Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 4. dubna 2013

Gabriella Salvete řasenka D´Amore

Krásný večer všem :)

   Vzpomínáte, jak jsem se snažila vyhrát řasenku od Gabči? No, nakonec jsem byla úspěšná :) I když jsem byla hooodně překvapená potom, co jsem viděla některé soutěžní fotografie na Facebooku. Protože ty se vážně povedly a hlavně byly originální :)

   Každopádně se můžeme po týdnu a půl vrhnout na recenzi z prvních zážitků.



Obal: Nádherný. Vážně se mi moc líbí, dobře se drží, není zbytečně velký. Ale je černý a matný, takže brzy bude docela zaprasený od makeupu a jiných věcích, které nanášíte prsty před řasenkou.

Kartáček: Zajímavý :) Skládá se jakoby malých bambulek nahloučených k sobě. Štětinky jsou dle mého středně dlouhé až kratší, vhodné pro řidší řasy. Moje husté nedokáže zas tolik pročesat a bohužel se barva nedostane až na konečky. S koncem se celkem slušně dostanete do vnějšího koutku oka.


Konzistence: Středně hustá, neschne tolik rychle jako u GS Diamante, takže můžete aplikovat i druhou vrstvu a řasenka se nebude drobit. Zatím, časem uvidíme :)

Barva: Černá přirozená, ne černočerná.

Výdrž: První nevoděodolná řasenka, která bez úhonu přežije i ten největší brekot (v tomhle mi věřte, už od narození jsem na tohle expert...). Pokud-li vám slzí oči, barva se nerozpije, neobtiskne na víčko a dokonce se vám ani výrazně neslepí řasy :) Ovšem do bazénu bych s ní asi nešla :) Během dne neopadává a z řas se neztrácí.



Výsledky: Řasenka především slibuje natočení. Abych pravdu řekla je tam, ale asi u jakékoliv jiné řasenky. Objem se dostaví, ale ne tolik, jak jsem očekávala. Je to asi tím, že kartáček řasy krásně pročeše a oddělí, ale dostatečně je neobalí barvou. Prodloužení je střední, především kvůli tomu že se řasenka nedostane až na nejzazší konečky řas.



Odlíčení: Doporučuji micelárku. Klasickou vodou a čisticím gelem nejde dobře odlíčit.

Komu bych ji doporučila: Ženám, které preferují přirozeně až středně výrazné nalíčení řas. Těm, pro které jsou prioritou neslepené řasy. A těm, kterým slzí oči o sto šest :)



   Řasenku od pondělí 8. 4. 2013 seženete v drogeriích Rossmann a Teta. Cenu vám nepovím, ale tipuji 169 Kč. Já osobně zůstanu věrna Diamante, neboť s ní dosáhnu většího objemu i prodloužení. Ale zase o trošku víc slepuje řasy, i kdy opravdu o malinko. A na výdrž je lepší D´Amore. No budu je střídat :)

Jak vás řasenka láká? :) A co preferujete? Přirozeně rozčesané řasy nebo pěkně obalenou každou řasu s šokujícím objemem či délkou? :)

Mějte se krásně!

Za poskytnutí výrobku děkuji společnosti Gabriella Salvete Česká republika.

14 komentářů:

  1. Ty brďo, tak jestli dělá takovýhle krásný kukadla, tak ji musím mít! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a uvidíš :) Mně vážně přišla průměrná...

      Vymazat
  2. Mně teda řasy slepuje dost, ale jak je nová, tak kartáček nabírá moc barvy, tipuji, že časem to bude lepší.
    Jinak už v prodeji je (viděla jsem ji v Rossmannu i v Tetě) a stojí 169Kč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za doplnění informací :)
      Mně třeba hrozně slepovala Maybelline Lots of Lashes a téměř všichni říkali, jak krásně řasy pročeše :)

      Vymazat
  3. pěkně ti to natočilo řasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já ti nevim. Myslím, že tohle mi udělá spousta jiných řasenek. Neříkám, že je špatná, ale vyloženě mě nenadchla...

      Vymazat
  4. Vypadá hezky, možná bych ji prubla :) Já mám hrozně ráda Diamante, ale vadí mi na ní, že se maže :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle zkus :) Výdrž má vážně dobrou :) Mám výhodu, že se mi Diamante nemaže :)

      Vymazat
    2. Nikol, omlouvám se, že píšu takhle, ale dočetla jsem se, že máš dneska narozeniny, tak bych ti chtěla popřát všechno nejlepší, hodně štěstíčka, zdraví a úspěchů! :)

      Vymazat
    3. Ježiš, ty jsi zlatíčko :-* Moc děkuji :)

      Vymazat
  5. Já se snažím najít řasenku, která udělá mega dlouhé řasy :D. Natočení a rozčesání mě moc nezajímá, každopádně GS je na to dobrá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mega dlouhý řasy mi dělala GS Diamante, Oriflame Wonderlash a jedna od Catrice a Alverde, ale ty se hrozně mazaly a sotva vydržely pár hodin (tedy hlavně Catrice...)

      Vymazat
  6. tvoje riasy sú samo o sebe krásne :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)