Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 25. března 2013

Laková love story aneb nejmilejší lak mé sbírky - Essence Irreplaceable

Krásné pondělní odpoledne všem :)

   Doufám, že jste dobře začali nový pracovní a studijní týden :) Moc děkuji novým pravidelným čtenářům a samozřejmě i stávajícím :)

   Dnes vám ukážu dlouho chtěný lak, který se už neprodává, což je veliká škoda. Je jím Irreplaceable ze staré řady laků Colour & Go od Essence. A s ním spojený příběh lásky, smutku a nefalšovaného happy endu :)

   Ještě na začátku minulého roku jsem měla cca 15 laků. Začala jsem sledovat blogy a dnes jich mám 138 + 1 nadlak + 1 podlak. Jenže, když jsem se dívala na krásné swatche Sonidla a Labradoory, spatřila jsem JEHO! Láska na první pohled. Ovšem stejná, jako bych se zamilovala Huga Jackmana nebo Brada Pitta - nedosažitelná. Ten lak už se nikde neprodával.

   Obešla jsem nespočet drogérií v Praze i Rakovníku, Tetu, Rossmann, dm, Máj, Tesco... Jela jsem dvakrát na výprodej babybaby na Belárii. Číhala jsem na blogsale... Kde nic tu nic... Nejvíce mne štvalo, že některé blogerky psaly, že je k dostání a on nebyl.

   Ha, třeba se vyrábí podobný lak. China Glaze Fast Track - není to studená béžovozlatá, ale teplá. Děkuji, nechci. Gabriella Salvete 156? Moc tmavá a hnědá. Zoya Jules? Taky tmavá...

   Časem jsem se smířila, že svého Pitta nepotkám, protože si lení v krabici s laky nějaké Angeliny... A jednou, když jsem si psala se Soničkou, jsem se jí se svým trápením svěřila. Och ta milá duše navrhla, že mi lak půjčí! Hodná Sonička :) Raději jsem jí odepsala, že ne, neboť bych mohla při jeho vracení zešílet a tajně bych ho propašovala do Bohnic do svěrací kazajky.

   A jednoho krásného dne mi přišly 2 balíčky. V prvním byl lak od Gabrielly Salvete. Jenže, co bylo v tom druhém? Áá Sonička zlobila. Doma jsem rychle a zběsile rozervala obálku a kromě jiného dárečku tam na mne vypadl Irreplaceable. Ohhhhhhhhhhhhhh! Hned píšu Soničce, že jí moc děkuji a že lak co nejdříve nalakuji, nafotím a pošlu zpět. Víte, co mi to zlato odpovědělo? Že si ho můžu nechat. Zbavit se tak krásného laku, když víte, že za něj nedostanete náhradu, je obrovská oběť :D Nebo také blogové přátelství na život a na smrt :D

   Tak jsme byli konečně spolu, já a můj vyvolený. Vše díky krásné oběti Soni. Děkuji <3

A teď se pokochejte krásou laku ;)





   Jinak se nanáší dobře, konzistence je středně hustá až řidčí. Barva je mléčně šedobéžová se zlatožlutými třpytkami, které mi trochu připomínají šupinky. Příliš nekryje ani ve 2 slabších vrstvách a druhý den se už olupuje. Ale já ho miluji :) Navíc se s ním lakovala nail polish guru :D

Také máte nějaký příběh ohledně chtěného kosmetického výrobku? :)

23 komentářů:

  1. Jo to mám, ale byla to vůně La Vie Est Belle od Lancome. Děsně jsem jí chtěla a na konec dostala od mé drahé sestřičky ke kulatinám. Jinak Sonička je moc hodná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže taky happy end, to je dobře :) Jinak souhlasím Soňa je zlatíčko :)

      Vymazat
  2. Ahahaa, kamarádka ho má a od té doby, co jsem jí řekla, že je úplně boží, tak ho nosí a provokuje! :D Naprosto tě chápu. Sehnat takový od jiné značky je nemožné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak provokatérka :D Je pravda, že seženeš třeba 10 dupe laků Chanelu Péridot, 5 na chlup stejných, ale u tohoto ne. V Essence by se měli zamyslet nad jeho znovuzavedením do prodeje :) A s ním celou starou řadu, ta nová s eloupe už den první...

      Vymazat
  3. Jéé, Sonička je zlatíčko :). Lak vypadá opravdu skvěle. Opravdový vkusný krasavec Pitt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudinka Soňa, teď bude celý den škytat, jak se tu o ní bavíme :)

      Vymazat
    2. Místo škytání jen kašlu, jsem doma s chřipkou :D Hlavní je, že se ti lak líbí i ve skutečnosti :)

      Vymazat
    3. Líbí a děsně :) Jsi poklad :)
      Mrcha chřipka, asi ti budu muset poslat nějaký balíček, aby ses lépe uzdravila :)

      Vymazat
    4. Soni přeji brzké uzdravení :) a vítej do klubu já dnes dostala ATB

      Vymazat
    5. Četla jsem, taky se brzy uzdrav :)

      Vymazat
    6. Pacienti... :D Holky, mne zase chytá třetí moudrák a vytrhnutí se bráním zuby nehty, protože minule mi ještě nezabralo anestetikum a on mi do té dásně řízl. Na to nezapomenu...
      Doufám, že se ta chřipka nešíří přes blogy :D

      Vymazat
    7. já je mám naštěstí všechny, sice jsou už vrtaný ale zatím drží :)

      Vymazat
  4. To je příběh :D nechceš psát třeba i něco do časopisů? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Rovnou do Vogue :D
      To víš má lásku k lakům... Když ho miluješ, není co řešit :)

      Vymazat
  5. To je krásně napsané! Mě teda tenhle moc nebere, moc nesluší mému odstínu pleti :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) To víš, mám literární střevo :D
      Tak tobě sluší spousta jiných laků, tak si s tím moc nemusíš lámat hlavu :)

      Vymazat
  6. Koukám, že Sonička je opravdu úžasná, musíš mít obrovskou radost :). Lak je krásný :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sonička je takový můj kosmetický, lakový a blogový anděl strážný :D
      I když to pro někoho může znít povrchně, vážně jsem z laku měla obrovskou radost :)

      Vymazat
    2. Já tvou radost naprosto chápu, protože ho mám a miluju ho! :) Ale děsím se toho, jak mi ubývá - jednoznačně je to nejpoužívanější lak z mé sbírky (vyjma podkladu a nadlaku).. Taky jsem se pokoušela sehnat si aspoň jeden do foroty, když jsem zjistila, že se ruší - ale bohužel marně :(

      Vymazat
    3. Souhlasím, je to malá lahvička na takového krasavce :)

      Vymazat
  7. Holky, jsem divná, když se mi nelíbí?? O:)) Plus mám takovej pocit, že v pardubickém Rossmannu straší pár kusů ve výprodejích snad do teď... Až se tam někdy dostanu, a pořád tam bude, vzpomenu si na vás a klidně vám jej koupím, oki? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, kdyby ho měli, beru :) Neboj, taky se mi někdy nelíbí lak, který ostatním ano :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)