Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 24. března 2013

Nejlepší matná rtěnka - e.l.f. Studio Matte Lipstick Tea Rose

Kásnou slunečnou neděli všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala jednu z mých nejmilejších rtěnek :) Mám jich celkem dost a každá se liší odstínem, leskem, shimmerem, třpytkami, parfemací, balením, výdrží, hydratačními schopnostmi atd. Je proto celkem těžké najít tu, u které vám bude sedět vše. A u této mi toho sedí dost :)


Balení: Pěkné, černé a matné, takže jsou na něm vidět otisky prstů, i kdyby jste měli rukavice :) Je trochu nepraktické, neboť je dlouhé a zabírá tak zbytečně hodně místa.


Aplikace: I když mám středně široké rty, nevadí mi, že má rtěnka v průměru cca 5 mm. Naopak to beru jako plus pro majitelky s užšími rty. Navíc se rtěnkou dobře konturuje tvar rtů.

Prosím, omluvte mé rty. Neví, jak se chovat a pár dní před focením mne potrápily oparem :(

Barva: Tea Rose je zvláštní růžovohnědofialová nude barva :) Na někom by mohla vypadat mrtvolně, hlavně při chladném osvětlení. Mne se její barva líbí moc, je to o preferenci každé z nás :) Hodí se na den i večer, ke stínům nebo jen řasence :)


Matnost: Tady rtěnka vede. Je opravdu nejmatnějším kouskem v mé sbírce (nepočítám-li její sestru Rich Red nebo Max Factor Lipfinity bez horního balzámu).

Hydratace: Řekla bych, že střední. Mne osobně rty nevysušuje, na to je expert rtěnka od Essence (sice mají konzistenci jako balzám, ale jeho účinky vůbec). Ale nálož vyživení taky nečekejte. Prostě průměr :)

Výdrž: Průměrná až nadprůměrná. Přežije pití i jídlo (pokud se nezakousnete do velikého hamburgeru).

Vůně a chuť: Parfemace je příjemná, ne však výrazná a rozhodně z ní neškrábe v krku. Chuť... už jsem několikrát slyšela, jak je tahle rtěnka příjemně nasládlá. Nevím, jak vám, ale mne se celkem hnusí olizovat si rtěnku či lesk. Jak říkala maminka: Pasta se nepapá., já říkám: Rtěnka se nepapá :) Mám raději ovocný koktejl než chemický :)


1,4 g (ve skutečnosti je toho opravdu dost :) zakoupíte zde za 97 Kč + poštovné. Já ji kupovala minulý rok na jaře (nebo v létě?) za méně. Osobně mi přijde, že se ceny na elfu zvyšují rychleji než na americkém eshopu a i poštovné je o dost vyšší :(

Co vy a matné rtěnky?
Taky odoláváte sladkým mazadlům na rty nebo je ochutnáváte? :D

Mějte se hezky :)

16 komentářů:

  1. To je tak nádherný odstín! Chci aby se teleportovala ke mě do šuplíku :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Že by se v elfím skaldu najendou rozsvítilo, rtěnka zmizela, světlo se objevilo u tebe a s ním i rtěnka? :) To by se mi taky líbilo... :D

      Vymazat
  2. Ta je krásná, ta barva! A navíc matná! Škoda, že je to elf...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná :) Mne celkem elf jako značka zklamala a to navýšení cen také... na americkém eshopu je stále za 3 dolary.
      Ale mám ji moc ráda a při nějaké akci poštovné zdarma ji vezmu asi znovu :)

      Vymazat
  3. Vždyť máš rty krásné..opar vůbec nevidím..:) Rtěnka má pěknou barvu :) A Tobě sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne je tam darebák, tam nalevo dole :D
      A jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  4. Rty máš krásný a rtěnka teda vypadá hodně zajímavě, asi po ní kouknu :) Moc ti sluší :)
    Jinak zdražování u elfu ani komentovat nemůžu. Kdysi jsem to udělala veřejně a missis Němcová se do mě solidně opřela :D Ale u žádný firmy nepamatuju zdražení výrobků během dvou let o v průměru 80%. Fakt síla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až takhle jo? No mě vážně nevadí, co si paní němcová myslí :D Je to fakt, to poštovný je nechutně drahý. Co, se v Americe prodává za 2 dolary, tady za 4.
      Měli by si vzít příklad z mýchšminek :)

      Vymazat
  5. Ja mam Rimmel by Kate MOss odtien 07 a pripada mi, aspon na mojich perach, velmi podobny tomuto, akurat je viac do ruzova :) Krasny je tento

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem dnes objednávala z E.L.Fu a nyní koukám, že jsem si vybrala právě tuto.Tak snad mi bude slušet :-) Do zítra je pošta zdarma, tak jsem musela opět využít :-) Koukám, to máš tedy pěkné opary, to já mám znetvořenou půlku obličeje vždycky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už po něm zůstala jen ta jizvička, co je vidět na fotce (to, jak vypadá, dkybych si přetáhla rtěnkou vedle :). Jinak mám taky pěkný strupy, fuj :D
      Snad budeš spokojená, já ji fakt miluju :) Navíc dlouho vydrží, i když nemá klasicko gramáž 4 g :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)