Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 20. května 2013

Hledá se dvojník Barry M Pinkie Gold Sparkle!

Pěkné odpoledne :)

   Dnes přicházím s malou prosbou - jestli by jste mi pomohly najít dvojníka jedné mooooc hezké rtěnky.

   Jedná se o Barry M odstín Pinkie Gold Sparkle. Poprvé jsem ho viděla tady u Sonidla. Poté ho ukázala i na rtech. A to jsem věděla, že jí chci. A děsně moc.



   Kdysi jsem mívala podobnou od Oriflame v odstínu Colin. Středně starorůžová se zlatými malými třpytkami. Přestože mi sluší víc rtěnky s chladným podtónem, tahle mi seděla. Až na ty třpytky byla lehce do studena. Byla skvělá na každodenní líčení, neboť vypadala zajímavě a přece ne extrémně výrazně. A oni mi jí přestali vyrábět. Byla to asi jediná rtěnka, kterou jsem spotřebovala celou a ještě jsem štětečkem vybírala poslední zbytky jako bezdomovec vybírá odpadky v popelnicích.



   Dlouho jsem nemohla najít žádnou podobnou. A pak přijde Barry s jejich Pinkie Gold Sparkle. A na potvoru zrovna nebyl na skladě na mýchšminkách. Později přišla zpráva z Británie, že tento odstín končí. Sakra, na tohle mám vážně štěstí!

   Ze šminek mi poslali aspoň vzoreček a já si ho pěkně syslila až jsem ho minulý týden zkusila. Což jsem neměla dělat, neboť mi nedá spát...


   Takže se hledá středně starorůžová se zlatým shimmerem nebo jemnými zlatými třpytkami (žádné cirkusové konfety). Barva je dost podobná Barry M Dazzle Dust Pink/Gold (krásný pigment, který se už také nevyrábí, překvapivě). Odstín by neměl mít nádech ani do bronzova ani do oranžova. Rtěnka by měla být aspoň trochu hydratační (takže nic od Essence), pokud možno v obalu, který se hned nerozlomí (NYC nepřipadá v úvahu) a měla by stát max. 300 Kč (jako studentka by nejraději uvítala cenu do 200 Kč, žádný Chanel, prosím :). S výdrží si moc hlavu nelámu, takový krásný odstín budu aplikovat klidně stokrát denně.


   Milé dámy, napadá vás nějaká podobná rtěnka? A kdyby jste věděly o nějaké, která vypadá jako Barry M Royal Raspberry, taky nepohrdnu :)

Mějte se hezky, já se jdu nervovat z těch zítřejších osmiček...


14 komentářů:

  1. Nečudujem sa, že hľadáš dvojníka...vyzerá naozaj krásne

    OdpovědětVymazat
  2. Napadá mě jen Rimmel Airy fairy, ale ani tam není ta podoba až tak veliká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc hezká, ale krémová a nemá ten shimmer :(

      Vymazat
  3. S tím ti bohužel neporadím, když se nelíčím :)

    OdpovědětVymazat
  4. S tím zlatým leskem je to těžké, většinou když už výrobci šoupnou do růžové něco zlatého, jsou to velké třpytky. Nejpodobnější rtěnka, kterou mám, je Benefit Rumor, ale ta nesplňuje požadovanou cenovou kategorii...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rumor vypadá skvěle, ale tolik se mi zaní dávat nechce :/ A s těmi třpytkami máš pravdu, obvykle to tak bývá...

      Vymazat
  5. Já bych mrkla k Estée Lauder, mám ted 2 nové a obě mají zlatý shimmer a nebude těžké sehnat i starorůžovou. V těch se bohužel nevyznám, bo mi nesluší a jsou na mě světlé a neviditelné. Ale zkusila bych to tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si jistá, že tam by podobný odstín měli. Ale ještě víc jsem si jistější, že do 300 Kč nebudou :D Ale děkuju :)

      Vymazat
  6. Škoda, ani na netu se mi nepodařilo najít dvojníka :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi to i hledala takto? To jsi ale hodná :) Ten odstín byl jedinečný a mám pocit, že asi zavítám do Rossmanna a budu koukat na každou rtěnku, co tam je :D

      Vymazat
  7. Co nějaký Inglot? Mně se zdálo, že měli docela výběr. Jsou v kovovém obalu a snad i cenově se to dá.

    Neboj, určitě to bude v pohodě. Držím pěsti i zuby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida Inglot, do to bych mohla mrknout, vůbec mě nenapadl :)
      Zubaři i sestřičky byli hrozně milí. Tak pěkně jsem se na sále ještě nenasmála :) A zub se jim podařilo vyndat celý, tak ho mám na památku :))

      Vymazat
  8. Nenapadá. Ale poslední foto je jak z katalogu! Z fleku by si jej některá značka mohla do toho svého zařadit.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mi trvalo jak dlouho to pěně nafotit :D A jinak už mě napadla, z Avonu Frozen Rose. Za 2 týdny dorazí, jsem zvědavá :) Jejich rtěnky mi připadají docela dobré, nijak extra neparfemované, průměrná výdrž a dobrý hydratace :) To o Essence, NYC říct nemůžu...

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)