Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 15. března 2013

Novinové nehty s Metrem :)

Ahoj všem :)

   Musím tu poděkovat Soničce za uveřejnění mých fotek a blogu na její krásné stránce :) Soni, moc děkuji!

   A kdyby jste náhodou neměli dost čtení po minulém obsáhlém článku, můžete si počíst Metro (Pražáci, to jsou vždycky boje po ránu, co? :D ) na mých nehtech :)

   Novinové nehty jsou dost známé. Vypadají dobře a jsou jednoduché.

   Nalakovala jsem 2 vrstvy šedého krémového laku Essence Got a secret a počkala, až zaschne. Poté jsem si nastříhala kousky novin (raději tučně psané) a vzala do ruky Alpu, klasickou na mazání. Nalila jsem ji do malého kalíšku a na mokrý nehet obtiskla kousek novin. To jsem opakovala u dalších nehtů a pak je všechny přelakovala matným průhledným lakem od elf. :)


Zkoušelí jste?
A já jdu dělat večeři, jinak tu pomřeme hlady :)

Hezký večer :)

32 komentářů:

  1. Já děkuju za všechen skvělý nail art a nápady :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle. Zatím jsem nezkoušela, ale někdy bych určitě ráda.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus :) je to vážně rychlejší než vypadá :) A každýmu bude vrtat hlavou, jak jsi to udělala :)

      Vymazat
  3. Novinové nehty jsou super, navíc u nás, v blogama téměř nepolíbeném světě (čti městě), jsou vážně neokoukané a originální. Nicméně líh doma došel, Alpu nevedem... že bych zkusila taťkovu vodu po holení Adama? :D

    Jinak gratulace k stále narůstajícímu počtu čtenářů. ;) Máš vážně hezký blog, jen občas pozor na překlepy, nepůsobí to tak ,,věrohodně" :D a profesionálně... :) Přeji čtenářů čím dál víc, zasloužíš si to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání :) Vážně tu mám překlepy? :( A já se tak snažím si na ně dávat pozor...
      No říká se, že postačí 60-70% alkohol :) Kamarádce to šlo i s vodkou, ale pak už je to světlejší :)

      Vymazat
    2. Vodky je ale sakra škoda! :D Jinak překlepy jsem postřehla ve 3, možná 4, článcích asi dva, ono na té bílé tak nějak víc svítí... Ale to je úplně normální přeci... :) To jen na mě každá blbůstka působí trošku rušivě... O:))

      Vymazat
    3. Na právě taky a taky mi vadí, když někde vidím Mě se líbí :D To musím projet :)
      Já vodku zrovna nemusím :D Ale tak nespotřebuje se toho tolik :)

      Vymazat
    4. Tak už jsem několik chyb našla. Musím si to po sobě víc kontrolovat nebo ještě lépe v jiný čas (ne v 11 večer po 5 hodinách spánku :).

      Vymazat
  4. Mě se líbí.... no samozdřejmě, to bývá na bloku tipické.... :D Tuhle mě zarazilo, když tip/typ nedokázala správně vysvětlit naše němčinářka - myslí si kdovíjaký nemá přehled a pak nám rozdíl v Tipp a Typ překládá Tipp jako ti/yp (spojila oba významy) a Typ jako týpek :DD (bylo to v kontextu ,,Co si mám vzít na rande?" ,,Vem si šaty, Thomas je elegatní typ" ,,Díky za tip."... :D Pak taky začínám s Votoč a tam lze najít dost výrazné mezery ve znalostech gramatiky... :( Ale abych neryla jen do ostatních - dneska ráno jsem se učila na děják, kt. o hodinách jen tak tak stíhám, a chvilku mi teda trvalo než jsem přišla na to, co je ,,spoury" :D Nechápu, jak jsem to mohla vytvořit... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoury jsou dobrý :) Já jednou celý den říkala modřenina a divila se, že na mě ostatní koukají jak na blbce :)

      Vymazat
    2. bohužel nejen votočvohoz se hemží různými hrůznostmi:-)
      mně to tda tahá za oči, přecejen mám k tomu jazyku docela vztah...

      Vymazat
    3. Jako chápu, že se člověk občas splete s i/y nebo s/z, ale dělat tu chybu stále a když vidím třeba 10 komentářů Mě se to líbí... na to jsem pak už troch alergická... :(

      Vymazat
  5. Vůbec novinové nehty neznám. Pro mne je to novinka. Moc zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Sama jsem koukala jak puk, když jsem je na podzim dělala a kamarádka mi řekla, že už je zkoušela před půl rokem :)

      Vymazat
  6. sestra si takto robila nechty a vyzeralo brutalne dobre :D len skoda, ze ja nemam take pekne nechty ako ty a moja sestra :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já mám docela blbý tvar nehtů a musím je formovat pilníkem, neboť ukazováček je hodně kulatý a naopak malíček a prsteníček rostou hodně hranatě :) A třeba zkusíš a bude to nakonec vypadat dobře :)

      Vymazat
  7. tenhle nail art znám, moc se mi líbí, nikdy jsem nezkoušela - zdá se mi to jako hodně práce:/
    ale ráda bych se do toho pustila:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, určitě ho zkus. Je to vážně rychlovka :) Mně třeba zabralo víc času lakování s magnetickým lakem, neboť jsem si ho vždy obtiskla na ten magnetek :D

      Vymazat
    2. heleď to mně se zase s mým tvyrem nehtů pracuje s magnetem docela i dobře... ale to obtisknutí, kdž se mi podaří, tak to jsem teda taky vytočená, o tom žádná:DD

      Vymazat
    3. Tak to ti závidím :) Mně se to tak líbí a jsem na to tak levá :D
      Měli by ty magnety dělat silnější, aby jsme je nemuseli dávat tak blízko a nehrozilo obtisknutí :)

      Vymazat
  8. Ahoj, moc mě nápad zaujal, zkoušela jsem to zatím jen na jeden nehet, ale normálně se mi tam ten papír nalepil a nevypadalo to moc dobře. Ještě to vyzkouším s novinami. Ale ty to máš taky nalepené, nebo obtisklá písmenka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obtisknuté :) A dělala jsi to na suchý nehet? Jestli nebyl lak prosušený, tak se to možn á mohlo přilepit :)

      Vymazat
    2. Už se mi to také obtiskuje. Moc děkuji, dávala jsem asi na nevysušený nehet :D

      Vymazat
    3. Super, tak snad se taky bude líbit a všichni se tě budou ptát, jak jsi to udělala :)

      Vymazat
  9. To je naprosto boží!!! Do tý Alpy namočíš nehet a pak obtiskneš noviny? To musím vyzkoušet, bo mě to fakt nadchlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to tý levný Alpy s novinama zadarmo (pražské Metro)a máš krásnou manikúru :) Škoda, že to nejde s vytisknutými motivy z domácí tiskárny...

      Vymazat
    2. Díky! :) Já právě nevěděla, jestli nejdřív namočit nalakovaný nehet ( bála jsem se, že by to sundalo lak, ale evidentně ne ) a přiložit noviny a nebo jestli přiložit noviny a navlhčit až pak :) Super, vyzkouším, díky :)

      Vymazat
  10. Ještě jsem nezkoušela, ale chystám se na to

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý nápad a vypadá no originálně. Musím to taky vyzkoušet =)

    OdpovědětVymazat
  12. metodu znám sice už dlouho, ale až dnes jsem ji konečně vyzkoušela :) a musím říct, že paráda ! :) jen když jsem nehty přelakovala nakonec top coatem, tak se mi písmenka trošku rozmázly, asi jsem měla počkat až pořádně zaschnou nebo nevím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že je to spíš neduh toho top coatu, prtoože některé nadlaky kresbu rozpijí a jiné vůbec :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)