Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 12. března 2013

Nivea creme a atopický ekzém

Ahoj všem :)

   Asi vám bude připadat na hlavu dělat recenzi na nejznámější krém na světě - klasickou modrou Niveu :)
   Jenže já vám ji dnes představím jako pomocníka s atopickým ekzémem.


   Raději mám Niveu v plechovce než v tubě. A ještě raději s obrázkem svého znamení :)


   Když se mi začal dělat ekzém na loketních jamkách (cca před rokem, ale už jako malá jsem jím trpěla pro změnu v kolenních jamkách), nevěnovala jsem mu přílišnou pozornost. Jenže on se zhoršoval a to opravdu rychle. Když jsem začala mít velmi suchou hrubou kůži, začala jsem používat právě Niveu. Ta mi vždy sedl díky mastnotě, která (aspoň na mé suché pleti) se dobře vstřebává a nezůstává na povrchu. A ekzém potřebuje promastit a hydratovat do hloubky. Což Nivea splnila na jedničku :)  Loupání kůže se zmírnilo a svědění jaktakž taky. Zarudnutí bohužel ne. Na to mi až nedávno rodiče doporučili Pytiol z lékárny (někdy také na něj bude recenze :)).
A co vy? Také vás trápí dlouhodobý ekzém? Zkusili jste na něj Niveu, sedla nesedla?


V této oblasti beru každou radu, i když vím, že každému sedne něco jiného :)

Mějte se hezky :))

4 komentáře:

  1. Zdravím, já trpím ekzém už od 6 měsíců, důležité u mě je hodně promazávat, zkoušela jsem vše možné, po těch letech si připadám jak pokusný králík :-D. Jinak při akutních projevech musím sáhnout po masti s kortikoidama, jinak většinou promazávám modrou indulonou. Nedávno jsem dostala jako vzorek na alergologii Biodermu pro ZINC a Bioderma pp Baume, takže když se osvědčí tak koupím větší balení ale je to docela dost drahé tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím králíkem soucítím, taky si tak připadám... Kortikoidy mi už skoro nezabírají a přijde mi, že se to pak vrátí v ještě horší podobě :( Na ten zinkový krém od Biodermy jsem četla chválu, ale lékárnice mi řekla, že zinek je obecně lepší na akné a může vysušovat. Tak nevím... Za mě určitě doporučuji ten Pytiol, stojí okolo 40 Kč a je předepsán právě na chronický ekzém.

      Vymazat
  2. Trpí tím teď naše dcera, dávali jsem krém Baby Nivea, taková ta sensitive řada a pomohlo to. Mazat jsem přestala, ale objevilo se to zas:( Tak asi musíme i preventivně pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Baby řadu možná zkusím, díky :) Zatím mi nejvíc zabírá právě ten Pityol z lékárny, ale přestanu mazat a do 2 týdnů je to zpět. Ovšem u mne i tak velký pokrok, protože mám opravdu velké plochy červené kůže prasakající do krve...
      Takž taky mažu preventivně. Nepomohla ani změna stravy ani užívání minerálů... Ekzém je prevít, bohužel :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)