Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 16. března 2013

Soutěž s Gabriella Salvete a mé narcistické já :D

Ahoj všem :)

   Téééda už je vás tu 16 a zobrazení stránky se blíží k 700 :) Děkuji!

   Ráda bych vás informovala, že až do neděle se můžete zapojit do soutěže s Gabriella Salvete o novou řasenku D´Amore. Stačí udělat nějakou fotografii s produktem Gabriella Salvete na téma: S láskou Gabriella Salvete. Pro bližší info mrkněte zde :)

   Tak jsem včera rychle něco vytvořila. A přiznám se: Jsem děsný narcista :D Do svých 18 let jsem nosila brýle a připadala si děsně ošklivá (což si jistě myslí většina mého okolí kromě maminky :). A od doby, co nosím kontaktní čočky, se stále fotím. Jednak, abych zachytila nějaké to líčení, jednak abych našla aspoň kousek něčeho hezkého. Pravda, na modelku to stejně asi nikdy nebude :D Takže pardon, ale mé narcistické já se tu bude projevovat možná častěji než je zdrávo :D
   A projevilo se i na soutěžní fotografii pro Gabču. Moc si nevěřím, není to nijak originální ani nápadité... Ale zkusit se má vše :) Dlouho jsem nevěděla, kterou fotografii vybrat. Nakonec jsem vybrala tuto:


Líčení jsem ladila do žluté a fialkové, přesně jako je jedna z mých sušených růži :)





A teď, když už vám po hodině focení hrabe, dopadnete takto. :D


   Takže, doufám, že se zapojíte a podaří se vám novou řasenku vyhrát :) Mimochodem, mám tyhle problémy se sebefocením jen já a má kamarádka (jenže ta je povoláním modelka, tak má na to právo) nebo v tom lítáme s vámi? :)
   P.S. Duckface nikdy nefotím a nikdy jsem ho nefotila :)

Mějte se hezky :)

9 komentářů:

  1. Sebefoceni je des.. a ta posledni fotka je nejlepsi!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla, že ti to sluší :), také jsem měla období ošklivého káčátka, hodně jsem přibrala, nosila brýle a mastnou ofinu, nejhorší je, že si mě tak spoustu lidí zapamatovalo a to, že jsem tak vypadala před deseti lety nevnímají a pořád mě berou jako "šmudlu", ale ty mi můžou být víme kde :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že se tím netrápíš :) Taky jsem se naučila nedělat si už nic z lidí. A soudit někoho podle vzhledu, když za to třeba nemůžu, je blbost a povrchnost :) Doufám, že tě jako šmudlu už brát nebudou, protože to není pravda :)

      Vymazat
  3. Všechny fotky jsou fajn.. :) Super blog :) Přišla jsem na Tebe u sonidla a hned musím zařadit mezi oblíbené !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to mě moc těší a děkuji! Nj Sonička, je poklad :)

      Vymazat
  4. Nádherné líčení. Máš úchvatné oči. Wow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe moc hezké, Renátko :) Já budu celý večer rudá až za ušima :))

      Vymazat
  5. Ta poslední fotka je vážně best! :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)