Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 28. března 2013

Řasenka Gabriella Salvete Diamante Volume & Lenght

Krásný večer všem :)

   V jednom ze svých článků, jsem vám slíbila recenzi na tuto řasenku od GS. Pravda, všude jste si o ní mohli přečíst, ale čeká mi tu nová řasenka od této značky, tak to chci mít všechno pěkně pohromadě :)

   Řasenka obsahuje diamantový prach (jsem si jistá, že ne z briliantů, ale z černého prachu k výrobě brusných kotoučů :), díky němuž by vaše řasy měly být lesklé a pevné. No tak toho jsem si nevšimla, takže pojďme hodnotit řasenku jako všechny ostatní :)

1. Balení
   Líbí se mi moc. Je elegantní, praktické (nejsou na něm vidět otisky prstů od makeupu) a při aplikaci se dobře drží. Hodnotím ho jako skladné, nic extra širokého a dlouhého :)


2. Kartáček
   Ten je plastový, z jedné strany má delší a z druhé kratší štětinky. Připomíná mi kartáček řasenky Wonderlash od Oriflame. Je středně hustý, řasy krásně pročeše a dostanete se s ním i mezi řasy ve vnějším koutku oka, kde mají širší kartáčky problém.


3. Konzistence
   Ta je trochu kámenem úrazu. Náplň na řasách rychle uschne a druhou vrstvu s ní už neuděláte (tedy bez žmolků). Musí se s ní pracovat co nejrychleji. Na druhou stranu se vám nestane, že pár vteřin po nanesení řasenky kýchnete a barvu máte všude, jen ne na řasách. Na což jsem expert :)

4. Efekt
   Obvykle řasenky s označením volume & lenght plní jen jednu z těchto funkcí. Musím říct, že tato plní obstojně obě dvě :) Řasy krásně zhustí, neslepí a prodlouží. Nedodá takový objem jako False Lash Effect od Max Factor, ale ta je 2x tak dražší a není příliš na prodloužení. Navíc dle mého není kvůli síle kartáčku vhodná pro kratší a řidší řasy. Tuhle bych s klidným svědomím doporučila všem typům řas.




   Obecně si na délku svých řas nemohu stěžovat, jde mi o to, aby řasenka brvy zhustila, neslepila a nabarvila až na konečcích. Což tato splňuje :)





5. Výdrž
   Nemohu si na ni stěžovat, drží perfektně celý den. Tedy mně. Četla jsem, že spoustě žen opadává pod řasy a tvoří šedočerné kruhy pod očima. Mně toto dělá jen řasenka od Catrice a Alverde.


   Řasenku jsem na podzim vyhrála u vlaso guru Labradoory a já jí tímto ještě jednou moc děkuji. Vidíte, že řasenka je použitelná i po 4 měsících téměř každodenního líčení. Osobně mám v plánu si ji znovu koupit. Cena je 149 Kč v drogeriích Teta a Rossmann.

   A mě by děsně zajímalo, jestli patříte do skupiny, kterým barva opadává nebo drží jako mně :)

P.S. Po Velikonocích si dáme recenzi na žhavou novinku D´Amore :)

Mějte se hezky :)

6 komentářů:

  1. mě taky drží v pohodě :), ještě se mi nestalo, že by mi udělala šmouhy a to mi oči docela dost slzí, zvláště v tomhle hnus počasí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí! Už jsem se bála, že mám divný řasy :) Taky mi oči hodně slzí, v zimě je to děs :( A přežije i slabší slzení, to je fakt :)

      Vymazat
  2. Zdravím :) když jsem se ještě líčila, tak řasenky mi držely bez problémů, teď už se nelíčím a to kvůli alergii, jediné co dělám, tak se mažu BB krémem na sjednocení pleti :)ale ráda si přečtu články o dekorativní kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S alergií je mi tě líto... abych pravdi řekla, na tohle jsem prevít a když jsem měla ekzém na víčku, tak jsem s elíčidel nevzdala. Naštěstí se to nezhoršilo :)
      A nezkoušela se jsi dekorativku z lékárny např. La Roche Posay? Nebo nemůžeš vůbec nic? :(

      Vymazat
  3. Patřím naštěstí do skupiny, kterým drží a jsem ráda, za tu cenu je to podle mě perfektní řasenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji :) taky jí mám moc ráda, D´Amore začíná po 2 měsících vysychat a opadávat pod oči, což některým dělala hne dna začátku...

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)