Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 12. března 2013

Řasenka Gabriella Salvete XPress Volume Long & Curl

Ahoj všem :)

   Jednou, když už má řasenka vysychala a já neměla zrovna peněz na rozdávání, jsem v drogérii sáhla po této řasence. Od GS jsem do té doby měla jen laky na nehty a stíny a se vším jsem byla spokojená. Navíc, proč nepodpořit českou značku? :)


   Mám ráda objemové řasenky, na délku svých řas si totiž nemohu stěžovat. A tahle mne zaujala balením a cenou.


    Kartáček je klasický, středně velký. Takže žádné poleno, s kterým by nešlo se nalíčit :)
   Barva je černočerná, konzistence skvělá - není příliš mokrá (takže nečekáte několik minut na zaschnutí při nichž se vám dozajista bude chtít kýchnout a vy pak budete mít řasenku všude okolo :-P ), nedělá hrudka a to i po několika měsících používání :)
   Mrzí mě, že jsem nenafotila lepší fotku bez řasenky. To se holt někdy stane :) S řasami jsem spokojená, ale tady jsou zapudrované a daleko světlejší než normálně. Jenže si obličej pudruji vždy a taky na řasy napadají oční stíny při nanášení. Takže řasenka je nutná :)



   Vidíte, jak řasy pěkně prokoukly :) Dle mého je řasenka velmi dobrá. Nepřijde mi extra zhušťující spíše středně a prodlužující taky normálně. Řasy pěkně natočí a nadzvihne :) Ale efekt je ve výsledku výrazný a zároveň přirozený :)



   Stále mám nejraději False Lash Effect od Max Factor, ale její cena je mnohem vyšší než u této. Tato stojí od 100-150 Kč. :) Za tu cenu je skvělá. A příště vám ukážu její sestru Diamante Volume & Lenght :)

Mějte se hezky :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)