Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 2. dubna 2013

Mini nákupy + Essence LE Oz The Great And Powerful

Ahoj všem :)

   Jak už jsem psala, v neděli jsme byli na menších nákupech. Původně jsem šla do dm jen pro lak od Max Factor v odstínu Fantasy Fire. Dlouho u nás nebyl dostupný, pak jsem ho však jednou v dm zahlédla a už ho nevytěsnila z hlavy. Poslední kapkou byl článek od Míny. Nuž dobrá, tak si ho koupím.

   V dm už sice na něj neprobíhala ta akce za 99 Kč, ale byla tu jiná. Kupte řasenku Clump Defy za 269 Kč a dostanete libovolný odstín mini laku MF. Vzhledem k tomu, že má sestřička za 2 týdny narozky a já jsem chudý student, tak jsem tuto nabídku odmítla. Přítel ovšem ne, tak řasenku a lak dostanu k narozeninám :) Naštěstí se moc nenačekám... Navíc, jestli bude Clump Defy dobrá jako její sestra False Lash Effect, budu skákat radostí :)


   Tak jsem si za ušetřené peníze mohla koupit něco jiného. A to laky z limitky od Essence. Praskací efekt mi nikdy nic moc neříkal, ale ten zlatý se mi moc líbil. A červený taky. Už dlouho mě láká Burgundy Croc od Barry M, ale říkala jsem si, že třeba mě ten efekt neuchvátí tolik jako na fotkách a lak nevyužiji. Tak jsem to zkusila s těmito levnějšími variantami (cena 50 Kč a ano vím, že croc a crac efekt není jedno a to samé :).

   Nalakovala jsem zlatý Good Witch (červený je odstín Winds Of Change) na tmavě hnědý lak z limitky Marble Mania odstín Who Is Mr. Brown. A zalíbilo se mi to moc :)))


   Přijde mi, že praskací (ne práskací, ten lak vážně nevydává zvuky jako starý trabant) efekt je lepší než u laků, které má Essence v prodeji stále (černý, bílý, modrý...). Ty totiž praskají celkem nerovnoměrně a nevypadá to hezky. Ne tak tady :) Booože, pořád si na ty ruce musím koukat :D

   Barva je chladnější zlatá s bronzovým nádechem. Na nechtech se ta bronzová příměs ztratí a vypadá jak chladná champagne zlatá. Povrch je díky jemným třpytkám hrubý. Schnutí je excelentní. Minutka a je hotovo :) Žádné gumové cucky.


   Ještě ho chci zkusit přes matný tmavě modrý, tmavě fialový, bílý a třeba i béžový :) Červený odstín dám asi klasicky přes bílou, černou a šedou.

   Co vy a "práskači"? Zaujala vás limitka nebo film? Pořád se nemůžeme rozhodnout, jestli na něj chceme jít do kina či ne. Ale James Franco... hmm u muže by to jako přesvědčivý argument neprošlo a s Milou Kunis na něj nepůjdu. Asi by mi neuvěřil, že ten film chci vidět jen kvůli ní :-P

19 komentářů:

  1. já ráda "práskače" mám jich 7 :) z té kolekce Essence jsem plánovala další koupit, ale pořád marodím tak snad ještě někde seženu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj se tě to drží nějak dlouho :( S tímhle počasím se ani nedivím :/ No přiznám se, že jsem přemýšlela i nad ostatníma barvičkama, ale statčeně jsem se držela :)

      Vymazat
    2. no už mě to nebaví, zítra jdu na kontrolu a stále nejsem fit :(

      Vymazat
  2. Kočko, kolik stál ten Fantasy Fire? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš, samotný je za 130 Kč a mělo by to být 4,5 ml. Ale na lahvičce to napsaný není.

      Vymazat
  3. Nad tím lakem Max Factor taky docela přemýšlím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Už se nemluž dočkat až ho zkusím přes fialový, modrý, vínový a zelený lak :)

      Vymazat
  4. Ha, nesváděj to na mě jo :D
    Já teda praskací laky nemám ráda ani trochu, i když třeba to tvoje se mi líbí, ale na svých nehtech bych to nesnesla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasný, že za to můžeš ty :D A slovenský bloggerky, aby jsi neřekla :P
      Tobě by vadila ta hrubost, co? Taky jsem je dlouho neměla ráda, ale tenhle mě vážně přesvědčil, že se mezi praskacíma lakama dají najít pěkné kousky. Třeba ten zlatý crack od Barry M se mi moc nelíbí, protože je hodně dožluta, ale tohle je miláček :)

      Vymazat
    2. No, hrubost bych zaplácla nějakým nadlakem, ale nějak to samotný praskání mi vadí, přijde mi, že ty nehty jsou neupravené.

      Vymazat
    3. To mi přišlo u černého Essence... jednak kvůli barvě, jednak, že ten lak popraskal na každým nehtu dost odlišně - někde málo, někde hodně...

      Vymazat
  5. Mne osobne sa praskacie laky tiež nepáčia. Ako spomínala Mína, príde mi to ako neupravená manikúra :-) Ale to je len otázka vkusu :-)
    Veľmi sa už teším na Fantasy Fire..asi to bude u mňa tá posledná ,,kvapka" :-D mala som ho v rukách najmenej 10-krát a nikdy neskončil v košíku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10x a nikdy se v košíku neobjevil? To jsi statečná, já ho koupila napotřetí :)

      Vymazat
    2. Myslela som, že na iný ako na modrý lak sa hodiť nebude. No videla som už viaceré obrázky či už na červenom alebo zelenom a vyzeralo to tiež pekne :-) u nás na Slovensku v DM na dračku nejde a majú ich tam kopec kúskov. Tak už sa teším až sa najbližšie dostanem do DM a lak sa dostane do košíka a poputuje k pokladni :-))

      Vymazat
  6. Ja jsem tuhle limitku okukovala, strasne jsem si prala neco si koupit a nakonec me nic az tak neuchvatilo... Ten zlatej lak ale vypada pekne, libi se mi, ze nepraska do carek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se z fotek líbil ten přívěsek, ve skutečnosti ne. Líbil by se mi i ten rozjasňovač, ale zdál se mi celkem tmavý na světlou pleť :/

      Vymazat
  7. tak jsem si taky koupila ten červený lak Oz a dnes jsem vůbec poprvé v životě zkusila práskače..a na černém podkladu teda vypadal příšerně (ještě na lahvičce psali: naneste HOJNĚ, tak jsem si pořádně kydla červený lak na nehet, ani štěteček jsem neotřela :-D A samozřejě tam, kde ho bylo hodně, vůbec nepopraskal...a navíc, když pak zaschnul, tak jsem zjistila, že ten černý podklad v mezerách znovu...ehm, "roztál". Na bílém podkladu vypadá docela fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zkusila dát na prostředníček větší vrstvu a nepopraskal tak hezky, takže návd k ničemu.
      Hele a nebylo to kvalitou toho černého, když s bílým to nic neudělalo? :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)