Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 13. března 2013

Žlutohnědé líčení na všední dny a stíny Gabriella Salvete

Ahoj všem :)

Dnes vám ukážu líčení na běžný den se stíny Gabriella Salvete Gioco di colore duo č. 11. Tento odstín se už neprodává, ale na něm vám ukáži, že i žluté oční stíny mohou vypadat jemně a vůbec ne praštěně :)

Ano, tahle fotka je starší a mohli jste ji vidět už tady.

Stíny jsem sehnala ve výprodeji v Rossmannu za směšnou cenu 20 Kč. Nejdříve jsem se té žluté trochu bála a říkala si, že používat budu jen tu hnědou část. po vyzkoušení jsem začala používat obě dvě :)
Co se týče stínů: nepráší, jsou středně pigmentované, hnědá část možná víc než středně. Mně vydrží celý den, to ovšem většina pudrových stínů :)
Oba stíny mají zajímavý narůžovělý shimmer, hnědá část obsahuje trochu větších třpytek.


Tradičně jsem použila světlejší, žlutý, stín na střed víčka a  na jeho vnitřní stranu. Vnější koutek a záhyb jsem domalovala hnědým stínem Na spodní víčko jsem použila silnější linku od Yves Rocher v odstínu Rose taupe. Na řasy pak řasenku od Gabrielly Salvete.


Tváře pak můžete zvýraznit bronzovo růžovou tvářenkou a na rty jen balzám či bronzový lesk :) Zemité tóny jako dělané :)

Tak co, stále vám žlutá nic neříká a zůstanete u béžové nebo nějaký ten vanilkový stíny používáte také? :)

5 komentářů:

  1. Mně se žlutá moc líbí. Přiznám se, že já žlutou dlouho sháněla a je to můj oblíbený odstín hlavně v létě. Chci ještě sehnat takovou hodně teplou žlutou. Ráda ji pak kombinuji s oranžovou, ale i tyrkysovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tobě tyhle barvy musí vypadat obzvláště hezky :) Já raději ty studené tóny. Teplou žlutou jsem ve stínech ještě neviděla, jen na lacích :)

      Vymazat
    2. Anebo v těch velkých paletkách 120-200 stínů :) Takové odstíny žluté tam jsou určitě :)

      Vymazat
  2. Mám tuhle duo stínů taky a žlutohnědou kombinaci používám moc ráda. Taky jsem je koupila za dvacku :) Nicméně mě mrzí, že ten žlutý stín je mizerně pigmentovaný, aspoň ten můj, jestli je to vůbec možné... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že tu žlutou musím nanést taky víckrát :/ Zase je to pak takové jemnější :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)