Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 29. dubna 2013

Laky jako Simpson, Homer Simpson :)

Krásný podvečer všem :)

   Soňa mne nedávno nalákala na výrazné barvy, hlavně žlutou. Projela jsem zásoby laků, našla dva a nevěděla, který nalakovat... Ani jeden mi nesedl...

   Hledám odstín ála Simpsonovi. Takový ten odstín, při kterém si zpívám obměnu písničky od Káji Gotta Jako James Bond, jako James Bond, jen s tím rozdílem, že si pobrukuju Jako Simpson, Homer Simpson... Dál to neumím :D

Homer doporučuje odstín č. 1 Simpson´s Yellow :)
   Jenže ono to s těmi žlutými není tak jednoduché. Oba se lakují špatně a nekryjí :/

   Vybrala jsem lak od L´Oréal v odstínu Exotic Cannaries. Je to ta teplejší žlutá. Plně nekryje ani při 2 vrstvách, je celkem hustý. Ze začátku však nebyl a mne překvapilo, že spousta lidí si stěžuje, že tyto laky bublinkují. První nalakování ne, druhé ano a třetí... minimálně 20 bublinek na jednom nehtu! Teď jsem ho lakovala a jen 3 malé na jednom nehtu. Nechápu... Také špatně schne. Výdrž je lehce nadprůměrná, cca 3 dny. 5 ml za 100 Kč, nemýlím-li se.

Světlý Maybelline, tmavý L´Oréal
   Druhý lak je od Maybelline Urban Yellow a už ho neseženete. Tedy v nové řadě Coloramy se žlutý lak objevil, ale jak moc se shodují, nevím.
   Ve dvou vrstvách nekryje, schne o trochu lépe než jeho kolega, ale i tak nic moc. Je hustý, ale nebublinkuje. Výdrž je cca 2 dny.

Na slunci nekryvost žlutých laků ještě vynikne...
   Žluté laky mi sice nesluší, ale na léto se mi líbí. Jenže najít takový, který kryje, není hustý a vydrží, je nějak těžké. Máte nějaký tip na žlutý lak? Raději bych studenou žlutou než podobnou Exotic Cannaries.

   A nakonec další průnik žluté rodinky do článku: Včera mě Vivi nalákala na pivo Duff. Moc alkoholová nejsem a zas tolik mi nechutnalo (mám ráda max. Staropramen CoolGrep nebo Stella Artois :D), ale jako rekvizita na focení super :D

Žlutá a Duff... co mi to jen připomíná :D
   Co vy a žlutá? A jaké máte tipy na kvalitní Simpson laky? :)

   Krásný den, já letím na poštu pro nové Color Cluby a Ruby Wing, udělat výkres a prezentaci, jinak ten poslední zápočet nedostanu. Na to, že mám ve čtvrtek zkoušku a na ní jen jeden a půl dne na učení, jsem celkem v klidu :D Asi jsem se zásobila stresem ze zimního semestru...

10 komentářů:

  1. Mám jen jeden žlutý lak a jen jednou jsem ho lakovala. Také mám pocit, že mi vůbec nesluší, ale v létě mu zkusím dát znovu šanci :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně, v létě dávám šanci zase oranžové, která mi taky nesluší :)

      Vymazat
  2. Já ňch chtěla ten teplý žlutý, ale mně by neslušel. Tobě sluší oba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že foťk zkresluje, ve skutečnosti nemám podton kůže dotepla a obzvláště ten L´Oréal nevypadá zas tolik dobře. A na tobě bych si ho zrovna představila :)

      Vymazat
  3. Já mám v předchystaných článcích nějaké srovnání žlutých laků, ale z fotky mezi nimi stejně moc nejdou poznat rozdíly... Jinak Exotic Cannaries byl dost podobný tomu Maybelline Colorama 749, ale Maybelline myslím líp kryl a celkově se mi zdál hezčí. A nebublinkoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji za info, tak to se moc těším... hmm a já bych chtěla odstín té staré Coloramy :D

      Vymazat
  4. Žluté laky ráda nemám :D ale na Tobě se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) No pravda, na nehtech vypadjí hodně zvláštně :)

      Vymazat
  5. Já mám žlutý jenom z Avonu, což teda není vůbec odstín, co ty hledáš. Je opravdu o dost světlejší, ale miluju ho! Krásně kryje a drží jako přibitý:)
    Jinak jsem žluté laky viděla na Mých šminkách a to konkrétně Barry M-Yellow a Color Club-Almost Famous. Tak nevím,jestli jsem ti pomohla:)Nikol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ti, ten Color Club mne nenapadl a je to přesně ten odstín, který by se mi líbil :) Ale mně ty CC moc nevydrží a žluté tolik nenosím, tak nevím, jestli hned objednávat velké balení :)
      Barry M je už moc teple zabarvený.
      Ale moc děkuji :)))
      Ale jinak ty světle žluté laky mám taky ráda a taky nějaký sháním :D A Avon ty laky nemá zas tak špatné, mrknu u tety do katalogu :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)