Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 27. dubna 2013

Yves Rocher trio oční stíny Taupe fumé

Hezký podvečer všem :)

   Dlouho jsem sháněla matné oční stíny v hnědošedé barvě. Nakonec jsme takové objevila u pana Rochera a to v odstínu Taupe fumé (v překladu uzený krtek :D).


Balení: Elegantní modročerné. Dobře se otvírá, takže nehrozí odloupnutí laku nebo zlomení nehtu (že ano, Catrice?). Balení obsahuje pěnový aplikátor, který se překvapivě neodtrhává od rukojeti. Na stíny většinou používám štětec, ale někdy z lenosti nebo ve spěchu i aplikátor. Úzký konec na nejtmavší stín a na obočí a širší na ty dva světlejší stíny.


Barvy: Nejsvětlejší barva je béžovohnědá a třpytivá. Což dost klame zákazníka, neboť v oficiálním popisu stojí 3 matné oční stíny. Takže matné jsou jen 2, aby bylo jasno. Používám ho do vnitřní strany víčka, ne nad, jak je doporučován, protože mám víčka hodně spadlá a určitě tuhle vadu nepotřebuji zvýrazňovat.
Střední odstín je hnědošedý (na fotkách špatně zachytitelná barva, jednou je moc do hněda jindy do šeda :D). Je matnomatný a nejvíce používaný. Aplikuji jej do a nad záhyb oka, na nadočnicový oblouk.
Poslední a nejtmavší odstín je černohnědošedá barva. Někdy ji používám jako linku na horní víčka a vnější koutek spodního.

Pigmentace: Na to, že jsou to přírodní odstíny, jsem s pigmentací velmi spokojená. Světlý stín se mi zdál ze začátku pigmentovaný málo, ale je to tím, že je dosti podobný barvě kůže na víčkách. Když jsme ho nanesla na ruku, překvapilo mne, že je pigmentace tak dobrá. Ostatně i dalším dvou odstínům nelze nic vytknout.

Vlevo bez báze, vpravo s bází e.l.f.

Na sluníčku

Barva kůže neodpovídá, ale stínů o něco víc (tedy č. 2 a 3)

Struktura: Stíny nepráší, jsou jemné a i jemně namleté (po použití se vám nedělají ve stínech hrudky). Používám je opravdu téměř dennodenně a neubývají.

Výdrž: Mně vydrží i bez báze celý den. Naopak mi nedrží moc báze samotné (e.l.f. a Catrice), i když jich dám malinko, stíny se mi na nich slijí. Takže u mne všechny stíny bez báze a výdrž je tak 10-12 hod.

Všechny 3 stíny v akci podle uvedeného návodu :)


Bonus: A na závěr informace, která z těchto stínů dělá zázrak mezi vším na zvýraznění obočí. Své obočí mám tmavé, ale poslední dobou mi společně s vlasy hodně vypadává a hlavně u kořene nosu, kde mám ještě jizvu po neštovici (možná proto mi tatínek říkal, že si strupy nemám drbat). A v kombinaci s bledou kůží to vypadá prostě hrozně. Ale najděte něco na zvýraznění obočí pro brunetu, aby to nebylo moc tmavé, moc do rezava,do černa, teplá hnědá... Ovšem prostřední stín z tohoto tria splňuje vše, jak má. Vypadá přirozeně (žádná gumovitá tužka), dlouho drží na místě a snadno se aplikuje.

Pěkně upravené obočí uzeným krtkem :)
Kde a za kolik koupit: Třígramové balení koupíte v kamenných obchodech YR nebo na jejich eshopu za 349 Kč. Zde se celkem vyplatí si počkat na akci či letáček se 40% slevou.

A jaké jsou vaše nejpoužívanější stíny? A máte nějaký tip na něco podobného na obočí? Mějte se krásně :)

P.S. Jak to tak bývá, oblíbené věci mají nehezký osud. Mně před 2 týdny tyto stíny spadly na zem a bohužel se horní část 2 nejpoužívanějších odstínů odlomila :(((


11 komentářů:

  1. ten uzený krtek krásně lahodí tvým očím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, řekni mi, kdo ty názvy vymýšlí :D

      Vymazat
    2. to by mě zajímalo taky, přitom k barvě uzeného to má daleko :D

      Vymazat
  2. Sluší ti a je mi líto, že se nadrobily. Mně pořád padají líčídla na dlaždice, vrrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak na dlaždice to musí být ještě horší než na plovoucí podlahu :/ Trochu se děsím, až se mi vysypou pigmenty Barry M 1,ten odstín už se nevyrábí 2, byl by hrozný bordel, to uklízet 3, Těch 180 Kč by mi bylo líto

      Vymazat
  3. No přesně takové odstíny se mi líbí a tobě neskutečně sluší! Začínám po stínech taky pokukovat, ráda bych se to naučila :D Ale tolik za ně určitě nedám, protože je mi jasné, že mi to nepůjde a bude se na ně prášit na poličce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na začátek to možná nemá smysl, ale zase vypdají přirozeně, takže i ta aplikace je snadnější než s barevnnými:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)