Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 17. března 2013

Papírový nail art inspirovaný dnem sv. Patrika

Ahoj všem :)

   I když se u nás tento svátek téměř neslaví (kromě irských hospod), mně se celkem líbí. Nejsem křesťan a v Irsku jsem nebyla, ale mám ráda styl, jakým se Irové pro tento den dokážou nadchnout a řádně jej oslavit. A tak mne napadlo dát si zelený jetel na nehty (ano vím, že symbolem sv. Patrika je trojlístek a ne čtyřlístek, ale aspoň budu mít štěstí všude s sebou :).


   Jenže razítka na nehty nemám, nálepky v této podobě také ne a namalovat bych to nesvedla. Zdobení pomocí centropenu už tu bylo a už dlouho jsem chtěla zkusit, jestli jde technika obtisknutých novin použít i na předem vytisknuté obrázky z domácí tiskárny. Žel, nejde :( Barva asi není dostatečně pigmentovaná a kromě černé se nic neobtiskne. A i černá se hned smázne. Možná je to i použitým papírem, ten novinový je slabý a barvu tolik nepohltí jako ten domácí (o noviny se zamažete víc než o vytisknutý papír). No a co s těmi vytisknutými čtyřlístky??

   Ha zkusím je vystřihnout a nalepit na nehty!

Krok první: Vytvořte si motivy, které budete na nehty lepit. Vypírejte takové, které se budou dobře obstřihovat a máte-li klenuté nehty jako já, raději menší. Vytiskněte o 2-3 obrázky více, kdyby se vám nějaký zatoulal nebo jste ho omylem špatně vystřihli.



Krok druhý: Vše vystřihněte. Není to taková piplačka, jak se zdá :) Mně to trvalo cca 10 minut.

Krok třetí: Papíry vytvarujte na suchých nehtech, to znamená ohněte je podle tvaru vašich nehtů. Pozor, nezmuchlat!

Krok čtvrtý: Výstřižky uložte do nějaké nádobky či krabičky, aby se vám neztratily.


Krok pátý: Aplikujte na nehty 1 vrstvu laku a počkejte až zcela uschne.

Maybelline Mini Colorama French White

Krok šestý: Připravte si jednotlivé obrázky a nalakujte druhou vrstvu laku. To ještě čerstvého laku vložte výstřižek a jemně zmáčkněte. Máte-li ploché nehty, tato část vám půjde velmi dobře.

Krok sedmý: Průběžně párátkem přitlačujte papírky na nehty. Zalakujte 2 silnými vrstvami nadlaku. Já použila rychleschnoucí Vivid top coat od Color Clubu. První vrstvu veďte odzdola směrem ke špičce nehtu a druhou opačně než jste zvyklé. Jedině s nadlakem se vám motiv nerozmáčí. U mě vše přežilo mytí rukou po toaletě mýdlem, úklid kuchyně pískem na nádobí i večerní sprchu :)

Uznávám, že první pokus nevypadá zas tak dobře. Ale je první :)


   Mně osobně se tahle technika celkem zalíbila a s vhodnějším obrázkem ji určitě zopakuji :) Co na ni říkáte?

Mějte se fajn :)

8 komentářů:

  1. Pěkné, já bych se s tím nedělala, je to na mě příliš velká piplačka, ale výsledek je opravdu zajímavý.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Včera byla neděle, tak jsem se zabavila alespoň jinak než projekty do školy :)

      Vymazat
  2. Je to super nápad,akorát jak píšeš, s klenutými nehty, je to pak hrůza dělat. Já jsem tohle dělala kamarádce, tenkrát ještě pod gel, zagelovávala jsem jí její svatební fotky a můžu říct, horší piplačku jsme nezažila, měla hodně klenuté nehty, takže to pořád odstávalo, prostě hrůza :D,ale bylo to vtipné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc si vážím, že sis blog přidala mezi oblíbené :)
      Na ploché nehty je to super, u malíčku a prsteníčku jsem to musela častěji přimačkávat... S gelem by to ale mohlo být pevnější a trvanlivější :)

      Vymazat
  3. Skvělé! Ale neměla bych na to nervy ani chuť to dělat, jsem moc líná :))

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc :) Jakmile jde o nehty, to mám trpělivosti habaděj, ale když musím někde čekat ve frontě nebo v dopravní zácpě, to by mě kleplo a jsem hrozně nervní :D

      Vymazat
  4. Určite by som sa s vystrihovaním pohrala oveľa viac. Príde mi to najdôležitejšia časť. Na bielom laku každá nerovnosť strašne bije do očí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Jak píši, byl to první pokus a důkaz toho, že ne vždy se to musí povést tip top :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)