Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 7. dubna 2013

Narozeniny

Ahoj všem :)

   Důvod, proč tu v pátek ani sobotu nebyl žádný článek je jednoduchý - měla jsem narozeniny. Rozhodla jsem se zpříjemnit si tento den a taky vám ho pěkně zaznamenat :)

   Trošku jsem si přispala...


   Prostě jsem se nemohla odtrhnout od pana Lilečka :)


   Udělala jsem si skvělou snídani (no spíš oběd)...


   Skvělou snídani dostala i naše Falbalka :)


   Hned jak jsem zapnula počítač, na Googlu mě uvítala narozeninová stránka :) Milé a potěší.


   Nevyhnula jsem se učení - 3 stavební výkresy a učení na poznávačku trvalek...

Později jsem zjistila, že ten seznam je k ničemu a máme se učit z prezentací, kde je toho 2x tolik...

   Zabalila jsem sestře dárek k jejím narozeninám (a ne nejsme dvojčata :)


   Celý den jsem se kochala klecí - brzy budeme mít králíčky :) Zatím tam hačá jen čokoládový.


   Koukla jsem se na další díl Cimrmanů :)


   Muž mi 3 hodiny dělal tuhle skvělou večeři - svatojakubské mušle s krevetami, smetanou (u nás bohužel sójovou - mám intoleranci lakózy), žampiony a rýží :) Moje hooodně oblíbené jídlo :)

Nepořádek na stole, prosím, promiňte :)

   A jako dezert byly madeleines avec chocolate mousse :)


   Dostala jsem svoji první orchidej :) Snad přežije...


   Od mamky pak např. tenhle skvělý dort :)

Nejlepší je, že je se spoustou marcipánu, který miluji :) A jestli vás zajímá, proč má jedna želva na krunýři 25 tak je to proto, že naše Falbalka měla 25 jako označení na krunýři, když byla malinká :)

   Sestřička taky jeden dostala :)

Tenhle dort mi připomíná S., které tímto děkuji za přání k narozeninám :)
   Od babičky jsem dostala další krásnou kytici :)


   Od přítelových rodičů jsem dostala skvělou velkou tašku a ještě dostanu tyhle šaty, až přijdou do obchodů, budou-li mít moji velikost a budou mi slušet, což se bojím, že asi ne neboť mi obecně nesluší výstřihy až ke krku a široká ramínka... :( Ale líbí se mi moc!


   Zbytek dárků jste mohli vidět tady a tady. Ostatní věci byly sladkosti, nějaké menší prádlo a kosmetika. Nebudu si stěžovat, protože k Vánocům a výročí s přítelem jsem dostala spoustu jiných a drahých věcí. A pořídit klec a hračky pro králíky taky není žádná sranda :)

   No a ještě malá fotka, jak jsem zuřivě fotila :D


   A jak vy si zpříjemňujete narozeniny? :) Slibuji, že zítra bude normálně kosmetický článek.

 Přeji dobrý start do nového týdne!

34 komentářů:

  1. bezva článek Nikol :) přeji Ti jen to nejlepší a hlavně zdravíčko, já si narozeniny v únoru zpříjemnila Prisms kolekcí od Nubaru, protože to byly kulatiny s první 3 na začátku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji :) To je dobře. Já dostal laky k Vánocům, Valentýnu, takže teď to chvilku omezím :) Ale Gem si pořídit musím :)

      Vymazat
    2. jasně jdi do něj, už mám nafocené fotky i při sluníčku, takže asi zítra je zveřejním, já si objednávala na mýchšminkách další 3 laky, taky bych se pak měla také krotit :D

      Vymazat
  2. Vše nejlepšííí !!!:)
    Ty dorty vypadají krásně :) Máš krásnou želvičku :) Taky bych nějakou chtěla.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Peti :) Mamince to s dortama vyřídím :) A želvička je fajn, v létě s ní chodíme do parku na procházky, kde zbaští všechny květy smetánek :) Jen často, když má hlad nebo chce ven, začně mlátit krunýřem o sklo - ovykle když se potřebuji učit :D
      Mám jí už asi 9 let :)

      Vymazat
  3. Měla jsi krásný narozeninový den! A ty dorty jsou úžasné! Opožděně vše nej k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelin, děkuji :) Byl to skvělý den a jsme ráda, že jsem nešla na přednášku a pěkně si vše užila doma :)

      Vymazat
  4. Tyjo Niki, máš fakt šikovnou maminku i Žužíka :D tendle článek se mi moc líbí, dělej takový častěji... aspoň budeš víc raritnější :) né jako všechny bloggerky kosmetika, laky, vlasy... bžžž.. toho je všude plno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozkaz šéfe :) Hodlám to tu častěji ozvláštnit, takže žádný strachy :)

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám!!! Krásné dorty, umělecká díla to jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti :) Budu ten článek ukázat mamce, ona pořád říkala, jak se jí nepovedly - kecka, jsou krásné a výborné (tedy skoro už nejsou :)

      Vymazat
  6. Tak to ses měla super, ty dorty jsou úžasné :). Určitě sis to moc užila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Až na to učení (super na zítra to moc neumím) to bylo skvělé :) Mám holt štětstí na lidi kolem sebe :)

      Vymazat
  7. Pan Lileček :D :D Hezké a ty šaty jsou krásné! :)A vše nejlepší k narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U rodičů je ještě pan Česneček :) A děkuji :)

      Vymazat
  8. Ještě jednou všechno nejlepší :) Měla jsi nádherný den, úplně na mě ze článku dýchá ta atmosféra, krása :) No a ty dorty, nádhera! :) Jaké králíčky si budete pořizovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky díky milá Sábo :) Chtěla bych krátkosrsté divoce zbarvené nebo červené a přítel chce šedé činčilové :) Uvidíme, co přesně bude :) A zakrslé, berany nechci.

      Vymazat
    2. Zakrslí jsou hezčí :)

      Vymazat
  9. Ty dorty jsou parádní - neskutečně šikovnou maminku máš! :) A želvičky - to je moje. Od srpna mi jedna taky říká pane... ehm... paní. :D Strašně dlouho jsem ji chtěla... Ale ta cena s terárkem, no... :) Každopádně želvičky jsou úžasný zvířata. Nesmrděj (i když ty bobky, ehm, ehm), neskutečně krásný jsou, fajný. :) Co to máš za druh? Působí docela tmavě a malince na to, že ji máš už dlouho. :) Ta moje si momentálně dává koupel vedle mě ve vaničce... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Želvičku jsem chtěla taky dlouho. Nezdá se, ale krunýř má 22 cm a je to kříženec žlutohnědé a vroubené (proto je tak tmavá). Terárka jsou drahý, já mám jedno po domácku dělané. A je pravda, že i želvy jsou celkem drahý, na druhou stranu tolik nedáš za granule, konzervy, hobliny... :) A s bobkama souhlasím, to je celkem solidní puch :D
      Jakou máš ty? :)

      Vymazat
    2. Jo tak to jóó. :) Mám želvu zelenavou. Ještě ani nevím, jestli mám kluka nebo holku (a pořád se nemůžu rozhodnout, co bych si přála víc - samec je menší, ale může... ehm.... - a já nechci doma onanistu, ani malýho! :DD ale samičky jsou zase velký, no...). Ty víš najisto pohlaví? :) Pokud to budek kluk, bude to Dobi Kroos ( :D), pokud holka, tak Alča. :)) Zatím je to Želva. :D Mám ji od srpna, vylíhla se v červenci. Ani číslo na zádech neměla, když jsme pro ni byli. :) Byla vážně malička, roztomiloučká (spodní krunýř 3,5x4 cm), teď už mi trošku povyrostla. :) Já jsem tak neskutečně ráda, když se mi ,,vykálí" do vody, jenže často si sere na kamínky a ty posraný pak dost smrděj a musím je vyhodit... O:) :DD
      Jinak želvičku mám od chovatele, za 1500 + 4200 kompletně vybavený terárko (80 x 50 x 40 cm). Strašná pálka. Ale dostala jsem příspěvěk od rodičů - brácha si vybral mobil, já želvu. :))

      Fotka z léta:
      http://www.euzelva.cz/img/original/11489/zelvik-dobi--3-.jpg

      Vymazat
    3. Upsss, jsem se nějak rozjela... O:)

      Vymazat
    4. Ten je krásný! Také jsme měli zelenavou, o rok mladší než Falbalka. Jmenoval se Caesar a to byl onanista... no nevadilu mu, že je druhá želva zalezlá v krunýři, že je to kluk a že si neužívá se zadní částí, ale přední...
      Bohužel nám asi po 4-5 letech umřel na zánět očních žláz od nastydnutí :( Byli jsme s ním u veterináře a on řekl, že ta neaktivita je z toho, že se chce zimovat a to mi vážně nepřišlo. Doteď si vyčítám, že jsem si toho, že hodně spí a nejí a těch zavřených očíček, nevšimla dřív. Vždycky mi vletí slzy do očí... :´(
      A jinak Falbala je taky kluk, bohužel se přejmenování na Julius neuchytlo :) Jinak se to dá třeba poznat podle nepravidelného počtu drápků - ona má vepředu 6 a 5 a vzadu 4 + 4. A když mi ji táta přivezl (pd chovatele 1800 Kč) úplně jsem oněměla jen polykala a říkala jak je roztomilá. Zbožňuju jí i když to není typicky mazlivý zvíře, je úžasně společenská :)

      Vymazat
    5. ,,a to byl onanista" :DD Já viděla někde obrázek želvího ukáječe (samochvála smrdí, ale - výborně zvolený slovo! :D) a velikost a barva TOHO mě upřímně překvapila... :/ :DD
      Jéé, to je mi líto... :( Děsím se okamžiku, kdy budu dávat Dobiho zimovat... Pak ten případný pocit, že by to bylo neúmyslné zabití... Fuj! :( A z Vendulky by se najednou stala vražedkyně... :/ :D
      Falbala je neskutečně hezký jméno!! :) Nicméně Dobi Kroos (ano, i s příjmením :D ) mám vymyšleno celkem dlouho (nevím přesně, ale možná rok před pořízením), je to vlastně spojení mých dlouhodobých platonických lásek... O:))) :D A k jménu Alča se mi vážou určité vtipné vzpomínky, takže tak... :) Ten mix dvou druhů se mi hodně líbí! :) Já možná až naivně věřím (resp. doufám), že mi Dobi dlouho vydrží... Strašně se těším, až budu jednou vyprávět dětem, že jsem si ho částečně zaplatila z peněz z mojí první delší prázdninové (parádní) brigády. :))

      Vymazat
    6. Já jí zimovat nedávám, protože si na to netroufám a ono se to i doporučuje, když v tom nejsi zběhlá. Navíc posthybernační syndrom může postihnout i dobře zazimovanou želvu...
      Já bych cjtěla, aby moje děti měli želvičku rádi a až umřu, tak si jí vzali a pečovali o ní :D Jako Poldinky v Takové normální rodince :)
      Jinak já pojmenovala už svojí plyšovou želvu Falbala (Asterixe a Obelixe mám ráda od malička :), takže když jsem dostala živou, o jménu jsem nepochybovala ani chvilku :)
      A to s tím příjmením je dobrý :D

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  10. Tak to přeju všechno nejlepší!!! Ta večeře vypadá luxusně...máš skvělého muže. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Na muže si ve většině času nemůže stěžovat :) A jako Francouz to jídlo umí pořádně vyšvihnout :)

      Vymazat
  11. Tak ta večeře s dezertem nemá chybu, stejně jako dort a kytka od babičky...
    PS.: Taky miluju marcipán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Soni :) Marcipán si musím zapamatovat stejně jako bílou čokošku :)

      Vymazat
  12. Moc krásný narozeniny...

    A dort s myšáky je parádní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)