Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 16. března 2013

L´Oréal Resist & Shine Titanium č. 151 a srovnání růžových laků

Ahoj všem :)

   V nedávném příspěvku jsem vám představila lak od značky L´Oréal. A jak jsem slíbila, tak jsem ho nalakovala co nejdříve.

   Lakuje se celkem dobře. Štěteček je perfektní, konzistence je středně hustá, nebublinkuje a schne velmi rychle do vysokého lesku. Mám ho od včerejška a zatím přežil bez úhony i to šílené datlování do klávesnice :) Jestli na něj ještě někde narazíte, berte ho :)



   Zkusila jsem ho srovnat s růžovými laky jiných značek.


   Na ukazováčku jsem nechala L´Oréal, na prostředníček jsem dala už nesehnatelný lak Maybelline Mini Colorama v odstínu Bubblicious, na prsteníček NYC In a New York Color Minute v odstínu MoMa a na malíček lak od Sephory v odstínu Dinner for 2.

Ze shora dolů: L´Oréal 151, Maybelline Bubblicous,  NYC MoMa,  Sephora Dinner for 2

   Z fotografií to asi není patrné, ale L´Oréal je nejstudenější a nejsvětlejší. Velmi podobný je NYC MoMa, ale kryje trochu méně a konzistence je malinko vodovější. Jeho výdrž hodnotím jako průměrnou až lehce podprůměrnou (cca 2 dny bez odštípnutí).
   Teplejší odstíny růžové zastupují Maybelline a Sephora. Maybelline Bubblicious je ze všech laků nejvíce dočervena. Ani po roce nezhoustl, lakuje se dobře, schnutí je dobré, výdrž lehce nadprůměrná - 3 dny (je to individuální, obecně mi laky moc nedrží). Téměř stejný je lak od Sephory Dinner for 2. Ale nemá právě ten nádech dočervena. Řekla bych, že se jedná o odstín slušící téměř všem, chladnému i teplému odstínu pokožky. Je celkem hustý a schne ze všech asi nejdéle, ale uschne :) Mně vydrží okolo 2-3 dnů (průměr), ale některé ženy si stěžují, že jim laky Sephora vydrží necelý den. Asi to chce zkusit :)

Zleva doprava: L´Oréal 151, Maybelline Bubblicous,  NYC MoMa,  Sephora Dinner for 2
A nakonec dodám ceny a množství ml:
L´oréal: 57 Kč v Tescu, původní cena 229 Kč. 9 ml
Maybelline: 30 Kč v dm, neprodejný (v nových odstínech Coloram jsem ho neviděla). 7,5 ml
NYC: 30 Kč v Rossmannu. 9,7 ml
Sephora: 159 Kč v Sephoře. 5 ml

Taky máte rádi výrazné růžovky? :) A jaká je vaše nejoblíbenější? :)

Mějte se hezky :)

14 komentářů:

  1. Výrazně růžové moc často nenosím přitom vypadají moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je ráda kombinuji s výraznou růžovou rtěnkou a nějakým bílý/šedým/černým oblečením :)
      Třeba zase moc nenosím rudou klasiku a ta taky vypadá krásně :)
      A díky za komentář, moc si jich vážím :)

      Vymazat
  2. Hezké srovnání :).
    Tento lak mám a přijde mi ještě hodně podobný s lakem Pop Rose od Rimmelu a Kiss me on my tulips od Opi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak máme další varianty :) I když mám asi 130 laků ani jeden opi :D Rimmelácký jsou z drogérek jedny z nejlepších, co mi přijde :)

      Vymazat
    2. Taky mám laky Rimmel ráda :), jen bych brala větší barevnou škálu.

      Vymazat
  3. L´Oréal z téhle řady jsem ještě nezkoušela a tento se mi líbí - i mezi porovnávanými laky je pro mě nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbí nejvíc, protože je nejstudenější :)

      Vymazat
  4. růžovky úplně nemusím, ale v tomto srovnání se mi nejvíce líbí práve ten L´Oréal:) i když obvykle volím spíše teplejší a tmavší odstíny růžové ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mis tane, že upřednostňuji nějakou barvu a nakonec se mi zalíbí úplně jiná :)
      Neboj, jen růžovky tu nebudou :)

      Vymazat
  5. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    tak neváhaj a zapoj sa
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Loreal je nádherný! Já mám jeden jejich lak, má docela podobnou barvu a jsem s ním moc spokojená :) Myslím, že mám i tuhle MiniColoramu, ale nejsem si stopro jistá. Výrazné růžovky mám na nehtech děsně ráda a to i přesto, že bych si růžovou neoblékla ;))

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu růžovou zas tolik taky nenosím, ale na nehtech jí mám ráda :) Takže chápu :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)