Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 15. března 2013

Výprodeje oděvů v F&F

Dobrý večer všem :)

   Nejdříve bych chtěla poděkovat 4 statečným za přidání mého blogu mezi pravidelně čtené :) Moc si toho vážím! <3 <3 <3 A ostatním, co čtou a občas komentují mé příspěvky. 307 návštěv za necelé 3 dny je pro mne úspěch a vážím si toho :)

   A teď k věci. Kromě kosmetických slev můžete momentálně narazit i na slevy oblečení značky F&F (+ doplňky, boty, kabelky) a to až 50%. A protože mám za 3 týdny narozeniny, mohla jsem si něco vybrat :)

1. požadavek - jeggins

   Obrovsky jsem si oblíbila mix džín a legín, neboť jsou pevné a zároveň velmi pohodlné. Navíc jsem si jedny co mám ošoupala na koleni (nevím teda od čeho :) a vypadá to divně. Možná je zkusím obarvim barvou na textil nevím.
   Sáhla jsem po středně modrém kousku, s dvoubarevným šitím na nohavicích. Původní cenu vám neřeknu, neboť jsem ji strhla i s novou cenovkou, na které bylo 225 Kč. Koupeno v Tescu v OC Nový Smíchov toto úterý :)


2. požadavek - nové pevné neprůsvitné černé legíny

   A ty je obrovsky těžké sehnat. Údajně mají takové v Mangu, ale za legíny dávat 500-600 Kč se mi nechce. Obzvláště, když takový nemehlo jako já si minulý leden koupilo legíny v H&M a po měsíci si dalo na hubu na chodníku a nové legíny si roztrhlo na koleni...
   Takže shrnu poznatky ohledně legín - H&M - cena okolo 300 Kč, bavlněné, měkký téměř teplákovitý materiál, časem se prošoupou a hodně zprůsvitní. Mají celkem krátké nohavice. C&A - mám jedny tmavě šedé, jsou hodně pevné, bavlna, ve slevě byly za 75 Kč (původně 229 Kč). Černé momentálně nemají. A nohavice mají celkem dlouhé :) Camaieu - ve slevě za 350 Kč, dost slabé a průsvitné. New Yorker - velmi slabé a průsvitné, bavlněné, jemné za 179 Kč. Kamarádka tam viděla (Zličín) i silné za 350 Kč, ale na ty jsem nenarazila ani na Václaváku ani na Smícháči.
   A teď krásky z F&F :) Mezi klasickými velikosti (F&F) mají dost slabé, a celkem průsvitní za 229 Kč. ALE... ve velkých velikostech (F&F True) mají silné, pevné a se středně dlouhými až delšími nohavicemi. A neprosvítají :) Obsahují vlákno Lycra :) Cena 229 Kč.


   Děsně zajímavé je, že velikost 46 (nejmenší nabízená, XXXL dle normálního číslování) je totožná jako S v H&M :D Nekecám :) Na stehnech jsou asi o cca 1 cm širší, ale v pase a pod ním zase užší :) Někdo, kdo má normálně 46 by se podle mě do nich nevešel. Díky pevnosti na vás nic neplandá a opticky zeštíhlují postavu :)
   Zakoupeno ve středu v F&F na Zličíně.
Srovnání legín - hnědé, S z H&M a černé, 46 z F&F True

3. Požadavek - lehký jarní svetřík na knoflíčky

   Dámy, tohle byl boj! Viděla jsem ho v úterý na Smíchově a řekla si, že nejdřív si seženu prioritnější legíny, a pak svetřík. Ve středu jsem se pro něj vrátila a z těch cca 8 tam nebyl ani jeden jedinej! Nj centrum Prahy... pořád si na tohle zvykám... Ok zajedu devítkou do Máje. Jo v Máji jich měli hodně - modrý, černý, šedý, krémový, červený a oranžový. Yes, já chci fialový a on není. Dobrá projdu se do Palladia. Hahaha zase všechny barvy ale fialová ne. Možná mají podobný v jiných obchodech. Klasický fialový svetr v jarním odstínu,. kde by ho neměli. Vytoužené zlaté knoflíčky si kdyžtak koupím a přešiju. Nic nebylo v New Yorkeru, Ann Christine, H&M, C&A, Camaieu, Tally Wejl, Orsay, Lindexu, Terranově. Naprosto nesmířená a naštvaná na sebe, že jsem si ho to úterý nevzala, jsem dneska jela na Letňany. Ááááá fialové mají, nejmenší však o 2 čísla větší než potřebuji. A jen na fialové byla sleva (takže vím, proč už je nikde neměli). Rozhodovala jsem se, jestli počkat na jiný obchod nebo risknout, že se svetr trochu srazí. Jenže to vypadá, že tohle jaro Milka fialová nebude in a v létě nový svetry v obchodech nebudou, to je jasný. A říkala jsem si : Nebuď blbá, budeš toho zase litovat. Tak je můj :)
   Původní cena: 299 Kč, po slevě 209 Kč. :) Dnes na Letňanech v Tescu :)


Tahle zlatožlutá mi nesluší, ale ty knoflíčky v kombinaci s Milka fialovou mne uhranuly :)

+ nečekaný nákup

   Jak jsem se nemohla rozhodnout se svým milkovým svetrem, tak mé oko ulpělo na zelenomodrém (chcete-li mint) cardiganu... Krásný romantický, na letní chvilky jako dělaný. A navíc neskutečně jemný a měkký :) Za 350 Kč můj (původně 500 Kč). Mají i krémově šedý :)


Tváří se do zelena, ale ve skutečnosti je modrý jako na této fotce :)

Tak a jestli jste dočetli až sem, tak jste skvělí čtenáři :)))

Mějte se :)

6 komentářů:

  1. moc se mi líbí ten Cardigan..už taky přemýšlím co si koupím k narozeninám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inuš, mrkni na něj, je hrozně příjemný a pod zadek, takže při chladných letních večerech nenastydnou ledviny :) Sice mám jeden svetr v podobné barvě, ale tenhle byl vážně úžasný. Jak střihově, tak materiálem a barvou :)
      Ať žijou narozky :)

      Vymazat
    2. určitě mrknu krásko:)

      Vymazat
  2. Ten cardigan se mi líbí také. Legíny jsem nesehnala, chtěla jsem je do letadla. Nikde nebyly. Tak příště půjdu nejprve sem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Chudák kamarádka sháněla pevný černý legíny 3 roky - nakonec si včera koupila tyto v F&F :) Anebo mrknout na dražší kousky v lingerie, třeba Intimissimi nebo Calzedonia, tam snad také mívají. Ale spíš přes zimu...
      Legíny jsou na cestování skvělé, vydržela jsem v nich 11 hodiny jízdy autem do Francie. Z kalhot už bych byla celá otlačená :)

      Vymazat
  3. pokud některá sháníte legíny tak na této stránce mi vždy pomohli - www.superleginy.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)