Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 3. května 2013

A je to tady - CC cream! + no makeup photo TAG

Pěkné páteční odpoledne :)

   Copak plánujete na víkend? Já učení na pondělní zkoušku a také přivezení nových domácích mazlíčků :)

   Dnes mi přišel newsletter od Max Factor, že mají CC cream. BB má kdejaká značka a CC k nám ještě nedorazilo, i když v Asii je nyní dost populární. Jako první se tedy vytasil makeup maskérů filmových hvězd, který snad jako jediná drogérková značka BB nemá.

Zdroj

   BB mně nikdy nelákaly - jednak je většina s růžovým podtónem, což se mi dvakrát nehodí, jednak mám už svůj oblíbený make up od pana Rochera, který nedám z ruky (určitě se objeví v sekci MUST HAVE :). Navíc mi vyhovuje dát si krém, nechat ho vstřebat, a pak make up. Navíc jsou některé dobré BB krémy celkem drahé, což má peněženka netoleruje. A ty levnější zase nic nezakryjí a jsou tmavé...

   No a teď tu máme CC cream - tedy spojení BB a makeupového krytí. Jenže ten od MF má opět tmavé odstíny. Hrozně ráda bych vyzkoušela něco na tvář od MF, ale ty barvy mne vždy dokonale odradí...
  Cena je 339 Kč, v akci ho seženete za 299 Kč. SPF je 10, což mi přijde docela málo. Má obsahovat glycerin, extrakty ze šípku, okurky a rakytníku (obzvláště za rakytník bych byla vděčná, je to skvělá rostlina ke konzumaci i kosmetickému využití). Odhaduji to na hydrataci, rozjasnění a protistárnoucí účinky.

Zdroj

   Takže zůstanu věrná fluiďákovi a CC mánie mě mine stejně úspěšně jako ta BB :) Mimochodem, je tu někdo, komu jsou ty bíbíčka taky tak nesympatická a doma žádné nemá??

   A teď něco pro pobavení - fotky slečny M. bez makeupu :) Tenhle nápad jsem viděla u naší Péti, která vypadá bez makeup rozhodně líp než já. Navíc je tu zataženo, takže fotky vyšly ještě hůř. Ale co, modelky z nebe nepadají každý den...





   Jak Péťa napsala, asi to bude téma komentářů pro anonymy :) A jak vidíte, že BB z drogérky jsou na mou pleť celkem málo - potřebuji větší krytí, rojasnění, jinak mám našedlou pleť s tmavším čelem, pytlema pod očima (vím, na to používám korektor ne makeup) a spoustou malých ošklivých pupínků na čele. 

Přeji hezký víkend! :)

26 komentářů:

  1. Mě minuly BB i CC krémy... Jinak tento TAG se povedl, určitě bude hodně populární :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten TAG mne hodně baví, snad to od Péti odkouká víc lidí :)

      Vymazat
  2. Já BB mám jen od Rimmelu.. a myslím, že CC mít asi ani nebudu:D:D Náhodou, Ti to mooc sluší..

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky BB nemám ráda - ty české se mi nelíbí a ty asijské mě děsně vysušují, takže budu asi směle ignorovat i CC krémy ;)

    A mně se tvoje pleť nezdá vůbec špatná, aspoň z fotky to nevypadá, že bys potřebovala moc krytí :) Navíc máš pevné rysy a jsi dost výrazná i bez malování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se bála, že tomu propadli všichni :D Tak to jsem ráda, že mám spřízněnou duši, která nemá ráda BB a má ráda potkánky :)
      Kdyby sis tu fotku stáhla a přiblížila, tak ty pupínky uvidíš :P Jsou dost patrné třeba i na detailních fotkách líčení očí... mršky. Jinak tím malováním se ty rysy snažím zjemnit - hlavně tvářenkou, občas bronzerem :)

      Vymazat
  4. Řekla bych, že ti to moc sluší, být tebou, tak vůbec nemám takovou potřebu se malovat, jakou mám u sebe :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rory, jsi zlatíčko :) No vidíš, mně se nelíbí moje pleť ale líbí se mi ta tvoje, má takový svěží podtón, ta moje vypadá jak po žloutence, obzvláště teď, jak jsem nemocná...

      Vymazat
  5. Obdivuji tě, že jsi zveřejnila fotku bez MU :) já bych tohle nedokázala, potřebuju alespoň řasenku, abych byla schopná se někde ukázat :) klobouk dolů ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se jen děsím,kdy přijdou s DD krémy.....podle mě už taky výrobci trochu neví coby a čím by zaujali. Jinak tedy ty si máš tak na co stěžovat s tou bezmakeupovou fotkou, vždyt jsi nádherná a nevidím teda ani pupínky ani pytle pod očima, ale znám tu sebekritiku takže chápu,ale fakt ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myšlenka DD creams mě vyděsila hned ráno :D To snad už nikdo nevymyslí...Tak to moc děkuji, Peti, ale je to opravdu tím, že jak bylo zataženo foťák ty nedokonalosti nezvýraznil a moc na ně nezaostřil. Ale s tou sebekritikou rozumím :)

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší, v některých momentech mi připomínáš Katie Holmes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to moc děkuji, Hani. To s Katie by mě snad nikdy nenapadlo, ale ne že by se mi to nelíbilo :D

      Vymazat
    2. no fakt, hlavně v těch očích mi ji připomínáš :)

      Vymazat
  8. Tak jsi nebo nejsi nalíčená? Vím, že píšeš že ne, ale tomu se nedá věřit, jak vypadáš dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně nejsem, ani korektor, ani pudr, ani krém. Odlíčila jsem se, udělala peeling a je to. Ale zrovna jsem na obličeji neměla výraznější pupínky, jindy je to horší :)

      Vymazat
  9. Na tej prvej fotke vyzeráš bez make-upu veľmi pekne :-) Veľmi prirodzená a dievčenská :-) Nemáš sa vôbec za čo hanbiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost, bážně obrovskou :) Ďakujem pekne! <3

      Vymazat
  10. Nemůžu říct, že BB doma nemám, mám, ale už mi to leze taky krkem. A aby toho nebylo málo, začíná na nás vystrkovat růžky BB krém. Více zde:http://fashiontasteshop.blogspot.cz/2013/05/dd-cream-ano-je-uz-na-svete.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj to si mi ani neměla ukazovat, udělalo s emi značně nevolno :D :///

      Vymazat
  11. Jsem pako DD krém:-) BB ten už je tu i s ocasem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, pochopila jsem :) Vážně už mi to připadá přehnaný... se divím, že nezačali s AA cream :D

      Vymazat
  12. BB krémy mě minuly ale CC mě oslovil pro svou krycí schopnost.
    Mohu jenom doporučit. Max Factor mě opět nezklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za postřeh :) Koukala jsem na ně v drogérii a bohužel mi nesednou odstíny - nejsvětlejší dost do růžova a další jsou už na mě tmavé :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)