Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 18. dubna 2013

Inovace laků Catrice a porovnání s laky starými

Ahoj všem :)

   Laky na nehty od německé firmy Catrice mám ráda z jednoho důvodu - mají krásné barvy, na drogérky poměrně neobvyklé. A také je nemám ráda ze dvou důvodů - na rozdíl od ostatních uživatelek mi nic nevydrží a většina z nich je velmi hustá a špatně se nanáší. Takže, když přišli noví krasavci, chtěla jsem je vyzkoušet. Navíc se mi odstíny Lilactric a Mint Me Up líbily už z německých swatchů :)

Zvláštní, že od Catrice si kupuji velmi podobné odstíny, hlavně fialovou :)

   Je zajímavé, že laky v Německu podražily o 30 centů a v Čechách stále stojí 65 Kč/10 ml.

   První viditelnou změnou je vytlačený nápis na vrchu víčka. Ty staré kousky mají víčko hladké.

nový x starý

   Koupíte-li si lak z řady Ultimate Nudes, narazíte nově na černé víčko a ne bílé, jakým se odlišovaly od řady Ultimate.

    Rozdílná je i výška hrdla. Nové ho mají delší a širší.

starý x nový

   Další změnou jsou štětečky. Pane Bože za co?! Catrice i Essence vyrábí stejná firma a já se divím, že se neponaučili z fiaska štětečků Essence a tu samou blbost zopakovali i u Catrice.

Štětečky jsou:
1, Křivě vsunuté do víčka. Tam úhel 90° nehledejte ani náhodou. Vypadají jako strom před vývratem.
2, Křivě střižené. Vážně mám chuť tu hrůzu ostříhat. Na jedné straně jsou štětinky delší a zastřiženy do ostrého úhlu, na straně druhé jsou kratší a do kulata. S křivým štětečkem není možno dosáhnout tak dobrého výsledku jako s těmi rovnými pěknými štětečky.

   Zde na fotografii vidíte zleva nejstarší štětečky. První patří nejstaršímu laku s názvem odstínu Jade Is Not My Name. Štěteček má střižený vodorovně a není extra široký.
   Následuje Dirty Berry. Lak, který se do nové řady bohužel nedostal, což je škoda, neboť to byl jediný jaktakž holograf z drogérie. Štěteček má širší a oble zastřihnutý.
   Poslední hrůzičky jsou nové odstíny Lilactric a Mint Me Up. Tady snad netřeba slov... Poplačte si... Jsou křivé jak nohy opilce, široké a silné.

Štětečky - Jade Is Not My Name, Dirty Berry, Lilactric, Mint Me Up

   Co se týče štětečků, u mne vyhrává nejstarší typ. Holt stará dobrá klasika :)


   Nakonec se to nějak nalakovat dalo, i když to chce být trochu šikovnější a štěteček víc otírat, neboť nanáší hodně barvy. Lakovala jsem oba odstíny a oba se nanášely skvěle. Nejsou tak husté, řekla bych spíše střední až jemně vodová konzistence. Netáhnou se, nedělají bublinky a bleskově schnou! Drtivá většina laků od Catrice mi schla vždy poněkud dlouho. Tyto ne, i když se jedná o světlé, často špatně schnoucí odstíny.

   A nakonec tu máme další milé překvapení - v Německu se poučili ze stížností na výdrž nových Essence a u Catrice už trochu zapracovali.

  Dámy (pánové tu asi nejsou :), oba laky disponují nadprůměrnou výdrží. Lilactric jsem odlakovávala po 3 dnech naprosto neporušený. Žádné ošoupané konce nehtů nebo odštípnuté kousky laku. Nic vůbec nic. Dokonce ani výrazně nepraskal na jednom nalomeném ohýbajícím se nehtu.

   Mint Me Up jsem testovala na nohou. Tam se musí lak prokázat mimořádnou odolností. Protože bydlíme na kopci a když z něho scházím, nehty naráží do špiček bot a lak se dost odštipuje. Nejvíce v lodičkách.
   I když mám nehty na nohou momentálně dlouhé a je zde větší riziko poničení laku, barva se neošoupala ani trochu.

   Takže u výdrže se nám pořadí trochu mění. Vyhrávají kousky nejnovější (Lilactric, Mint me Up) následovány nejstaršími (Jade Is Not My Name, Purplelized, Sand Francisco) a těsně za nimi laky nedávno nahrazené (Dirty Berry, From Dusk To Dawn).


Konečný verdikt: Nové laky mají lepší konzistenci, lépe schnou a déle vydrží. Štěteček však mají o dost horší než laky předešlé.

Swatche nových laků vám ukážu jindy :)

   Mimochodem všimli jste si, že tohle jaro u mě frčí stejné barvy? Dokonce i nedávno koupené mýdla z Melvity jsou ve světle zelená a světle fialová :D

Nové svetry, mýdla a laky. Vše v podobných barvách :)

   Už jste zkusili nové laky Catrice? Z barviček si určitě vyberete, jen najít prodejnu, kde se prodávají (osobně vím, že v Rossmannu v Mělníku, v Praze v Rossmannu ve Vodičkově, v Kauflandu na Vypichu a v Tescu v OC Nový Smíchov - pro více prodejen mrkněte zde, stačí zaškrnout prodejny se stojanem Catrice :).

Dobrou noc a ať vám zítřek brzy uteče a máte víkendové volno :)

19 komentářů:

  1. Dirty Berry mám a se štětečkem se mi pracovalo báječně, pak od Catrice jednu nude barviček a šteteček byl tlustší a při lakování katastrofa což mě mrzí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolikrát mi přijde, že si výrobci myslí, že čím širší a větší štěteček tím lepší aplikace. Osobně to raději přetřu čtyřikrát než dvakrát s tím, že to bude všude okolo :/

      Vymazat
  2. Tak já se dostala ke Catrice lakům až minulý týden :D Dostala jsem echo od švagrové, že v Karviné ruší Rossmanna a je tam na vše sleva, tak jsem jí zaúkolovala a po telefonu jsme vybraly 4 kousky :D No není nad to si tam zajít sama a pěkně si je všechny 4x prohlédnout, než hledat s telefonem u ucha swatche na netu :D Lilatric mám v té své čtyřce taky :) Ale zatím jsem nelakovala ani jeden, jsou v pořadníku nevyzkoušených laků, kterých je nějak hrozně moc už :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv :D Od léta jsem ve skluzu a pořád mi tu čeká asi 20 laků :D
      Jinak si to endokážu představit, tedy spíš ten účet za telefon, protože než se vymáčknu :D

      Vymazat
    2. Tak naštěstí ona volala mně :D

      Vymazat
  3. koukám, že píšu jak tatar bez skloňování :D to je když u toho dělám tak 5 věcí najednou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To máš jedno. Ber to tak, že bylo brzo ráno a mozek se ještě nerozehřál :-P

      Vymazat
  4. Já těm novým zatím na chuť nepřišla :( Koupila jsem si jeden a nic moc tedy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, jsou tekutější..:( Mám ráda laky hustší, u kterých je krytí viditelné už při první vrstvě a to se mi u inovovaných laků nezdá :( Jinak ty štětečky ani nekomentuji:D

      Vymazat
    2. To je fakt. Mně to nevadí, spíš jsem měla špatnou zkušenost s těmi staršími, že nedělaly rovnoměrný povrch, jak byly husté :(
      Nj štětečky jsou asi německou slabinou :D

      Vymazat
  5. Starých Catrice laků mám hodně a většinou jsou hodně v pohodě jak výdrž tak štěteček. Na nové se chystám tak uvidím. Ale barevně mě zlákají vždycky..:D
    Jinak super(přínosný) článek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Štěteček mají fajn, ale mně prostě nikdy moc nedržely. Ovšem to i slavné Color Club a China Glaze :/

      Vymazat
  6. U nás se bohužel neprodávají, tak až si udělám výlet do nějakého většího města, podívám se po nich :).

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám jeden lak, vůbec nedrží, takže Catrice u mě asi nikdy víc :-/ I když štěteček byl vážně dobrý, široký a plochý.

    OdpovědětVymazat
  8. super článek!:) škoda těch ohnutých štětečků..

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten křivý štěteček mě vážně pobavil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ej dobře, já z něj málem dostala infarkt :D

      Vymazat
  10. Rory, An Pavelcová, petra lorietta, díky za komentáře :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)