Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 30. března 2013

Nehty jako kraslice :)

Ahoj všem :)

   Máme tu Velikonoce, a tak jsem vytvořila nail art inspirovaný kraslicemi. Provedení není bůhvíjaké, nejsem moc šikovná, ale třeba tím inspiruji jiné, které ty ručičky nemají zas tak levé jako já :)


  Tmavě modrý matný lak je odstín Inky Blue od Avonu. Červený je od Gabrielly Salvete a je to číslo 114. Ten s matným finishem není, a proto jsem ho přetřela 1 vrstvou zmatňujícího nadlaku od e.l.f. U obou barevných laků jsem použila 2 vrstvy.


   Pak jsem si vzala kousek alobalu, na něj kápla bílý lak (vždy 1 větší kapku na jeden nehet, je lepší dát více menších než jednu velkou, neboť lak začne zasychat a táhnout se). Použila jsem tradičně MiniColoramu French White. Tenkým štětečkem jsem nakreslila střed kytičky, poté okvětní plátky a tečky okolo květu. Nadlak jsem už nepoužila.

   Inspirací mi byly tyto kraslice, které jsou samozřejmě lépe provedené a před lidmi, kteří je takto umí nazdobit, smekám :)

Zdroj

A jak budete nehty zdobit na Velikonoce vy? Nebo je vám to šumák? :)

Mějte se hezky!

21 komentářů:

  1. veľmi vydarené, Nikol a skvelý nápad. ja prezradím, že aj ja mám spravené nechty podľa vajíčok, ale viac až neskôr, viac už nepoviem :-) ešte ich v pondelok predbehnú iné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od mistryně jako ty to potěší dvakrát :) Snad budou nehtíky na blogu :)

      Vymazat
    2. :-D tak díky. áno, budú na blogu :-)

      Vymazat
  2. pěkné, prostě to umíš :) já zase razítkovala bez Velikonočních inspirací, ale vzor razítka by se skoro hodil i jako malba na kraslice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že spousta razítek by se dala používat jako malba na kraslice :) Zajímavé by bylo to aplikovat i na klasická vajíčka :D

      Vymazat
  3. Asi nic speciálního tvořit nebudu, stejně Velikonoce nesnáším už od malička a nejradši bych ten den strávila někde na Marsu :D. Nehtíky se ti ale každopádně povedly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych na Marsu nejradši strávila jen do pondělní dopoledne, jinak je mám ráda :) Mně se líbí velikonoční dekorace a že je spousta květin všude oproti Vánocům :)

      Vymazat
  4. Ťo je fakt hezké, úplně jako ta vajíčka :)

    OdpovědětVymazat
  5. já ti dám,že to není povedené,je to úplně super!a asi to také zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji, ale vážně není :D Když vidím, jak precizní mají malby jiné blogerky... Ale zkusím to vylepšit :) A musím zkusit králíčkovou manikúru od tebe, ta je rozkošná :)

      Vymazat
  6. Vždyť je to krásné! Týý jo jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, nech tě komplimentů... takhle mne rozmazlovat :D Moooc děkuji :)

      Vymazat
    2. sle vždyt je to pravda ty jedna ...:D:D

      Vymazat
  7. Panebože ! Ty jsou úžasný !
    A máš krásný tvar nehtů ! :D :))
    Jsme nová členka !

    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/03/nehty-jako-kraslice.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuji za krásný komentář, Gabi :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)