Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 24. dubna 2013

Max Factor Fantasy Fire na všech možných lacích :)

Krásný den všem :)

   Fantasy Fire jsem chtěla hodně dlouho. Jenže buď jsem musela dát peníze na dárky nebo na věci do školy a nebo na nějakého jiného fešáka (=lak na nehty, ne frajer od vedle). A nakonec jsem ho dostala k narozeninám, jak už ostatně víte :).

  Už než jsem ho měla schovaný u muže ve skříni, jsem přemýšlela, na které laky ho budu aplikovat. Sám o sobě špatně kryje a je využíván jako lak efektový. Černý, fialový, vínový...?


   Nakonec si moje nehty zahrály na vzorník laků, jako vždy :)

   Jako první jsem nalakovala kombinaci Essence Stuck On You, Color Club Pucci liciousFour Seasons č. 50 a na malíčku je Sephora Gorgeous Prune.

Před aplikací Fantasy Fire
   Nanesla jsem 2 vrstvy Fantasy Fire. Naštěstí neschne nijak extrémně dlouho. Základní barva je fialovo modrá s třpytkami lesknoucími se hlavně do oranžova a zelena. Lakuje se dobře, konzistence středně hustá, nedírkuje, nedělá bublinky, netáhne se ani nerozlévá po nehtu.

Po nalakování MF

   Nejslabší efekt je na nejsvětlejším Color Clubu, zde je navíc vidět i základní barva Max Factor a některá místa jsou tmavší než jiná.
Nejvíc byl efekt zajímavý na Sephoře a Essence.

   Prostřední 2 nehty jsem odlakovala a na prostředníček nalakovala černý Rimmel Black Out a na prsteníček fialový Catrice Doris´ Darling.

Uprostřed Rimmel a Catrice bez Fantasy Fire
Po přetření Max Factorem

   Na černém laku je efekt zajímavý, na fialovém už ne tolik.

   Tak a teď pěkně vedle sebe :)


   A ještě na sluníčku :) Color Club jsem zapomněla nafotit, tak tam máte Fantasy Fire samotný :)


   Osobně se mi efekt nejvíce líbí na Essence a Sephoře. Naopak zklamaná jsem z Catrice a ještě víc z Color Clubu, kam jsem vkládala největší naděje.

Kombinace Max Factor Fantasy Fire a Sephora Gorgeous Plum je prostě bomba :)

   Tak na kterém laku se vám MF líbí nejvíce? A pokud jej máte, s kterým lakem se vám nejvíce líbí?

Přeji hezký zbytek dne a moc děkuji za milé komentáře k minulému článku <3

OPRAVA: JE TO SEPHORA GORGEOUS PRUNE, NE PLUM :) PLETE SE MI TO...

13 komentářů:

  1. Na Plumáčkovi se mi líbí bezkonkurenčně nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj týmto si ma potešila a inšpirovala zároveň :-) Tiež som ho skúšala na svetlo fialovom laku a nevyzeralo to dobre. Naopak, tmavé laky a lá Sephora sú pre tento nadlak ako stvorené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mne moc těší :)
      původně jsem si myslela, že by to s fialovou mohle hezky kontrastovat a ono moc ne :/

      Vymazat
  3. mně se rozhodně nejvíce líbí na laku od Essence! vytváří opravdu nádherný efekt:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ho jdu na ten Essence lakovat, ale sám mi udělal hrozné bublinky, tak snad do MF překryje

      Vymazat
  4. už jsem po něm v DMku taky pokukovala, ale nechce se mi dávat 130 korun za takovýho prcka, to si přidám radši ještě 20 a mám lahvičku Nubaru, ale jinak se mi líbí obzvlášť má laku od Sephory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou cenou souhlasím. 4,5 ml za 130 Kč je dost... Ale podobný jsem nikde neviděla a je tu reálná šance se s ním dostat aspoň do půlky lahvičky :D

      Vymazat
  5. krásny efekt, aj mne sa páči najviac na Sephore :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sephoře ho budu muset co nejdříve nalakovat na obou rukou :)

      Vymazat
  6. Poslední fotka je bezkonkurenčně nejlepší, bomba!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš psát tu literaturu? :D A díky :)))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)