Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 25. dubna 2013

Občas také fotím :)

Krásný podvečer všem :)

   Přepadla mě chřipka. Znenadání se tu objevila, vizitku předem neposlala a na kolena mne dostala. To si s ní ještě vyřídím!

    Takže dnes malý rychločlánek. 

    Někteří z vás asi ví, že někdy (nyní málokdy) maluji. Díky lenosti a časovému vytížení jsem tak trochu přešla na fotografování. Je to rychlé (fotka vám na rozdíl od obrazu nezabere 10 hodin + 4 týdny schnutí), levné (tedy počáteční investice může být nákladnější, ale nemusíte dokupovat štětce, barvy, plátno...) a nezamažete u toho světlý koberec rozlitým ředidlem s rozpuštěnými barvami.

   Nevýhodou je, že fotíte reálné věci a moc si nemůžete vybírat, jak bude výsledná fotografie vypadat. Stručně řešeno, draka namalujete, ale vyfotíte max. z čínské vázy.

    Obvykle fotím přírodu, někdy si udělám menší zátiší ze všeho možného. Některé fotky upravuji, protože chci docílit dramatičnosti a přebít tu reálnost fotografované věci. 

  Fotografie jsou pořizovány dikitálním kompaktem (Panasonic Lumix nebo Nikon Coolpix), takže nečekejte žádná profi extra ostré snímky jako ze zrcadlovky :)



















Taky fotíte? :)
Jinak dnes večer budou naskladněny laky Ruby Wing a nová holo kolekce od Color Clubu na mýchšminkách. Už se moc s Haničkou těšíme (mimochodem ona má fotky mnohem lepší, určitě k ní mrkněte).
Jen se pořád nemůžu rozhodnout mezi Color Club Beyond a Miss Bliss a od Ruby Wing chci Desert Valley :)

Hezký zbytek dne, ať vám pátek uteče a chřipka zůstane za dveřmi vašeho domova :)

11 komentářů:

  1. Ahojky Nikol, fotky Ti jdou také moc dobře. Ono ale fotografování je také dost finančně náročný koníček, tuhle chceš objektiv tuhle filtr, brašnu atd. já už do toho nastrkala peněz možná přes 20 fialových bankovek ne-li už 30 :DDD
    S novými holo nebudu troškařit "potřebuju" hned 3 a to Beyond, Kismet a Eternal Beauty :D
    Přeji brzké uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Nikol už mám objednáno :)

      Vymazat
    2. Haničko, já taky :D Desert Valley jsem envzala, místo něho radši CC Covered in Diamonds + CC Miss Bliss + Ruby Wing Myth :)
      Jinak k té investici, to se ti nedivím. Už jen samotný foťák stojí dost, plus stativ, krytka, taška, nějaká ta čočka, či co se to tam dává :D
      P.S. Beyond ti budu tiše závidět :D

      Vymazat
    3. když budeš chtít, tak až ho budu mít vyzkoušený, ráda zapůjčím :)

      Vymazat
  2. Některé vypadají opravdu profesionálně :). Já fotím dennodenně na blog :D ale mám nic moc foťák, takže ty fotky jsou dost průměrné, ale aspoň nefotím mobilem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)
      No s mým mobilem by to dopadlo... :D Tak já taky nemám profi foťák, je to digitální komapkt od Nikonu asi za 4-5 tisíc. Ale mám ho ráda, dostala jsme ho od muže k výročí :)

      Vymazat
  3. Krásné fotografie. Máš na to oko;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou krásnéé ..jak od profesionála ;)) Ta beruška je úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ta beruška je neslušná, vystrkovala na mě zadeček :D

      Vymazat
  5. na pekné fotky nepotrebuješ najdrahší foťák, keď to vieš, urobíš ich aj obyčajným. a že sú veľmi pekné, to si si prečítala už vyššie a ja sa pripájam.
    čo sa týka Ruby Wing, tak toto ja budem musieť po texturovaných vynechať :-D ja by som skôr chcela tie, čo Bára zdieľala včera na FB, tie efektové, ale asi mi to nevyjde :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)