Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 8. dubna 2013

Krásný třpytivý duochrom - Flormar U31

Hezký večer všem :)

   Já vám mám takovou radost, že je venku stále trochu vidět :) Navíc, i když přijdu ze školy v 6 večer, stále stíhám nafotit lak :) Např. tohoto fešáka...

   Jednoho dne mě měla v Praze navštívit kamarádka ze školy a práce. Jak já jsem se na ní těšila! Bařenka je drbna jako já a obrovsky se s ní nasměji. S ní se vrací má puberta, což je krásný pocit. Člověka to úplně odreaguje a na stres a deprese je pořádný hrdelní smích ten nejlepší lék :) A protože je to taky holka hodná (kromě toho že je chytrá, pilná, skvělá jezdkyně na koni, krásná a má úžasné vlasy... :) přivezla mi dárečky - 2 laky Flormar. Bařenko, díky <3


   U31 je nádherný tmavý lak. Obecně na ně nejsem, ale fialovou, třpytky a duochrom miluji. Základní barva je  šedočerná a v ní jsou třpytky. V lahvičce jdou od zlaté přes bronzovou, růžovou a fialovou do modré. Na nehtech je pak efekt od růžové do modrou. Krása :)


   Lakuje se skvěle, konzistence je středně hustá až vodovější. Štěteček je středně široký až užší, dobře střižený. Bez problému kryje ve 2 vrstvách. Výdrž mi přišla lehce nadprůměrná, za což si ho cením.


Tenhle lak má však 2 nevýhody.

1. Příšerně se odlakovává a to i s alobalovou metodou. Spousta malých střípků je horší než velké hexagonové třpytky. Navíc je tmavý, takže máte ruce jako excelentní prasátka :)
2. Má tak nesmyslně vysoké víčko, že se mi nevejde do žádné krabice. Tak jsou s kamarádem na samotce vedle krabic :) Nebojte, společnost jim dělají pinetky a hřebeny - aspoň se v té tmavé skříni nebojí :)


Co vy a Flormary? A jak se vám líbí tento? :) Seženete jej na stáncích Flormar myslím, že za 69 Kč. Obsah je 10 ml.
Krásný večer!

P.S. Narozeniny prý neskončily - dnes mi muž daroval nové krásné papuče a 3 laky a tentokrát se mu výběr povedl :) Chcete je zítra vidět? :)

17 komentářů:

  1. jééé ten je krásný! A jak my ženy s oblivou říkáme: pro krásu se musí trpět - takže třpitky jsou maličkost :-p ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle větu užívám ráda :) Prostě krása za něco stojí :)

      Vymazat
  2. Tak ten se mi líbí moooc! Z každé strany hýří krásnými barvičkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ani mi nevadí, že na nehtech není ta zlatobronzová on je takhle hezký už sám o sobě :)

      Vymazat
  3. Jasně že chceme nové laky vidět! Já s Flormary nemám žádnou zkušenost, ale uvidíme, třeba se ke mě jednou dostanou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, zkusím dnes nafotit aspoň lahvičky a 2 na nehtech :)
      Před tím jsem měla jen jeden mléčný Flormar a nějak mne neuchvátil, za to tyhle... asi se jim budu muset podívat na akci 2+1, jen nevím, kam bych ty velké flakonky dávala, až nebudu mít místo :)

      Vymazat
  4. Já mám laky od flormaru velmi ráda :-) Ten co tady máš ty sice nemám, ale mám ho v růžové barve a pak ještě z této řady mám takovy jakoby bordó a drží perfektně!! Vydržel mi i přes týden, poté jsem ho sundala z důvodu, že jsem už chtěla jinou barvičku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže se jim vážně na ten stánek musím podívat :)Nehty lakuji často, takže šel po 2 dnech dolů a to byly jen lehce ošoupané špičky, nic odloupnutého :)

      Vymazat
    2. doporučuji to hodně, mám od nich už i dekorativní kosmetiku, jako například stíny, tvářenky, pudr, řasenky a lesky na rty a jsem s tim fakt hodně spokojená. Hlavně u stánku většinou bývá i paní která se vyzná a poradí :-)

      Vymazat
  5. Flormary mám len 4, tento sa mi celkom páči, ale to odlakovávanie by asi bola sranda, čo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to bylo vážně hrozný :D Způsobuje to velkou spotřebu odlakovače a tamponků. Ale je krásný, schne rychle, dlouho drží a lakuje se dobře, takže mu to odpouštím :)

      Vymazat
  6. Mně tak hrozně chybí, že už se nedokážu smát jako, když jsem byla v pubertě, dokázala jsem to jenom s přítelem, kterého už nemám, ale tak snad se objeví někdo, s kým se zase taky takhle nasměju. Při nejhorším alkohol je tu vždycky :D.
    Lak je krásný, spousta laků se mi od Flormaru líbí, ale to zavírání mě prostě hrozně odrazuje :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tím alkoholem mne pobavilo :D Taky mi to chybí... prostě s epořádně vyřehtat až tě bolí celý břicho :)
      Nejradši bych ten vršek zkrátila od 2 - 3 cm kleštěma, ale to by nevypadalo dobře :D

      Vymazat
  7. Ja ked som sa konecne odhodlala, ze si jeden kupim, tak ten nas obchodik... no skor stojan zrusili.. nechapem...
    Ale je krasny a lutujem, ze som si ziadne nekupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jak na potvoru... vždycky než se rozhoupu je něco vyprodané nebo se to ruší. A koukám, že je to takto všude. Škoda, že nemají internetový obchod :/

      Vymazat
  8. Ten Flormar je krásný! Škoda toho odlakovávání a jinak vysoké uzávěry mě taky štvou... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. By mě zajímalo, kdo ty uzávěry vymýšlel :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)