Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 12. dubna 2013

Opět u pana Rochera + měsíční statistika blogu

Krásný páteční podvečer všem :)

   Když už jsme tu měli statistiku blogu týdenní, dáme si i měsíční. Nebojte, další statistika bude až za 11 měsíců :) A ne nechci se tu vychloubat, jak tu někdo naznačil, jen to uvádím jako zajímavost. A podíl na tom máte vy, čtenáři, ne já :)

   Toto je čtyřicátý příspěvek. Nejvíce prohlížený článek je sloupek o novince na nehty GS s 387 shlédnutími. Následován matnou rtěnkou e.l.f. (175) a mininákupy v dm (143). 
Nejvíce komentářů je také u laku STARS (49), pak u článku o mých narozeninách (30) a u líčení inspirovaného pavími pery (30). Celkový počet komentářů je 464 a vzhledem k tomu, že téměř na každý odpovídám, je to úžasných 232 komentářů od vás. Děkuji, jste skvělí!
   Počet pravidelných čtenářů je 54 (což znamená, že vás v první polovině července nemine giveaway o zahraniční produkty, pokud se mi do té doby neodhlásí 4 čtenáři, požadavek je min. 50 :) A celkové zobrazení blogu se vyšplhalo až 5960, což je téměř 200 zobrazení denně <3 <3 <3 Plus 18 sledovatelů přes Bloglovin :)
   A teď jsem si vzpomněla, že mi ve středu přišel první mail od čtenářky, který byl moc hezký a udělal mi opravdu radost. Janičko, děkuji :)


   To byla statistika letem světem a teď vám ukážu malé nákupy v Yves Rocher.

U francouzské rostlinné kosmetiky nesmí chybět levandule a nějaká jiná zeleň :)

   Protože jsem měla ještě nějaké peníze z narozenin a 2 slevové letáčky k narozeninám, neváhala jsem, kam zajít :) Jednak mi dochází makeup a i když je matující kousek od Gabrielly Salvete fajn, nevydrží tolik, co můj miláček. Toto je již moje třetí balení a nedám na něj dopustit - světlý se žlutým podtónem dobře krycí bez efektu masky, rozjasňující a dlouhotrvající. Více v brzké rubrice Must have - o kouscích, bez kterých se neobejdu :) 
   Makeup stojí 359 Kč, na konci minulého roku to bylo ještě 289 Kč, což je obrovský rozdíl. Já na něj měla 40% slevu, a tak jsem platila jen 215 Kč. Balení 30 ml s pumpičkou :)

   Přišel mi i klasický měsíční letáček, kde opět byla 40% sleva na výrobek z líčení kromě těch se zeleným bodem. Takže jsem vzala tužku na oči v odstínu Prune, neboť jsem s tužkami YR dost spokojená a tenhle odstín se mi moc líbil. Navíc bude vypadat hezky v deštných dnech přes léto :) Recenze bude, prosím, počkejte si, mám toho tu hrozně moc a nevím, co dřív publikovat. Cena je 139 Kč, se slevou je 84 Kč. Zatím jsem jí měla jen jednou a vydržela celý den, je hezky pigmentovaná, ale trošku tvrdší než ostatní tužky YR nebo Max Factor.

   Ke každému nákupu byl minilak zdarma. Jenže já mám téměř všechny odstíny kromě Blanc Neige a Rose pastel, které tam nebyly. Fuchsii nechci, protože mám podobných laků víc než dost, tak jsem sáhla po Orange sanguine, i když oranžovou moc nemusím. Hmm doma jsem zjistila, že je spíš červenooranžový a takové odstíny mám 2-3 :D Cena je 59 Kč za 3 ml.

   Jako dárek k narozeninám jsem dostala náhrdelník. Nevím jak vy, ale já mám tuhle bižuterii k nákupu moc ráda a rozhodně není první v mé sbírce. Přeci jenom k panu Rocherovi chodím velmi často :-P (Všehovšudy jsem podle razítek na kartičkách zjistila útratu 9600 Kč za poslední 4 roky. Prosím, neodsuzujte mne, jsou v tom i dárky pro blízké :).


   Skvěle se mi hodí k novému cardiganu, který jsem vám už ukazovala. Jen nevím, zda ho kombinovat s jednoduchým bílým tílkem...


...anebo béžovým trikem s volánky, které ten přívěsek trochu přebíjí, ale barevně ladí víc.


   Od ledna do června navíc u YR probíhá akce, že pokud-li přijdete se slevovým letáčkem min. 3x dostanete dárek. No já tam byla v lednu, únoru a dubnu (v březnu jsme měli s Julienem výročí, tak šly peníze na jiné účely :). A tak jsem dostala malinový lesk na rty, který jsem chtěla už dlouho, ale říkala jsem si, že stejně nebude barvit. Ale pořád mě tak nějak nahlodával, maliny jsou moje a jejich malinová vůně a tělové mléko jsou skvělé (ještě jsem zkoušela tabletky do koupele, mýdlo a čeká mě tu i malinový balzám). Nakonec jsem ho dostala zdarma a moje dilema bylo vyřešeno :) Cena ja 89 Kč a spousta z vás bude znát jeho vanilkovou variantu z nějaké té krabičky krásy (nevím jestli to byl Senzabox či Ladybox :).

   A abych dostala razítko, vzala jsem si ještě svojí oblíbenou šumivku s vůní kokosu :)

Vše, gratulace všem, kteří dočetli až do konce :)

Co vy a YR, jejich bižuterie atd.? A jaký top by jste k náhrdelníku zvolili - béžový či bílý?

Krásný víkend všem a spoustu sluníčka :)


24 komentářů:

  1. Konečně stejný nadšenec do YR jako já. Nebo přesněji, ty jsi ještě větší nadšenec než já. :-) Ale přiznám se, že zrovna tu jejich bižuterii ráda nemám. mám toho plný šuplík a snad nic jsem na sobě nikdy neměla. mám radši kosmetické dárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi nám už není pomoci :D Kosmetický dárky mám taky ráda, ale tu bižuterii nemám možnost si koupit na rozdíl od produktů z nabídky. Jsem holt jak straka :D

      Vymazat
    2. Stannah-ja sa pridávam k tým nadšencom :D milujem túto kozmetiku a mám aj nejaké recenzie sa mojom blogu tak ak máš záujem pozri na môj blog! :)

      Vymazat
  2. nemám žádné zkušenosti s YR, ale určitě něco vyzkouším, až se dostanu do jejich krámku :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tím bílým topem mi to příjde takové čistější a uhlazenější - zvolila bych tedy bílou variantu :) každopádně barva cardiganu se mi strašně líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuž dobrá, bílá :) Ta barva se mi taky moc líbila, krásná na jaro i léto :)

      Vymazat
  4. no ale tak náhrdelník bych si líbit nechala na ně jsem přímo vysazená :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Odbornici na oblečení ráda poslechnu :)

      Vymazat
    2. Ani nevíš, jak mne tento komentář hrozně moc potěšil. Děkuji.

      Vymazat
  6. ceruzku na oči som ešte nemala, aká je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle fialová je středně tvrdá až tvrdší, skvěle pigmentovaná, během dnes se nemaže, přežije i slzení oka. Dá se s ní udělat tenká linka i rozmazat do ztracena. Barva se mi moc líbí, fialovohnědošedá se shimmerem.
      Mám ještě černou a hnědou z paletky, která se u nás bohužel nedala sehnat. Ty jsou o něco měkčí, stejně pigmentované (ta černá možná o trochu méně než černá tužka od Max Factor), vydrží, nemažou se.
      Pak mám ještě jumbo tužku v odstínu Rose taupe a ta je krásně měkká, pigmentovaná úplně skvěle, výdrž má dobrou a i když ji použiju jako stíny na celé víčko, neslévá se. Je mojí asi nejoblíbenější tužkou a mrzí mě, že mají jen 4 odstíny...

      Vymazat
  7. Ten nádherdelník je nádherný! A hezčí je s tím bílým topem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přehlasovali jste mne, tak tedy s bílým :))

      Vymazat
  8. To je super, jen tak dál, tvůj blog je skvělý :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pěkné vlasy :) ten lesk od Rocher mám taky, dokonce dva, píšu o nich na svém blogu :)

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovědětVymazat
  10. až v ČERVENCI???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Tohle není blog založený na soutěžích o dárky. A v červenci jedu do zahraničí na dovolenou, tak proto.

      Vymazat
  11. Nádherná statistika, jen tak dál, zasloužíš si to! :)

    Pro náhrdelník si musím taky zajít, ať mi nepropadne :) Ale bojím se, to zas bude v YR útrata!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi zlatá :) No já se taky neudržela :D Ale zase to bylo se slevami :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)