Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 20. dubna 2013

Black & White manicure

Pěkný podvečer všem  :)

   Černobílou kombinaci mám nesmírně ráda - na oblečení, doplňcích i nehtech. Nejvíc se mi líbí na Nataše Gollové, která ji měla v oblibě a podřizovala tomu svůj šatník (a ne není to jen kvůli tomu, že to byly černobílé filmy, ve skutečnosti bylo její oblečení opravdu černobílé :). A ještě lepší je, když bílou zaměníte za smetanovou. Celou zimu jsem chodila v bílém kabátě s černými knoflíky, černých botách a leginách. K tomu výrazný lak či rtěnka a bylo hotovo :)

   Jenže se blíží léto a to černobílá kombinace bude v útlumu. Tak jsem aspoň naposledy udělala černobílé nehty, které vytáhnu až se zimním kabátem :)


  Postup jsem zapomněla nafotit :( Takže pěkně popořádku a slovně...

1. Vzala jsem lepicí proužky na francouzskou manikůru a na nehty je nalepila tak, že papírek nepřesahoval hranu nehtu, ale byl k ní těsně nalepen. Tím jsem docílila, že budou proužky všude stejně široké.

2. Na nezakrytou část nehtu pod proužky jsem nanesla bílý nebo černý lak pěkně na střídačku. Bílý je od Max Factor Glossfinity Snow White a černý je Rimmel 60 Seconds Black Out, který začíná nepěkně houstnout a já se budu muset podívat po jiném, přičemž se inspiruji článkem Labradoory :) Navíc má Rimmel široký kulatý štětec, s kterým se takováto manikůra nedělá nejlépe. Lakovala jsem 2 vrstvy obou laků.

3. Když vše pěkně zaschlo, odlepila jsem proužky a tam, kde lak zatekl, jsem ho upravila tyčinkou na zatlačování kůžičky. 

4. Kontrastním lakem jsem nalakovala zbytky nehtů, tedy špičky. První nalakovaná vrstva pod špičkou poslouží jako zábrana, neboť je vyšší a jde o ni opřít štěteček při lakování špiček. opět 2 vrstvy.

5. Nakonec jsem vše přetřela Vivid Top Coatem, ale protože  rozpouští černou do bílé, chce to přejet štětečkem max. jednou na jednom místě.


   Navíc ty dny, kdy jsem tuto manikůra měla, svítilo sluníčko, tak se mi perfektně hodila ke slunečním brýlím :) Žel toto úterý se naštíply a asi už si je moc neužiji. Škoda, dostala jsem je k narozeninám před 2 lety, skoro jsem je z hlavy nesundala a byly to první sluneční brýle, které jsem začala nosit, jakmile jsem vyměnila brýle za kontaktní čočky.  Fňuk...


   Jinak tuto manikúru jste mohli vidět v jemnějším provedení zde. Díky, Soni :)))

Co vy a černobílá? A jak se vám tahle kontrastní Francie líbí? :)

Hezký zbytek víkendu, i když je teda pěkně ošklivě :( Zákon schválnosti na počasí funguje maximálně dobře.

19 komentářů:

  1. Tak to je boží, ale asi bych si toto netroufla udělat, né kvůli barvám, ale kvůli mé nešikovnosti. Zkoušela jsem Francii s lepícími proužky a vůbec mi to nešlo. I když by to šlo i s razítky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zkus s razítky, tobě se to určitě povede ;)

      Vymazat
    2. no jo jenže nemám ten motiv na proužky :D

      Vymazat
  2. To vypadá moc hezky.. Pro takovou manikúru by byly pěkné i jiné odstíny laků :)

    A jinak, máme to stejně, také si vždycky vzpomenu, že jsem zapomněla nafotit postup, až když mám nalakováno :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj mám v hlavě už tolik barevných kombinacích, ale asi by vás to časem začalo nudit :)
      S tím postupem to prostě naštve :D

      Vymazat
  3. Vypadá to zajímavě, škoda že do práce nesmím mít výrazné nehty...ale až budu mít volno, tak si takové udělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle příkazy o lakování nehtů do práce mi vadí... příjde mi to taková dískriminace. Mně by třeba nepobouřil ani pojišťovák potetovaný od hlavy k patě :D

      Vymazat
  4. Och, děkuji za zmínku :)
    A paráda, jsi šikovná, vypadá to hodně efektně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zmínka na mém blogu asi nebude mít takovou váhu :D A děkuji moc <3

      Vymazat
  5. Mně se černobílá kombinace hodně líbí, i ta předchozí růžovo-fialová mě dostala :)

    OdpovědětVymazat
  6. hustýýý :O
    Zvu tě k sobě na giveaway o hodinky na krk. Dnes je poslední den k soutěžení.:)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/04/elin-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Ty hodinky jsou krásné :)

      Vymazat
  7. To jsem ještě nikde neviděla, je to perfektní :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi to nelíbí, ale nápad zajímavý. Každopádně je vidět, jak barvy zkreslují - černě nalakovaná lůžka vypadají úzká, bílá buclatá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vídíš, ani jsem si toho nevšimla a moc mi to nevadí :)

      Vymazat
  9. To je super! Vážně parádní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)