Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 23. března 2013

TAG: Kosmetické záležitosti, které mi fakt nejdou :)

Krásné sobotní odpoledne všem :)

   Momentálně se na českých blozích množí TAG na téma Kosmetické záležitosti, které mi fakt nejdou. A protože Labradooru zajímá, co mi nejde, a mne se toto téma zalíbilo také, tady to máte :)

1. Panda...
   Neumím si namalovat řasy, aniž bych si řasenku neobtiskla lehce na víčko anebo nekýchla a neměla ji všude... Ovšem TOHLE se mi ještě nikdy nestalo... a snad ani nestane :)

Pandy žijí nejen v Asii a zoo...

2. Nemyji se...
   ...houbou, masážní rukavicí nebo peelingem. Je mi to nepříjemné a má suchá pleť se loupe a praská sama tak dobře, že jí v tom rozhodně nemusím pomáhat :( Takže jenom sprcháč či mýdlo a ruce.

3. Francie...
   Ano, já ostuda neumím namalovat bílé proužky na francouzskou manikúru bez šablon. Vždycky je mám kostrbaté, zvlněné, každý proužek je jinak tlustý, zaoblený či rovný, anebo nanesu moc velkou vrstvu... A nějaký ten nail art zvládnu... zvláštní :D


4. Jen béžová to může být...
   Řeč je o barvě korektoru. Nikdy jsem neuměla používat tu zelenou část. Buď se jí snažím rozetřít do ztracena a zelená je všude a uprostřed září načervenalý pupínek anebo tu zelenou přetřu béžovým korektorem a je to o dost světlejší než bych chtěla. Zelenou jen v podobě laku na nehty!


5. Vidím rudě...
   Když mám lakovat červený nebo rudý lak. U jiných laků se mi nestává tak často, že přetáhnu. A zrovna tam, kde to musí být perfektně nalakované, se mi nedaří... Růžová kůžička okolo nehtů také nevypadá nejlépe :)

6. Ach ta vůůůůůně...
   Tohle je záležitost posledních měsíců. Dříve jsem bez ranní spršky parfému nevyšla ven. Teď na to ve spěchu zapomínám... Jsem zvědavá, jak tu svoji sbírku spotřebuji, protože tohle půjde velmi těžce...

A to zde není vše...

7. Magnetické laky...
   Miluji ten efekt, miluji tu barvu a nenávidím to lakování. Mám klenuté nehty, takže buď se mi efekt vytvoří pouze na vrcholu nehtu anebo si ten magnetek připlácnu na lak... Zde vidíte výsledek po 2,5 hodinách... Některé nehty jsem dělala 7x.

Rychle a snadno? Jak u koho...

8. Kontaktní čočky...
   Trochu nekosmetická věcička. Nejde mi pravidelné vyndavání a čištění kontaktních čoček, protože jsem lempl. Tak jsem si koupila čočky kontinuální, v kterých se může spát. Člověk může být blbej/línej, hlavně aby si poradil :)


9. Neumím se udržet...
   Jde-li o značku Yves Rocher. Začala jsem ji milovat před 3-4 lety a po návštěvě La Gacilly je to ještě horší :) Naštěstí se mě mým příbuzným zželelo a začali mne zásobovat sami :)



Tak to je vše :) Tedy z kosmetické oblasti, ve skutečnosti mi toho nejde až podezřele moc :)
Co vy? :)

Nikoho nominovat nebudu, ale ráda si přečtu i další nezdary jiných blogerek :)

Hezký zbytek dne :)

27 komentářů:

  1. Bohužel i taková panda se mi někdy povede :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj panda je prevít :D To dokazuje i tohle video: http://www.youtube.com/watch?v=X21mJh6j9i4

      Vymazat
  2. Tvoje podání tohoto tagu je jedno z nejlepších :).
    Hlavně s magnetickými laky to mám stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)Původně jsem chtěla ještě další laky a magnety, ale asi ne... :D

      Vymazat
  3. Francie mi taky nejde a úplně mě to zžírá :D a pokud jde o tmavší laky, tak jsem taky levá :D a přitom červenou na nehtech tolik miluji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už to nesžírá, vyprdla jsem se na ní nebo mám po ruce šablony :)
      Taky se mi červená moc líbí, jenže mně se to stává jen u ní. U tmavých laků nebo třeba středně výrazné růžové se mi to nestane :D Je prostě zakletá ;)

      Vymazat
  4. Yves Rocher toaletku mám tiež. Ach tie malinyyyyy :-) niekedy si pričuchnem len tak..navnadiť si spomienky na slnečné dni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinová je skvělá :) Miluji i jahodovou, ale prodávají ji jen na Champs Elysées, darebáci...

      Vymazat
  5. Fotka u jedničky je parádní :) Zelenítko na obličej taky nepoužívám - vždycky na mně bylo vidět. Palec mi jde zmagnetizovat taky blbě a sbírka YR je neuvěřitelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže nejsem sama s tím zeleným korektorem :) Kolikrát jsem slyšela, jak jsou ty zelené korektory super a nechápala jsem...
      K tomu Yves Rocher - no dobře, ten šampon proti padání vlasů je Juliena :D

      Vymazat
  6. Já asi celé odpoledne budu přemýšlet co bych na sebe práskla a večer něco sesmolím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů to se těším, Rory :) Taky mi to chvilku trvalo a nakonec bych to vymyslela ještě víc - třeba, že se moc nestarám o chodidla a neumím odhadnout správné množství tužidla nebo laku na vlasy :D

      Vymazat
  7. Tvoje pojetí TAGu je skvělé a originální! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelin, moc děkuji a moc děkuji i za sledování <3 :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji, od mistryně jako ty to vážně potěší :)

      Vymazat
  9. 3,4, 5 :D Čisto ja... Raz som dostala paletku korektorov od pupy a... Okrem odtieňu beige som paletku nepochopila :D Zelená? Žltá? Na čo? :)A francúzska? Tak to nedám ani bez šablóny :)A lak? Hlavne nebrať odlakovač lebo si to dodžubem ešte viac :) Ale super TAG :)Začínam sledovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář :) Mně se moc líbí paletka Catrice Allround concealer, ale kromě 2 béžových odstínů by mi byla trochu nanic :D

      Vymazat
  10. teď koukám na tvé foto sbírky Yves Rocher a zaujaly mne laky, jaké jsou a za kolik? předem díky za info :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty vysoké jsou Violine (hezky kryje, ale časem mi zhoustnul, nevím proč, udělal to jako jediný) a Coral Pastel (téměř nekryje :() a je to 5,5 ml za 199 Kč, což podle mě dost. Štěteček i konzistence je fajn, výdrž lehce nadprůměrná.
      Pak tam jsou ty maličké, to jsou 3 ml za 59 Kč. 3 z nich se už nevyrábí (zlatý, fialovozlatý a fialový) a špatně kryjí. 1 (ten modrý) je z vánoční limitky a v Česku se neprodával. Pak tam je červený, středně fialový, tmavě fialový a modrozelený a ty se prodávají. U červeného (Rouge Groseille) trochu prosvítají konečky, ale konzistence, výdrž atd. je perfektní. Středně fialový (Parme) se lakuje dobře, krytí je dobré. Stejně tak u toho zelenomodrého (Vert canard). Tmavě fialový jsem ještě nelakovala, ale myslím, že nebude moc krýt.
      Na zkoušku ve slevě klidně, ale myslím si, že vzhledem k ceně, množství a vlastnstem sežneš lepší :)
      Jinak některým moc nedrží, mne drží jako Nubar, China Glaze a otrochu lépe než Color Club :)

      Vymazat
    2. díky za dokonalé info :)

      Vymazat
  11. paráda! a tedy sbírku máš slušnou:-)

    OdpovědětVymazat
  12. šikovné vyriešenie s tymi čočkami:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsou sice trochu dražší, ale zase spotřebuji méně roztoku na oplachování :D Je pravda, že by ze mne kontaktolog radost neměl...

      Vymazat
  13. Yves Rocher sbírka je bezva, to je snad třetina obchodu, ne? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)