Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 3. dubna 2013

Sephora Expert Manicure Gorgeous Prune

Ahoj všem :)

   Obávám se, že teď se to tu bude hemžit laky na nehty, péčí o nehty a krémy na ruce :) Snad to přežijete...

   Tenhle lak jsem dostala od drahého k Valentýnu. Byla jsem zpočátku trochu zklamaná, protože dostat na Valentýna tmavě modrý, středně šedý (ten jsem už navíc měla od jeho rodičů) a vampy lak mi nepřijde moc romantické. Šedý jsem si nakonec mohla v parfumerii vyměnit, tenhle však už ne. Teď si můžete myslet, že jsem rozmazlená a zhýčkaná a co bych po chlapovi chtěla... ale není tak těžké se podívat do krabic a mrknout, jaké laky preferuji a které už mám a nemám.


   No co, nechme to stranou :) Lak sám o sobě hezky kryje ve 2 vrstvách, nedělá díry, je středně hustý a na krémovku poměrně dobře schne. Štěteček je stejně široký jako u všech laků Sephora, o něco slabší než u laků Rimmel nebo Catrice.


   Barva je hnědovínová, ve 2 vrstvách dosti tmavá. Dle mého ideální odstín na podzim :)
   Lak by měl být se zpevňovačem, ale měla jsem ho jen jednou, takže moc neposoudím. Lak je po uschnutí pevný, ne papírový a výrazně se neolupuje. Výdrž je průměrná, což u mě znamená 2,5 dne (bez podlaku a nadlaku). Nehty nijak zvlášť nezbarvuje, což je zázrak :)

   Obsah je 10 ml za 199 Kč, což je dle mého dost. Na druhou stranu někdy na laky bývají akce, takže ho můžete sehnat i za 1 Kč :) A stále vycházejí levnějí než laky Yves Rocher s 5,5 ml za stejnou cenu.

  Takže jestli si najdete odstín svému oku lahodící (mají červené, růžové, meruňkové, světle růžové, mléčné), šla bych do něj :)



Co vy a takovéto barvy? A už jste někdy od muže dostaly lak na nehty? Pište, děsně mě to zajímá :)

Hezký den všem a ať už je tu brzy pátek a sluníčko!

17 komentářů:

  1. Tmavý, ale pěkný. Ovšem cenově nic moc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je dost. Ale když 15 ml OPI stojí 330 Kč a tady 10 ml 200 Kč, tak to není zas tolik přemrštěné. Vím, že Julien tam měl na to akci, že koupil ty klasické malé 2 za 320 Kč a tenhle byl pak za korunu. Takže 3 laky za 321 Kč už jde :) Chce to číhat :D

      Vymazat
    2. OPI ale seženeš na ebay za cenu i nižší, než má Sephora za tenhle :/

      Vymazat
    3. To je dost možný, na ebay mají pohádkový ceny :) Celkově je Sephora drahá a bohužel i ve Francii není o nic levnější...

      Vymazat
    4. Jo, přesně jsem chtěla napsat to, co Labradoora. Ale fakt nechápu ty ceny Sephory - hlavně laků. Ty jsou prostě předražené!!

      Vymazat
  2. Fíha, ten je náhodou moc pěkný! Cena je ale dost teda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že by se ti mohl líbt, když je tmavý :) Mám tu připravený jeden tmavě fialovomodrý třpytivý duochrom od Flormaru, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš :)

      Vymazat
  3. Jednou jsem jich dostala rovnou devět a to od ChinaGlaze, kupovali jsme je v sadách, takže jeden vyšel kolem stovky a byl to takový velký dárek k narozeninám :). Barvy jsem si ale vybírala sama :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo takhle... no já myslela i vybráním barev a značky :) Hmm 9 China Glaze? Nepohrdla bych :)

      Vymazat
  4. Tak ja by som tuto farbu brala vsetkymi desiatimi a bol by jeden z najnosenejsich, milujem odtiene, ktore sa v tieni tvaria ako cierne a na slnku ukazu pravu tvar :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobný nabízí i Maybelline v Coloramě, myslím :)
      Mám ještě tmavě fialový, tmavě hnědý a jiný tmavě vínový a nějak na ně nejsem... ani nevim proč :)

      Vymazat
  5. Na takto tmavé laky moc nejsem. Nesluší mi. Tobě ano, máš hezké nehty. Od manžela jsem lak nikdy nedostala, rtěnku ano - YSL a měla jsem radost, tedy hlavně z toho, že uměl koupit rtěnku, která se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si manžel zaslouží pochvalu :))

      Vymazat
  6. barva zajímavá, ale na mě moc tmavá :) lak od muže jsem nikdy nedostala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Lak je pěkný, ale možná bych ho přetřela nějakým efektovým nadlakem. Od přítele jsem kosmetiku nikdy žádnou nedostala, ale zato mě překvapil žehličkou na vlasy s ionizátorem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! To s žehličkou se povedlo :)
      Hmmm přemýšlím, jaký efektový lak bych na to dala - asi by se mi líbil jen matný průhledný nebo Essence make it golden :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)