítal se o tom bavit. Dareba :)

   Lak je č. 151 z řady Resist & Shine Titanium. Tyto laky byly momentálně nahrazeny jinými, menšími. Mám 2 kousky a ani jeden mne nepřesvědčil kvalitou (recenze později, komu by to nedalo mrkněte se k Soně, mám ten žlutý a zelený). Barvy krásné, ale kvalita nic moc.
  Momentálně ji neposoudím u tohoto kousku, neboť teprve čeká na nalakování. Štěteček má střední, žádná nudle typu China Glaze, ani široké štětečky Rimmel nebo Catrice. Jen jsem vám ho chtěla ukázat, dokud je ještě dostupný (v Rossmannech už určitě několik měsíců ne :).
   Zaujalo mne víčko i tohoto laku. To zlaté slouží jako ozdoba a pod ním je menší, lépe držitelné černé víčko. Podobně jako u laků Chanel a některých Lancome.
   Barva je klasická středně růžová, celkem výrazná krémovka. Mám sice podobné 2 odstíny, ale aspoň můžu srovnat kvalitu :)


   A pak jsem ještě sáhla po tmavě modrých stínech. Ano, vím, že mi jako brunetě jak poleno nebudou slušet, ale já po nich toužím děsně dlouho a na experimenty na doma postačí :)
   Je to odstín 440 Couture Blue. Půlnoční modrá s modrým shimmerem. Docela jsem se bála pigmentace (testery samozřejmě nebyly), neboť na hnědé stíny z této řady jsem nečetla příliš velkou chválu. Mám jedny od Maybelline (řada MNY, ta s ještěrkou na obalu :D) a ty jsou pigmentované moc hezky). Navíc za tu cenu mi to bylo tak trochu jedno. Byla jsem mile překvapená, když ty stíny malovaly a ještě moc hezky. Pravda, štětečkem nejsou zas tak syté, ale to mi přijde u všech stínů.  Jsou krásně jemné jakoby hedvábné :) Zdá se mi, že nepráší. Ale nemohu soudit, mám je 1 den.


Přetřeno 2x prstem se středně vyvinutým tlakem :)

   A pro ty, kteří raději přirozenější barvy, měli i krémově bílou, fialovou, růžovou, khaki, béžovou...

Máte někdo tento lak a stíny?


Mějte se hezky :)

4 komentáře:

  1. lak ani ocne tiene nemam ale ta modra je kraaasna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Hlavně ten shimmer tomu dodá vzhled pavího pera a pro to já mám neskutečnou slabost :) Budu s nimu muset co nejrychleji vytvořit nějaké líčení :)

      Vymazat
  2. Ta modrá, óch! Taky bych je brala všemi deseti, nádhera!! :) Proč u nás nemáme takové Tesco? :(

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Dnes jsem s ní dělala líčení a zalíbila se mi tak, že ji budu nosit častěji :) Mělo by to být ve všech prodejnách, kde je stojan Maybelline. Dnes jsem ty stíny viděla v dalším Tescu v Praze. Ale vím, že třeba Tesco v Rakovníku je velké, ale kosmetiky tam moc není :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)