Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 19. března 2013

Líčení inspirované pavími pery, lak p2 Ready to rock! a statistika blogu po týdnu

Krásný večer všem :)

   Chtěla bych vám ukázat, jak si vede můj blog ve statistikách. Zakládala jsem jej před 1 týdnem. Toto je 21. článek. Počet zobrazení blogu je momentálně 1321. První den byl zobrazen 65 lidmi, celkově nejvíce po článku Soničky a to 306x během jednoho dne.
   Nejvíce zobrazovaným článkem je Barry M Jewel Britannia se 69 zobrazeními. Nejvíce komentářů je i u něj (20), za ním jsou novinové nehty s 19 komentáři. Celkem je 109 komentářů a pravidelných čtenářů je 32 :)
Děkuji!

   Je pravda, že se trochu bojím, že to na těch 32 zůstane... No tisícovku bych si přála moc, ale nějak tomu nevěřím, když je tu tolik jiných blogů, starších, zkušenějších a šikovnějších blogerek :)

   A ještě vám ukáži líčení s tmavě modrými stíny, které jsem si nedávno koupila. Bála jsem se, že mi nebudou slušet a budu s nimi vypadat jak po útoku boxera... A nakonec se mi výsledek neskutečně líbí a dokonce i na běžné večerní nošení (byla jsem s ním v Hornbachu a OC Nový Smíchov a nikdo se podivně nedíval a neotáčel :). Překvapivě se v něm cítím velmi dobře :)


   Nejdříve jsem dala bázi od Catrice a poté minerální stíny od Mary Kay v odstínu Honey Spiced (zlatorůžová champagne :) do vnitřního koutku a středu očního víčka. Poté jsem nanesla modré stíny Maybelline Couture Blue do vnějšího koutku a vytvořila jakýsi trojúhelník, abych docilila kočičích očí. Do záhybu oka jsem nanesla metalický khaki stín od Essence z řady Colour & Shine v odstínu Jungle Fever. Na přechod mezi modrou a zlatou jsem dala trochu zlatobronzového stínu od Yves Rocher Cuivre. Jemně jsem rozblendila štětečkem :) Na řasy pak dala Gabriellu Salvete Diamante Volume & Lenght Mascara :)



   Zkusila jsem i variantu s tmavě zelenou třpytivou tužkou od Avonu v odstínu Emerald Glow (vysunovací, automatická) a nevypadalo to špatně. Na ples či párty (pravda, na ty zrovna moc nejsem) jako dělané :)


   Pleť jsem pak sjednotila makeupem Gabriella Salvete Matte foundation, na kruhy pod očima použila Garnier Roll on Concealer, sypký pudr od Yves Rocher, tvářenku v meruňkovo-cihlovém odstínu od Avonu a na rty třpytivou lehce bronzovorůžovou rtěnku od NYC v odstínu Mauve Gold.

   Líčení se mi navíc perfektně hodí k laku p2 Ready to rock!, napodobenině Chanelu Péridot.

p2 Ready to rock!


   Laky p2 se dají sehnat výhradně v německých dm prodejnách. Mám 3 a plánuji určitě koupit další. Výdrž je nadprůměrná, schnutí průměrné, krytí je u 2 odstínů velmi dobré, tento je na tom trochu hůře. Štěteček mají dobrý, konzistence je středně hustá u všech odstínů. A jelikož na začátku července pojedu na výlet do Německa, určitě tam nějaké koupím i pro vás do první giveaway :) Bude-li vás tu aspoň 50 (já vím, jsem moc cílevědomá :D).



Co vy a tmavě modrá? :) Zajímalo by mě, jak se vám líbí k hnědým očím a vlasům :)

A ještě dotaz na blogerky: Pamatujete se si svoje začátky? Hrozně by mě zajímalo, jestli si vedu špatně nebo je to průměr nebo nadprůměr :)

Hezký zbytek večera a zítra krásný den :)

32 komentářů:

  1. Myslím, že si vedeš skutečne velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To bych měla moc velkou radost :) Tedy větší než teď a že už je to pořádná radost :))

      Vymazat
  2. Popravdě, taky jsem měla vždycky z modrých stínů paranoidní pocit, že se mě budou lidi soucitně ptát, jak se mi to stalo, případně že mi někdo rovnou nenápadně nabídne odličovací kapesníčky :D Ale nedávno jsem si (skutečně po letech, naposled jsem tuším zkoušela modrou tužku někdy v pubertálních letech, kdy jsem dospěla k závěru, že ani omylem) pořídila modrofialové Dermacol stíny a jsem z nich nadšená. Hodněkrát jsem četla, že modré stíny k hnědým očím jdou, ale teprv teď tomu přicházím na chuť ;)
    Jinak to líčení ti moc sluší! (A ten lak je DOKONALÝ. OK, mám podobný odstín od Catrice a od S-he, ale... ale nutně budu potřebovat i tenhle, jak na to tak koukám. :D)

    Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář, Eli :) To s kapesníčkama mne pobavilo :D Taky jsem párkrát četla, že tmavě modré stíny vypadají dobře k hnědým nebo až černým očím, takže na tom asi něco bude :)
      A s laky to mám podobně - mám pár podobných odstínů, ale musím mít i ten další :D Prostě sysel :)

      Vymazat
  3. Líčení s přidáním té zelené je krásné! Ten lak je krásný, mám tenhle odtín ráda, i když je to už asi 58954 dupe Chanelu, pořád je pěkný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Míno :) Je to pravda, ten odstín jsem viděla u China Glaze, OPI, Color Club, S-he, Catrice a čekám až s ním přijde i Essence :D

      Vymazat
    2. No hele, vzhledem k tomu, že Essence je v dupe-ování rychlej a tento nemají, pochybuju, že teď tím polezou ven...
      Jo a ještě jsem chtěla říct, že mně se modrá moc líbí, taky zkouším různé odstíny (na oči) a když si dám jen tak trochu, tak ani nevypadám jak modrá panda a docela mi to sluší (aspoň myslím) :D

      Vymazat
    3. Řekla bych, že ti modrá může slušet :) Bude něco na blogu? :)

      Vymazat
    4. Nebude, moje líčení fakt publikovatelné není :D

      Vymazat
    5. Určitě není :) Koukni na mě, to moje je publikovatelné jen proto, že jsem ho sem dala :D Kvalitou publikovatelné také není :D

      Vymazat
  4. licenie je velmi pekne :)
    ten privesok je kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaasny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Taky se mi tenhle motiv moc líbí, na medailonech, náušnicích a brožích. Málokdy však nějaký pěkný vidím. Tenhle je z Edinburghu :) Ale občas jsem nějaké zahlédla i v I am nebo C&A ;)

      Vymazat
  5. Myslím, že po týždni sú to dosť veľké ciele siahať na tisícku. S troškou skromnosti to pôjde podľa mňa ľahšie :-) Blog nerobí dokonalým počet priaznivcov, ale kvalitné príspevky, s ktorými narastie aj počet čitateľov. Zamerala by som sa preto na kvalitu a s ňou môžeš očakávať i rast čitateľov. Každopádne neber tento koment v zlom a ,,keep fingers cross for you" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Určitě máš pravdu ohledně kvality blogu. Ale dnes může člověk něco dělat kvalitně a stejně je nedoceněný a naopak. Nemyslím si, že je blog nějak extra sledovaný mám-li tu 32 čtenářů, z nichž třetina jsou známé - blogerky :) A myslím, že tisíc čtenářů by si přála každá blogerka určitě si netroufám říct, že právě já se jí dočkám a už vůbec ne do roka, dvou... :)
      Ještě jednou děkuji za krásnou kritiku a tady se opravdu nemusíš bát, že by někdo za tvůj názor lynčoval, tak se můžeš klidně podepsat pod svůj názor, obzvláště, když komentuješ tak často ;)

      Vymazat
  6. Mně osobně modrá k tmavým vlasům a očím nejde, Tobě ale hrozně sluší, máš krásnou tvář. Obecně mám teorii, že tmavě modrá sluší tmavovláskám jen tehdy, nemají-li ostřejší rysy, ale naopak jemné a oblé jako jsou plné rty a mandlový tvar očí, což Ty splňuješ a mojí teorii tak potvrzuješ.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Ještě se z něho budu dlouho červenat :)

      Vymazat
  7. Určitě si vedeš moo dobře.. ráda k Tobě chodím :)

    A lak p2 je super.. :) Kosmetika P2 je celkově fajn.. ty jejich rtěnky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a jsem ráda, že se sem vracíš pravidelně :) Po tvém článku mám na ty jejich rtěnky obrovský zálusk :) Teď o Vánocích jsem šla výhradně po lacích a budu muset jejich stojan omrknout celý :)

      Vymazat
    2. Já zas budu muset kouknout na ty laky.. dneska měla kamarádka jeden nádhernej do červena..prý taky P2..takže až pojedu do Německa.. tak jim to vykoupím..:D:D

      Vymazat
  8. Líčení ti strašně moc sluší,
    jinak vůbec, ale vůbec nechápu, že jsem dneska byla v Teta drogérii a koukala jsem na stojan P2 a toho laku jsem si nevšimla, budu si muset asi pro něj skočit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji? Cože?? p2 v ČR a v Tetě? Náhodou v Praze to asi není co? :(

      Vymazat
  9. Niki, takhle by ses měla líčit častěji. To je líčení přesně pro tebe. Sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, díky moc <3 Vážně jsem si myslela, že tmavě modrá nic pro mě a nakonec to nevypadá špatně a hlavně se v tom cítím dobře :)

      Vymazat
  10. Neuvěřitelná krása... Hrozně se mi líbí, jak vypadáš na první, čtvrté a poslední fotce. O líčení a nehtech ani nemluvě. Tak, a to je můj poslední pochvalný komentář, protože bych psala pod každý článek to samé :D

    PS.: Vedeš si výborně a jsem si jistá, že bude čtenářů jen a jen přibývat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko, moc děkuji :) Však mám čtenáře hlavně díky tobě :)
      No mně by ty komentáře nevadily :D

      Vymazat
  11. Vedeš si nadprůměrně dobře ;) Což jsem ovšem čekala ( se musím pochválit :D ), jinak bych tě do toho netlačila, protože průměrných blogů je hromada, podprůměrných ještě víc... U tebe jsem se nebála, že bys zapadla do hromady :)
    Líčení je krásný, obdivuju každého, kdo tohle umí, já jsem na líčení levá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi :) Mě by děsně zajímalo, jakm můj blog vnímá čtenář, mně přijde takový nijaký :D Ale mám ho ráda :)
      Ty se líčit snad ani nepotřebuješ, jsi krásná sama o sobě :)

      Vymazat
    2. Nijaký? Vůbec! :)
      Och, teeeda, děkuju :)

      Vymazat
  12. Tak teď mi úplně spadla brada, vypadáš báječně, moc ti to sluší! :) A ta poslední fotka, to je něco!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, moc děkuju :)) Já si na těch fotkách připadám je dutá barbínka :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)