Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 19. května 2013

Color Club Peace Out Purple

Pěkný nedělní podvečer :)

   Nejdříve bych vám moc chtěla poděkovat za komentáře k minulému článku, jste úžasní čtenáři <3 
   Bála jsem se, jak se mi tu hromadně odhlásíte za ty fotky a ono ne. Dokonce 2 čtenářky přibyly :)))

   Chtěla bych vám ukázat lak, který mne bohužel zklamal na plné čáře. Když se mrknete na moje šminky, uvidíte lak, který má výraznou světle fialovorůžovou barvu. A i na pár swatchích na google se tak dotyčný lak tvářil. Takže, když mi přišla středně růžová s fialovým podtónem, byla jsme trošku zklamaná, neboť výrazných růžových mám dost. Na druhou stranu žádný lak mě nemůže urazit a občas se tohle u objednávání přes internet může stát. Jenže ty vlastnosti...


   Peace Out Purple se prodává pouze jako miniatura v lahvičce se 7 ml. Na fotce je srovnání s top coatem, který má 15 ml jako klasické barevné laky. Víčko je lesklejší a užší, dobře se při nanášení drží. Color Clubí kytičku na jeho vršku nenajdete.


   Znáte takové ty laky, co se vám nepodaří nikdy věrohodně nafotit? Jak se vám vyloženě vysmívají: Vyfoť si mě, vyfoť si mě. A po padesáté fotce vám drze přiznají: A stejně mě nevyfotíš! Hahaha.


   Na první fotce lak neodpovídá, ale barva kůže ano. Na druhé fotce lak odpovídá, ale kůže je tmavší. Tak si vyberte :)


   Na třetí fotografii zase není lak dostatečně sytý jako ve skutečnosti. Možná proto ty swatche na internetu tak moc neodpovídaly :)) Zkoušela jsem to dvěma fotoaparáty a přece to není ono.

   Lak sám o sobě je dost vodový, nekryje ani ve 2 vrstvách. Na fotografiích jsou 3. Schne velmi rychle. Ale i tak mám radši laky, které kryjí ve 2 vrstvách i když neschnou nijak rychle. Často se mi stává, že při aplikaci třetí vrstvy lak do něčeho otřu a kdybych dala jen 2, tak bych nemusela celý nehet znovu lakovat...


   A teď přejdeme k výdrži. Kdo mě čte déle, ví, že mi CC laky moc dobře nedrží. Tento nebyl výjimkou. Loupe se na konci druhého dne, u mne tedy podprůměrná výdrž. Jak je možný, že někomu laky CC drží tak dobře?? Asi nepochopím...

   Suma sumárum, za 69 Kč to není taková katastrofa, ale kdybych tyto všechny vlastnosti věděla předem, dost možná bych si ho nekoupila. A to jsem se na něj tak moc těšila...

   Jinak mi moc připomíná barvu mého ořezávátka :)



   No a na závěr, na vaše přání, vám ukážu, jak ušáci rostou. A jak si dávají hudlana :)


Mějte se krásně :)

My ještě jedeme na výlet, dopoledne jsme byli na Gatsbym a písnička od Lany Del Rey mi bude v hlavě hrát ještě hodně dlouho :) Ale Moulin Rouge už Baz netrumfne. Ne pro mne :)

18 komentářů:

  1. Králíčci rostou pěkně :)Lak se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fleur roste hrozně... vždycky všechno Dupíkovi sežere, chudák bráška :( :D

      Vymazat
  2. Krásný lak. Nádherné nehty. Kéž bych si toto přečetla včera. Koupila jsem si tři laky a myslela si, že drží dobře. Ach jo :-(

    Roztomilí králíčci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ti budou držet dobře :) Kolikrát jsem četla, jak skvěle drží. Možná jsem jen výjimka :)

      Vymazat
  3. Kuálíčci!! :)

    Barva se mi hrozně moc líbí, vlastnosti teda už míň, ale co už :/ Jdu se prohrabat laky a podívat se, jestli nemám nějakou podobnou barvu, ta by se mi dneska líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé a u tebe by mohli být potkánci, už jsem je tam dlouho neviděla!
      A vida, tak jsme někoho na tu fialovou růžovku nalákala, to mám radost :)

      Vymazat
  4. Já už na Tvůj blog nebudu chodit :D:D Tohle už je kolikátý lak, který musím prostě mít :( :D:D Je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to ne, děvenko :D Pěkně mi tu zůstaň :D

      Vymazat
    2. :D:D No co mám s Tebou dělat:D

      Vymazat
  5. Milá Nikol, pokud bych měla ukázat jen na jednu jedinou barvu na nehtech, se kterou chci prožít letošní léto, ukážu na tvůj lak na nehty. Je to nádhera! Přesně trefa. ;-)
    Ušáčkům, prosím, vyřiď, že chci taky hudlana ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, ty máš nejen krásné články, ale i krásné komentáře :) Ušáčkové zahýbali čumáčkem a posílají leteckého hudlana :) A je pravda, že tento odstín je na léto skvělý :)

      Vymazat
  6. Farby lakov Cc sú fajn a už som aj rozmýšľala, že si nejaký lak zaobstarám, ale to schnutie by mi za to nestálo. Ja proste nedokážem hodinu sedieť a nič nerobiť, aby to všetko uschlo a niekedy skončím aj s jednou rukou, kde sú 3 vrstvy laku a druhou kde sú len dve, celý necht presvitá cez lak a povrch je celý dopackaný :P
    O tom Gatsbym čítam dnes už po niekoľký krát a všetko je pozitívne tak sa už asi aj nechám prehovoriť a sama si to pôjdem overiť či je to skutočne také dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to on schne dobře, jako většina CC, ale 3 vrstvy mě u tak výrazného laku nebaví :/
      Gatsby je vizuálně a hudebně hezký, skvělá kamera, okázalé kostýmy, ale fakt, že jsem u tak silného tématu neuronila slzu, mě nechává trošku na pochybách. Luhrman se vyžívá v honosnosti a luxusu, ale dle mého už nezopakuje úspěch, který zaznamenal s Moulin Rouge. Ale klidně bych šla na něj znovu :)

      Vymazat
  7. no poviem ti, že ja mám takých posmievačov dosť. ja milujem fialové laky, hlavne tie s modrým podtónom. a potom to odfoť! nemožné, furt modré a nie fialové, ako naposledy OPI, grrr

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)