Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 17. března 2013

Tělové mléko Yves Rocher s vůní vanilky

Krásné slunečné odpoledne všem :)

   Už druhý den u nás svítí slunce o sto šest, což mi obrovsky zvedá náladu :)

   Dnes vám představím jedno z mých nejoblíbenější tělových mlék. Mám suchou pokožku a po každém osprchování se musím něčím namazat. Nemám příliš ráda mastná másla, která pokožku nehydratují a mastnota zůstane na povrchu (kromě klasické Nivey, ta se totiž vstřebává snadno). Preferuji mléka, která se snadno vstřebají a hydratují po celý den. A jedním z nich je toto od Yves Rocher.

   Už dříve jsem zkusila toto mléko, avšak s vůní ovsa (avoine). Dokonce jeho miniatura byla jednou z prvních věcí, kterou jsem u YR koupila - před 3 lety (pokud se nemýlím).

   A když už jsem měla za sebou malé (50 ml za 49 Kč) i velké (400 ml za 169 Kč) balení, rozhodla jsem se zkusit jinou vůni. Tak jsem vybrala vanilku.


   Jako ostatní mléka této řady (Plaisirs Nature) je mléko lehké, dobře vstřebatelné, hydratující a vyživující zároveň. Nenechává pocit ulepenosti. Konzistence je spíše vodovější.


   Mrkneme-li na složení, první je voda, což mi přijde celkem běžné a normální. OVŠEM hned druhou nejčastější složkou je mandlový olej, poté bambucké máslo a hydratační gel z listů aloe barbadoské. Je pravda, že obsahuje silikon (dimethicone) a velké množství alkoholů. Ale po alkoholu není cítit a nevysušuje (jako krémy a mléka od Alverde).


   Takže za sebe doporučuji. Ani mi po něm nečervená a nezhoršuje se ekzém :) Navíc 400 ml vám vydrží opravdu dlouho :)

   A nemáte-li rádi sladkou vanilku či kokos, zkuste ovocné varianty s malinami, ostružinami či broskví. Osvěžujícími vůněmi je oves a oliva :) Já zkusila už všechny vůně a opravdu se nemohu rozhodnout, kterou mám radši a která příště skončí v mém košíku:)

Šťastná mléčná rodinka :) Vanilka, ostružiny, kokos (50 ml), vanilka (400 ml), oves, malina, oliva(50 ml), broskev už je vypotřebovaná.

Máte? Nebo jste našli svého oblíbence u jiné značky? :)

Hezký den :)

16 komentářů:

  1. Dostala jsem celou vanilkovou sadu od přítele, bylo tam mléko, sprcháš, mýdlo a parfém..Vše voní krásně a dlouho vůně vydrží. S mlékem jsem také moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to hodné přítele, já dostala všechny tyhle maličké :) Z parfémů mám malinu, jahodu (dostupná jen ve Francii na Champs Élysées, darebáci), kokos+ananas a třešně. Trochu se bojím, že by ta vanilková na mne byla už moc těžká, takže zatím jen ve formě mléka a gelu :) A souhlasím, že mléko dlouho voní :) Když se jím namažu večer po koupeli, voní nám povlečení víc než po aviváži :D

      Vymazat
    2. Jojo je hodně cítit ..musím vyzkoušet i jinou vůni :)

      Vymazat
  2. ja som mala toto mlieko a bola som s nim neskutocne spokojna :D milujem tuto vonu !a doooost dlho mi vydrzalo toto mlieko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím :) To jsem ráda, že je nás víc z něho takto nadšených :)

      Vymazat
  3. hm fajn :D zase další věc do mého už tak dlouhého seznamu "co si chci koupit" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, přísahám, že ti ten seznam rozšířím :D Navíc po něm voníš jako vanilkový rohlíček :P

      Vymazat
  4. Jé, tak po tom se podívám, díky tomu složení se ani nedivím, že trumfnou i tělová másla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :) Hlavně oceňuji, že se všechny složky dobře vsáknou a jsou využity, jak mají :)

      Vymazat
  5. mám tohle vanilkové mléko taky, velké balení s pumpičkou, a voní mi naprosto božsky!! tuhle vůni mám opravdu ráda.
    Bohužel mi zrovna dvakrát funkční nepřijde, zdá se mi, že ten hydratační efekt je docela ryhle fuč:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Mně na suchou kůži vyhovuje moc :) Jéé já chci taky pumpičku :D Vždycky toho vyteče víc než by mělo...

      Vymazat
    2. Hele mně ti právě přijde, že zae skorem vůbec nehydratuje:/
      což mě trochu mrzí. Ovšem kvůli té vůni zase nejsem líná se namazat po nějaké chvíli ještě jednou:DD.....

      Nicméně pumpičku mam z YR, akorát teda je zvlášť, nutno dokoupit :// (blbý koncept podle mě....) (na druhou stranu můžeš ji pak přendat do jiné YR lahvičky...:-)

      Vymazat
    3. S tou pumpičkou to mají dobře vymyšlený, aspoň víc vydělají :D

      Vymazat
  6. Ja mám doma ovesný a je úžasný len škoda že je taký maličký, vanilkový som ešte nemala ale vanilkovú vonu mám veľmi rada. Pekný článok :) :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ovesný jsem také měla ve velkém balení a moc se mi líbila ta jeho osvěžující vůně :)

      Vymazat
  7. Bohužel jsem ještě nezkoušela, ale voní nádherně :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/shopping-yves-rocher.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)