Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 29. března 2013

Manikúra plná kontrastů

Krásný páteční večer všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala jednu ze svých oblíbených manikúr. Je založena na několika kontrastních prvcích:

krémový x třpytivý lak
matný x lesklý lak
přirozená barva laku x velmi mnoho křiklavějších barev
jednoduchost x přeplácanost

Jediný posel letošního jara - tulipán z Lidlu :P

   Na všechny nehty (kromě prsteníčku) jsem použila 2 vrstvy Flormaru 227, což je mléčně bílý lak. Na něj jsem aplikovala 1 vrstvu transparentního matného laku od e.l.f.


   Na prsteníček jsem dala jednu vrstvu Essence Time For A Romance, 1 vrstvu Essence Gold Fever, 1 silnější vrstvu Essence Circus Confetti a na závěr šupinkový lak Essence Night In Vegas.



   Jak se vám manikúra líbí? A jaký máte názor na odlišně lakovaný prsteníček? Mně to zezačátku přišlo divné a teď si prsteníček zdobím odlišně běžně :)

Mějte se fajn :)

13 komentářů:

  1. pěkné,líbí se mi to ;) prsteníček jsem jinak lakovat nezkoušela ale brzo možná vyzkouším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Zkus, třeba se ti to taky zalíbí :)

      Vymazat
  2. Vypadá to skvěle! Nikdy by mě nenapadla taková kombinace, ale dneska se odvážu a taky něco podobného zkusím(mám i ten zmatňovač od Elf), takže díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Zkus a dej vědět (nejlépe jako vsuvku na blogu :)

      Vymazat
  3. Super nápad dát na sebe čtyři různé efektové nadlaky! :) Skvěle to vypadá. V poslední době si lakuju všechny nehty stejně, ale dřív jsem to takhle praktikovala často, moc se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já vždycky trendy objevím, až když už je znají všichni a někdy jsou i mimo sezónu :D Nějak nedokážu být nadčasová, tak obdivuji všechny, kterým to jde :)

      Vymazat
  4. Mně se hrozně moc líbí ten zmatněný mléčně bílý lak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odlišne nalakovaný alebo ozdobený prstenník znamená, že dievča je zadané :-)
    Prvá fotka je veľmi pekná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té první větě slyším poprvé :) :D
      Jinak děkuji :)

      Vymazat
    2. Raz to dávali v správach a našla som to aj na nete..predtým som o tom tiež nevedela :-)

      Vymazat
    3. I ve zprávách? :D Co tam už redaktoři nenacpou :D Našla jsem jen, že je to trend celebrit a posledních let..

      Vymazat
    4. Ále kdepák... Tedy, možná to tak někdo má, ale začalo se to nosit poté, co se to objevilo na několika přehlídkách, hlavně tuším Vivienne Westwood :) Podle vogue http://www.vogue.it/en/beauty/the-now-idea/2011/10/ring-finger je to dokonce vykládáno přesně naopak. :D
      Ale jo, je to prsteníček, takže se to vnucuje; přítel se na to taky ptal... :D Podle mě je prsteníček ideální z jiných důvodů - malíček je moc malý, kromě toho na krajních nehtech to nepůsobí tak dobře, což je i důvod, proč ne ukazováček (podle kamarádky se ukazováček navíc jako první oprýská :D), palec je mimo "hlavní část" ruky. A prostředníček... inu... to dost asociuje neslušné gesto... :D

      Eliška

      Vymazat
    5. Díky Eli za komentář :) Mně prsteníček taky přijde nejhezčí na odlišný lak :) A souhlasím, že ukazováček se oprýská co nejdříve :) Obzvláště u praváků na pravé ruce :)
      Na tom prostředníčku by to mohla být sranda: Jé ty máš na prstu hezký lak, ukážeš? No a dotyčná ukáže a ta druhá se urazí :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)