Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 31. března 2013

Veselé Velikonoce :)

Krásný pozdní večer všem :)

   Máte se? Doufám, že dobře. Dnešní článek bude o Velikonocích a tak trošku o ničem :)

  Zítra nás, holky, čeká perný den. Nevím, jak vy, ale vždycky jsem nesnášela vystrčit na Velikonoční pondělí zadek na někoho, koho téměř neznám, on mě přes něj bacil a ještě chtěl čokoládové vajíčko nebo frťana... Smysl téhle tradice nepochopím, protože, abych uschla, je blbost :) Uschne max. prádlo na sušáku nebo lak na nehtech (nemáte-li nějakou neschnoucí hrůzu, osobně mám takový lak od Lancome a jeden od Essence). Ale nevyšupaná holka, ta ne :) 

Jediná velikonoční výzdoba v našem bytě :) Vím, že slamněnky nejsou typicky jarní květinou, ale doma nic jiného nebylo a stužka okolo misky nedržela :)

   My jsme dnes Velikonční neděli trávili v posteli (ehm já spala po dlouhé době do 12 hod., ale bylo posunutí času, takže "jen" do 11 :), pak u jídla (už jste měli tu skvělou zmrzlinu Tiramisu od Carte d´Or?), pak u počítače (seminárka), na nákupech (nová košile Celio pro muže, 2 praskací laky z nové kolekce Oz The Great and Powerful + Max Factor řasenka a lak Fantasy Fire pro mne :), poté v Ikea na skvělé večeři (krevetový salát, lososový wrap, kuličky s omáčkou a brusinkami, vepřová panenka s grilovanou zeleninou) a teď se jdu mrknout na Vyšetřování ztráty třídní knihy a u něho si nalakuji nehty tím novým "práskačem" :).

No nejsou boží? :)

   A zítra, jakmile se probudím, mi přistane pomlázka na zadku... Tedy možná. Rory mi poradila tu pomlázku schovat :D Asi jí dám k vánočnímu stromečku, tam ji Francouz hledat nebude. Snad...

Pak pojedem k našim, přepadneme je, vezmeme mazance, řízky a zase jedem :D

A jak vy oslavíte Velikonoce a užijete volného pondělí? :)
Mějte se krásně!

P.S. Připadá vám normální, chodit takto oblečená na Velikonoce?!

Líčení s modrými stíny se mi zalíbilo, jen jsem místo khaki dala hnědofialovou do záhybu :)


11 komentářů:

  1. Really beautiful eye makeup. *o*

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš tobě to sluší!!! To oblečení je přesně podle mého gusta, i to líčení.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tenhle svátek taky moc v lásce nemám, chybí mi to kouzlo velikonoc, které bylo když jsem byla malá:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, všechny svátky byly nejhezčí, když jsme byly malé... Nj nikdy se nevrátí pohádka mládí... :)

      Vymazat
  4. Moc ti to na poslední fotce sluší :), také jsem si dnes říkala, že minulý rok jsem na Velikonoce určitě nechodila v zimní bundě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Taky jsme se o tom bavili s kamarádkou a ta říkala, že v polovině loňského března bylo 24°C a oni grilovali na zahradě :D

      Vymazat
  5. To líčení je nád-he-ra!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)