Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 14. dubna 2013

Barry M Gold Foil

Pěkné nedělní odpoledne všem :)

   Už dlouho jsem chtěla zlatý lak na nehty. Jenže mi zlatá obecně moc nesluší, tak jsem hledala odstín se studeným podtónem. Vím, že zlatý lak od Miss Sporty ho rozhodně nemá, ten je opravdu do žluta. Další zlatý adept byl od Gabrielly Salvete. Jenže laků od GS mám několik a už mne dlouho lákaly laky Barry M. Když jsem tedy objednávala Jewel Britannia a Ruby, volba byla jasná :)


   Gold Foil je zlatý metalický lak se studeným podtónem, i když na sluníčku je více do žluta, stále je to studená žlutá. Při lakování pruhuje.


   Kryje téměř v první silnější vrstvě, na fotkách jsou 2 slabé. Konzistence je vodovější až středně hustá, nedělá bublinky a schne velmi rychle. Výdrž je nadprůměrná, mně se odloupl po 3 dnech na kraji palce pravé ruky - tedy té namáhanější :) Jinak štěteček je poměrně úzký a kulovitý, rovně střižený. Pracuje se s ním dobře, je skvělý i na menší nehty (třeba ty trpasličí na nohou :).

   Nejvíce se mi líbí v kombinaci s prstýnky od kamarádky (Žanet, zdravím :) s ptáčky ve zlaté a stříbrné barvě. Pak můžu říct, že ruce jsou opravdu ozdobou ženy - vypadají luxusně jako klenot :)


   Koupíte jej na mýchšminkách za 129 Kč. Obsah je 10 ml.



Co vy a zlatá? :)

Přejí krásný zbytek dne a zítra úspěšný start do nového týdne :) Mě čekají 2 testy, pracovní pohovor, vyoperování třetí osmičky (doufám, že mi anestetikum zabere a ne jako minule, když mi ten řezník rozřízl dáseň zaživa!) a další pozorování hajniček na bakalářku... uff ufff.

10 komentářů:

  1. ten prý je dobrý i na razítkování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu, protože ta pigmentace je velmi dobrá :)

      Vymazat
  2. Mám podobný od Catrice z nějaké staré limitky. Musím uznat, že poslední dobou je mi zlatá mnohem blíže než stříbrná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jí přicházím na chuť :)No Catrice, teď jsem od nich koupila 2 nové laky a hrůza. Zase inovace štětečků nanic :(

      Vymazat
  3. Já nějak nemám odvahu, ale možná jí najdu, když vidím ty zlaté kolem sebe. Na osmičku jdu také, ale naštěstí mám zubaře ok. Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tobě by ta zlatá slušela :) Anebo ještě víc barva růžovýho zlata :) Děkuji, já s ním jdu do nemocnice, před tím mi to dělal jeden stomatochirurg a s tím jsem byla hrozně nespokojená :(

      Vymazat
  4. Krásný lak!

    Uf, ty máš teda plány, tak to všechno zvládni, držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji milá Sábo :) Testy jsem dnes dala oba dva ani nevim jak, na ten jeden jsem se neučila a na ten druhý asi den :D Asi erupce ne Slunci :)

      Vymazat
  5. mě se zlatá moc neelíbí, ale stříbrnou bych brala :D

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barry M dělá i tu stříbrnou a bronzovou. Ale jen zlatá a stříbrná se dá sehnat v ČR :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)