Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 27. března 2013

TAG: 7 smrtelných hříchů - laková verze

Krásný den všem :)

   7 smrtelných hříchů je známý a oblíbený tag. Přišlo by mi nudné dělat ho po stopadasátéšesté. ALE... Arvonka udělala tento tag s tématikou laků na nehty. Krása, pro mne jako dělané :) Tak jdeme na to...

1. Lakota Který nejdražší a nejlevnější lak je ve tvé sbírce?
Nejlevnější - cokoliv, co jsem dostala :) Jestli vám, tahle lakonická odpověď nestačí, byly by to laky z výprodejů Essence, myslím, že za 15 Kč.


Nejdražší - hmm myslím, že nejdražší je lak Lancome, co jsem dostala od kamarádky. Ale počítám-li to, co jsem platila sama, jsou to laky Yves Rocher. Z jednoho prostého důvodu - stojí 200 Kč, ale je to 5,5 ml. Přepočítáme-li to na velikost 15 ml, dostáváme cenu 550 Kč. Takže proto :) Přiznám se, že jsem je kupovala v akci za 150 a 100 Kč :P

YR Coral Pastel + Essence Modern Romance na špičkách
2. Hněv Který lak miluješ a nenávidíš zároveň?
Jednoznačně magnetický lak od Barry M. Velmi se mi líbí ten efekt, ta barva a dostala jsem ho od Soničky. Jenže mám velmi klenuté nehty, z obou úhlů pohledu. Takže, zarazím-li magnet o nehtovou kůžičku, zvýšená špička nehtu se mi přilepí lakem na magnet. Nehty mám do oblouku i z druhé strany a efekt se tvoří pouze na hřbetu nehtu a po stranách zůstane lak nezměněný. Lakování mi trvalo asi 2,5 hodiny, takže to pro mne není rychlý a jednoduchý způsob ozvláštnění nehtů :/

Barry M Moon Dust

3. Obžerství Po kterém laku jsi toužila, jakmile jsi ho uviděla?
Tady je to jasné :) Essence Irreplaceable :)
Jinak by se mi moc líbil OPI Man With A Golden Gun, ale to je trochu nereálná touha. Ovšem u Essence to bylo téměř to samé :)

4. Lenost Který lak nerada nosíš kvůli problémům s nalakováním nebo odlakováním?
Nalakování - magneťák :)
Odlakování - glitrový lak nalakovaný přes krémový a přetřený top coatem. Drží to maximálně :D

Glittrový lak přes krémový a s topcoatem? Odlakovávací horor :)
5. Pýcha Na který lak jsi hrdá, že ho vlastníš?
Tady se budu opičit po Arvonce. Na celou svoji sbírku :) Žádný není ten top, nejlepší jsou všechny spolu :) Aneb jeden za všechny, všichni za jednoho.


6. Smilstovo S kterým lakem vypadají tvoje nehty sexy?
Ráda bych řekla s červeným, ale myslím, že mi moc nesluší. Takže tmavě fialová, tmavě vínová :) Například Sephora Gorgeous Plum :)

Sephora Gorgeous Plum

7. Závist Který lak závidíš někomu jinému?

OPI Man With A Golden Gun, Max Factor Fantasy Fire, celá kolekce Halo Hues od Color Clubu a... :)


Tak to je vše :) Děkuji Arvonce za inpiraci a vám přeji krásný zbytek dne :)

14 komentářů:

  1. Super článek. :) Možná se budu taky inspirovat..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspiruj, Arvonce to udělá radost a mně taky :)

      Vymazat
  2. Kočko, nemá to být 2,5 hoďky? :)
    Jinak pěkný TAG, líbí se mi košíčky, ve kterých laky máš :) A MAx Factor Fantasy Fire bych si taky nechala líbit :) A toho OPIka takbysmet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah chybička :D Jj má to být v hodinách :D
      To nejsou košíčky, ale krabice, co se prodávali v Yves Rocher na dárky na Vánoce :)

      Vymazat
  3. Lak na poslední fotce je opravdu sexy, přesně takovou barvu jsem celý podzim sháněla a nesehnala :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš :) Já ten lak dostala a nadšená jsem moc nebyla :D Nějak na ty tmavý nejsem... :(

      Vymazat
  4. Krásné barvičky!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, to je skvělej příspěvek :) Máš krásně krabičky, taky jednu takovou vlastním.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jen se mi ani do jedné nevejdou laky od Flormaru, jsou hrozně vysoké, tak to jsou takoví malá bezďáci :D

      Vymazat
  6. Tak ten poslední lak od Sephory ti fakt sekne :) Poslední dobou se mi hodně tmavé laky líbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh děkuji :) Píšu si to na seznam, co koupit drahouškovi Soničce v létě v Německu :P

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)