Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 11. dubna 2013

Jít či nejít - výprodej babybaby na Belárii

Krásné čtvrteční podvečer všem :)

   Vím, že jsem hrozná a slíbila jsem vám laky z minulého příspěvku, ale to se momentálně posouvá. Mám tu spoustu novinek na články, takže nevím, co dřív. A to jsem se bála, že nebudu mít o čem psát :D

    Zítra je od 12 hod. výprodej eshopu babybaby v Praze na Belárii. A tak jsem se rozhodla napsat malý článek pro ty, kteří váhají zda tam jít či nejít :) V té době (kdy se výprodeje konaly) jsem nebyla blogerkou, takže fotodokumentace z místa činu zde nenajdete. Pardon :)

Výprodej č. 1

   Na první výprodej jsme s kamarádkami zašli v listopadu, kdy se konal poprvé. Začátek byl stanoven na 12:00. My jsme dřív odjeli ze školy (no koho by ta ekonomika bavila, že?:) a na místo jsme dorazili ve 12:30. Upozornění pro ty, kteří jedou autem - je poměrně těžké najít místo k zaparkování, ale při troše štěstí se to dá. 
    Venku před budovou už byla slušná fronta. Některé dívky odcházely již s plnými taškami a my si nervózně kousaly nehty, jestli nám tam něco nechaly. Po 20 minutách se z venkovní fronty dostáváme dovnitř budovy. Děsně se nám chce na záchod a máme žízeň. Po dalších 20 minutách už vidíme dveře místnosti, kde jsou produkty. Občas tam proběhne jedna z pořadatelek, je mezi nimi i Mia z Kissbooku. Statečná kamarádka Verča se jde podívat po záchodech. Vida, jeden tam je a přístupný. Tak ho ihned zneužijeme k potřebě i napuštění vody do pet lahví. Po 20 minutách (celkem 1 hodina) se dostáváme dovnitř. Fronta se čeká na košíčky či krabičky, kam se dávají vybrané věci, a také protože si pořadatelé musí pěkně ohlídat návštěvníky (zlaté české ručičky nenechavé, že...). Vše je rozloženo na několika stolech v obdélníkové místnosti o velikosti... hm mám děsně blbý odhad, cca. 20 m2.
    Je zde vše - tekuté linky, tužky na oči, stíny Essence za 10 Kč, laky Colour & Go za 15 Kč, rtěnky, lesky na rty, laky, stíny, řasenky Catrice za 30 Kč, vzorky stínů, korektorů, tvářenek a rtěnek za 5 Kč. Nálepky na nehty Essence snad za 15 Kč. Je zde i výběr produktů značky Manhattan - rtěnky, stíny, makeupy, řasenky, pudry okolo 30 Kč. Tohle je skvělý způsob, jak zkusit Manhattan za pár korun a nejezdit kvůli tomu až do Německa. Jsou zde i limitky Crystalliced, Vampire´s Love, Holographics (Essence), Hidden World, Bohemia (Catrice). To vše okolo 30 Kč.
   Uvnitř místnosti je k padnutí. Chytrá Mia pootevírá okno, což bohužel nezabírá. Zpocená jsem víc než po 10 minutách Jillian Michaels a připadám si děsně sexy :D
  Na prvním výprodeji je i tombola. Dostávám 3 masky na obličej, kamarádka třeba gelovou tvářenku Vampire´s Love. Paní u tomboly nám říká, ať si zdarma vezmeme ještě něco z krabic se vzorky Essence. Tedy ty samé, co jsme si uvnitř koupily za 5 Kč. Beru tedy 4 korektory a 5 rtěnek (3 nakonec dávám kamarádce, protože mi nesedí).  Po 2 hodinách odjíždím tramvají domů.

Celková bilance - 237 Kč za 27 výrobků při prvním nákupu
Z čehož, toto jsou dárky k nákupu.

Výprodej č. 2

    Až na tu hroznou frontu byl první výprodej prima akce. Takže si jí ještě jednou zopakujeme. To byl druhý výprodej, myslím, že v prosinci. Nejvíc se těšíme na limitku Catrice Hollywood Fabulous 40 ties (tady bych ráda paletku stínů, rtěnky a laky) a také Wild Craft od Essence, která u nás byla téměř k nesehnání. Zde chceme hlavně štětec na pudr a oční stíny.
    Opět je pátek a přijíždíme 12:30. Fronta je daleko větší než minule. Od jedné vycházející slečny se dozvídáme, že otevřeno bylo už 11:30. To mi přijde celkem nefér a ani bych se nedivila, že jestli se to mezi pořadateli vědělo, dali avizo známým... Když je na internetu napsáno 12:00, tak bych akceptovala 11:55-11:50, ale ne půl hodinu. Čas se děsně vleče. Jely jsme opět hned po škole (profesor na ekonomii promine) a ani jsme se nestačily někde stavit na jídlo. Po hodině čekání, kdy jsme v polovině fronty, se statečná kamarádka obětuje, bere auto a vyráží do mekáče. Po 20 minutách se vrací s baštou a já stojím asi o 3 metry dál. Pěkně si sníme cheese, přičemž na nás slečny s dokonalým makeupem a postavou velikosti č. 34 čumí jako na něco nechutného :D Zajdeme si na záchod, času máme dost a jsme tak už jako doma. 14:35 se dostáváme dovnitř. V tento čas jsem minule už odjížděla.
   Ihned běžím ke stojanu s limitkama. Stíny a rtěnky od Catrice jsou fuč, stejně tak jako štětec Essence. Ptám se pořadatelky, jestli ještě nějaké mají. Mají, ale schovávají je na sobotu, aby bylo něco i pro pracující. Tohle chápu. Tak tedy beru jen lak z limitky Catrice a rozhlížím se po ostatním sortimentu. Téměř vše se opakuje - stejné výrovky, stejné odstíny. Beru si 3 odstíny laků Colour & Go  za 10 Kč (Irreplaceable opět nemají, ale aspoň mám Iced Latte, ten se mi moc líbil, ale nechtěla jsem si kupovat tu vylepšenou hrůzu). Dále lak z kolekce Holographics, který je spíš multichromatický než holografický. Jedny zapečené mozaikové stíny Essence Jungle Fever, které snad ani nejsou zapečené, protože hrozně práší. Na doporučení kamarádky beru 3 nálepky na nehty (10 Kč/kus), ty jsem ještě nezkoušela.
   Tombola ani dárky k nákupu zdarma se nekonají. Další změnou je, že můžete zakoupit výrobky značky Tetesept a masky, které jsem dostala minule (moc mě nenadchly, přišly mi hodně navonění, silikonové a nic moc mi s pletí neudělaly). Také hračky pro malé děti
    Po 2 hodinách čekání jsem vážně dost zklamaná. Vadí mi, že některé slečny jsou uvnitř opravdu dlouho, u každého výrobku se zastaví na 5 minut a ještě se k němu stokrát vrací. Co se týká fronty na placení, mohlo by zde být o 1 prodávající osobu víc, 1 paní to prostě nestíhá a vše se tak znovu zpomaluje.

Nákup z druhého výprodeje - cena cca.150 Kč.

Shrnutí

   Máte-li čas a ještě jste tam nebyli, klidně jeďte. Za předpokladu, že přijedete v 11:30, budete mít pití a svačinu. Jestli jste už na výprodeji jednou byli, nemá cenu tam znovu jezdit. Limitky budou pravděpodobně vyprodané a opět tam bude stejný sortiment (momentálně asi rozšířený o výrobky, které byly zrušeny v březnu). Nezapomínejte, že babybaby má lákavé ceny i na internetu, takže k dispozici bude omezené množství odstínů a to ne příliš lákavých.

   A pokud by jste se tam chtěli podívat a zítra nemáte čas, nezoufejte. Nervy máte jen jedny a zas takový čóromóro to není. Radši si dejte nožky na stůl, zbaštěte něco sladkého (třeba skvělé Mozartovy kuličky) a nenervujte se. Vždyť kosmetika není do nejdůležitější v životě :)



Co vy a výprodej na Belárii? Máte s ním zkušenosti? Snad jsem někomu pomohla při rozhodování jít či nejít.

Mějte se krásně a ať vám zítřejší poslední pracovní den rychle uteče :)

12 komentářů:

  1. Já jsem byla na tom prvním. ještě že jsem šla s kamarádkou, aspoň jsme si v té frontě hezky popovídaly, ale jinak jsem koupila čtyři věci (lesk na rty jsem stejně vyhazovala, protože až doma jsem zjistila, že je zkažený) a pár věcí dostala zdarma. přemýšlela jsem, že bych to zase jela zítra omrknout, ale asi to nakonec vzdám. tentokrát nemám parťáka a samotná bych se ukousala nudou. navíc nic nepotřebuji, jak jinak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom lesku jsi na blogu psala, to si pamatuji. Ten můj Catrice byl naštěstí ok. Samotná bych tam asi taky umřela. Kdo by mi dojel pro to jídlo? :D

      Vymazat
  2. no kdyby byl výprodej v Teplicích a v lepší hodinu tak jdu, tohle je moc z ruky, radši si dám nohy hore s nějakou dobrůtkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přesně tak v Teplicích by se to šiklo! :)

      Vymazat
    2. :D :D Mně to neva, jsem z Prahy. A chápu, že sídlo prodejny mají jen jedno... Ale chápu i lidi, kteří se sem nedostanou a náklady na cestu jsou pro ně velké a stejně by se jim to nevyplatilo. A na internetu to nevypadá tak hezky jako hromady kosmetiky vedle sebe :)

      Vymazat
  3. Byla jsem v prosinci..jako nebylo to špatné, ale čekala sem děsně dlouho a uvnitř některé kočky přemýšlely jestli ten stín za 10kč vzít nebo ne třeba 10 minut. :D Mě vždycky nejvíc lákají limitky třeba teď tam bude jedna co u nás v prodeji nebyla...ale mám to sakra daleko do Prahy a stačilo jednou..:D Být z Prahy tak možná když by byl čas..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To čekání je prostě hrozný a spousta návštěvnic to nikterak neulehčuje :( Já třeba v Praze bydlím, ale zítra se ze školy neutrhnu dřív jak ve 2. A než tam dojedu budou 3 hodiny, limitka Fantasia fuč, ale fronta ta přetrvá :D

      Vymazat
  4. No ty bláho, tomu říkám shopping! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tady se hodí věta za málo peněz hodně muziky :)

      Vymazat
  5. Mám to celkem daleko, ale ráda bych se tam někdy podívala, i když nevím, nemám ráda davy lidí, musela bych se na to psychicky připravit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom budeme stejné. Občas s mačkajících se davů, kteroé mě zdržují, dostávám psotník a dokážu být hooodně nepříjemná :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)