Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 14. března 2013

L´Occitane Toaletní voda třešňový květ

Krásný večer všem :)

   Dnes bych vám ráda představila EDT od francouzské značky L´Occitane s vůní třešňového květu.
   Dostala jsem ji společně s tělovým mlékem k Vánocům r. 2011 od Juliena. A byla jsem opravdu nadšená, neboť od této značky jsem chtěla něco dlouho vyzkoušet, ale se svými finančními obnosy jsem jí láskyplně obdarovala přítele a sebe přesvědčila, že tu jejich dekorativku a mýdla nemusím mít stůj co stůj :)


   Balení je 100 ml, což vám vydrží do alelůjá. Flakon se mi moc libí, hlavně ty vytlačené detaily kvítků a názvu L´Occitane. Víčko a rozprašovač je hliníkový. Etiketa je pěkně navržená. Co se týče designu, nejde L´Occitane nikdy nic vytknout :)

   Vůně je samozřejmě individuální záležitost. Pro mě osobně je to celkem ostrá vůně, trochu štiplavá a jako květy třešně či sakury moc nevoní :) Ale evokuje mi jaro, to zase jo :) Máte-li však rádi jemné květinové vůně, do této se nepouštějte.
   Parfemace vydrží celkem dost, ale půjdete-li k večer někam, raději bych jí znovu nastříkala. Ani po roce a čtvrt nijak výrazně nezměnila vůni, ale stále je v ní cítit alkohol, tak jako na začátku.

   Vidíte, že mi jí moc neubylo. Jednak je to tím, že mám celkem asi 15 jiných vůní a jednak tím, že na mě je opravdu ostrá. Mám ráda i trochu ostřejší vůně, ale díky vonným silicím, ne alkoholu.
Jestli vás to zajímá, jak je na tom s vůní tělové mléko, tak vám nyní prozradím, že podobně. Intenzivní vůně, ale není z něho cítit alkohol jako zde. A možná proto ho mám už vypotřebované, i když tělových mlék a krémů mám okolo 10, s nenačatými asi 20 min. (za to může Ježíšek, ne já :).

   Konečná rada: jestli vás láká, pořádně si jí očuchejte v obchodech L´Occitane :) Třeba vám sedne. Na oficiálním eshopu firmy  se prodává celkem slušně :)

Cena: cca 1200 Kč
Množství: 100 ml 
Hodnocení: Posuďte sami :)


Mějte se hezky :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)