Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 14. května 2013

Hromadná recenze všeho možného :)

Pěkné dopoledne :)

   Na začátek bych vám ráda sdělila, že mne díky pomoci šikovné Cácorky, můžete nově sledovat i na Facebooku. Budu tam sdílet fotografie a informace, které se nevejdou na blog :) Takže, Cácorko, děkuji <3

   Slíbila jsem vám článek o produktech, které pošlu Evelin na její dobročinnou akci. Přesně o tom, proč je posílám pryč. Takže v rychlosti minirecenze, i když je toho dost.



Tělová a vlasová kosmetika


   Poctivě pročítám recenze na blozích, než si jdu nějaký výrobek koupit. Jako student si rozmyslíte za co utrácet a za co ne. Jenže občas se seknete, občas něco dostanete...

Glycerinový krém na ruce Avon

   Jsem zastáncem toho, že každá značka má své dobré a špatné výrobky. U Avonu nedám dopustit na automatické tužky na oči a rtěnky, některé laky a stíny na oči také nejsou špatné. Což však u této značky nemám ráda je vlasová a tělová kosmetika. Jednak mi jako atopikovi vadí minerální oleje a silikony, jednak málokdy umí vychytat vůni, aby nepůsobila uměle.


   Tak přesně toto potkalo i krém na ruce, který jsem dostala k letošním Vánocům od maminky. Svoji maminku mám ráda a cením si každého dárku od ní, ale nejsem typ bloggerky, co pochválí produkt, jen protože za něj neplatil. A i když pro mne maminka znamená rozhodně víc než spolupracující eshop, stejně nedokážu přimhouřit oči.

parafín, glycerin, alkohol... na ruce ne, na chodidla třeba

   Krém je hustý a má silikonověvazelínovitou konzistenci. Chvíli trvá než se vstřebá a během té doby i lehce lepí (rozhodně méně než krém na ruce od značky Himalaya). Co se týká účinků, musím říct, že jsou ruce jemnější, ale přijde mi, že je to způsobené spíše silikonovým povlakem. Když si ruce umyji, hydratace částečně přetrvává, ulepeně silikonový hedvábný účinek mizí. Víc vám neřeknu ze dvou důvodů: 1. Ten silikonový efekt mě děsí a to dost. Nemám ráda pocit, že máte kůži obalenou silikonovou rukavicí. 2. Vůně. Mám ráda voňavé krémy, ale ani ne převoněné. Tenhle mi připomíná dezinfekci, nemocniční prostředí a to velmi silně. Ta (ne)vůně je velmi pronikavá a vadí mi. 


Proč ho dávám pryč: Především parfemace, dosti chemické složení.

Tělové mléko Balea s vůní manga a vanilky

   To jsem takhle měla minulé léto chuť na nějaké osvěžující extra voňavé mazání. Naklusala jsem do dm a vzala toto smoothie plus jedno mléko od Fa. Už při prvním namazání jsem věděla, že nebudeme kamarádi...

   Že mám dost vysušenou šupinovitou pokožku asi víte. A na ní je Balea krátká. Namažete se, mléko se rychle vstřebá (na můj vkus až příliš rychle, sotva ho stačíte rozetřít :) a můžete začít znova. Jako by se mléko vypařilo díky velkému množství vody a alkoholu neznámo kam. Ne že by vysušovalo, to opravdu ne. Ale je vhodné na léto pro normální pleť, ne suchou jako troud.



   S vůní je to individuální, na mne byla dost sladká, přítelovi se líbila :) Extra mango ani vanilku z něho necítím, spíš takový sladkosladký mix.



   Konzistence je hodně vodová, to už vyplývá z účinků a složení. Má neskutečně zajímavou barvu :)


Proč ho dávám pryč: Nedostatečná hydratace, mazadel mám milion.

Gliss Kur šampon s kokosem a marakéšským olejem

   Šampon jsem vyhrála u Péti v rámci prosincové giveaway společně s kondicionérem a tužidlem. Kondicionér nebyl špatný (až na poněkud ostrou pánskou vůni) a tužidlo jsme dala mamce, neboť stylingové přípravky nepoužívám). 

  Šampon obsahuje arganový olej, panthenol, výtažek z kokosu, tekutý keratin a... silikony. Nevím, jestli to bylo účinkem dimethiconu nebo olejů, ale vlasy se mi po něm rychle mastily. Ovšem zvláštní byl fakt, že nebyly splihlé. Nikdy jsme neviděla umaštěné kořínky zvedlé od hlavy a Gliss Kur mne přesvědčil, že to jde :) Péťa mi také říkala, že se jí po šamponu dost mastily vlasy, takže nic pro jemné, rychle se masticí, i když jsou vysušené.


   Šampon i kondicionér mají zvláštní orientální vůni, mně připomíná nějaký kořeněný pánský parfém. Vůni cítíte z vlasů a povlečení i druhý den. Takže, když vám vůně nesedne, máte smoldu pacholdu.

Proč ho dávám pryč: Mastí vlasy, i když zůstávají nadýchané. Vůně.

Francouzská mýdla s vůni vinné révy a kamélie:

   Jsou to ta růžová nezabalená mýdla. Dostala jsme je od "švagra" k Vánocům v jedné velké mýdlové sadě. 1 menší jsem spotřebovala, 2 menší nechala a 2 velká posílám dál. Je-li něco, co mám ráda, jsem tím zavalená, ale nestíhám spotřebovat, jsou to právě tuhá mýdla. Obecně se tuhá mýdla na suchou pokožku moc nedají používat, neboť sama o sobě vysušují. Tyto vysušují méně než např. Alverde, Yves Rocher, ale nehydratují tolik jako mýdlo s kozím mlékem od Rubens nebo jedno s mateří kašičkou od Mydlidědka (hledejte na fler.cz). Nejvíce se podobají dětskému mýdlu od Manufaktury, takový střed. Voní hodně květinově.

Proč je dávám pryč: Nestíhám spotřebovat.


Dekorativní kosmetika

   Evelin říkala, že můžeme poslat i dekorativku. Tak jsem něco vybrala.

Korektory 2 in 1 Essence

   Asi 6 jsem jich dostala na výprodeji babybaby na Belárii. Ovšem 1 je dost tmavá a zelenou část nepoužívám. Sama jsem si jeden v drogérii koupila (světlejší 2) a přijde mi jako průměrný korektor. Krytí je na korektor střední, výdrž je průměrná, nevysušuje a nezvýrazňuje šupinky. Nevýhodou jsou odstíny. Kdo má rád i zelené korektory, přijde si na své.

Proč je dávám pryč: Tmavý odstín.

Antibakteriální makeup Synergen odstín Vanilla

   Koukám, že nejvíce přešlapů při nákupech dělám v létě... Na praxi jsem se dost opálila (na poli to pěkně praží) a potřebovala jsem nějaký levný makeup, který by byl o chlup tmavší a nepotila se  mi pod nim pleť. Vzala jsem tedy jeden v Rossmannu na mastnou pleť od značky Synergen, od které mám krém a není zas tak špatný.

   V drogérii se zdál fajn, přijdu domů nanesu - a ono to příšerně zoxidovalo. V létě se to jakžtakž dalo rozetřít do ztracena, teď už asi ne a radši to vychytám bronzerem. Navíc se ho musí dát málo, neboť je hodně krycí a má tendenci vytvářet efekt masky. Póry neucpává, zanechává matný efekt, trochu zvýrazňuje šupinovitá místa (u mne nad obočím).

Proč ho dávám pryč: Tmavý odstín.

Seshora dolů: zelená část korektoru Essence, korektor č. 1,
makeup Synergen Vanilla nerozetřený a po rozetření, větší vrstva

Rtěnka Maybelline Color Sensational odstín Stellar Pink

   Další důkaz o tom, jak světlo v drogerii zkresluje. Chtěla jsem jemně růžovou malinovou rtěnku, tak jsem sáhla po této. Na normálním světle se však ukázal stříbrný shimmer a růžová rtěnka se stříbrným shimmerem se mi vážně nelíbí, působí trochu babičkovsky nebo jak z let osmdesátých.

   Hydratace je střední, výdrž lehce nadprůměrná, pigmentace střední. Voní jako rtěnky od Astoru nebo takové ty staré rtěnky, co mívala moje babička, když kupovala no name značky.

Proč ji dávám pryč: Odstín.

Rtěnka Essence odstín From Night

   Další dárek z výprodeje babybaby. Odstín je pro mne naprosto nepoužitelný, světlá barbie růžová se stříbrnými třpytkami. Má hrubší a tužší konzistenci, není tolik gelovitěmáslovitá jako odstín All About Cupcake. Rty mi vysušuje jako všechny rtěnky Essence, tedy zanechá mastnotu na povrchu, ale nevsákne se. Vůni má velmi sladkou, ovocnou a pronikavou.

Proč ji dávám pryč: Odstín, nedostačující hydratace, pronikavá parfemace.

Nahoře Essence From Night, dole Maybelline Stellar Pink

Balzám na rty Yves Rocher odstín Rose Doux

   Při jednom z nákupů jsem ho hodila do košíku především ze zvědavosti. Víte, že YR je má nejoblíbenější značka, ale tento výrobek se vážně nepovedl. Jednak příliš jako balzám nehydratuje, jednak rty nezabarví, ale pokryje je celkem humpoláckými stříbrnými třpytkami, jednak ta vůně... Uff připadá mi to jak zkažené ovoce. Ta parfemaci mi neskutečně nesedí a nevím, jestli bude sedět i budoucím majitelům. Schvaluji jim ho vyhodit. I když je kupovaný v létě a použitý cca 3x, bohužel si nezaslouží větší pozornost. Ovšem balení je moc hezké :))

Proč ho dávám pryč: Především vůně.



Mozaikový pudr NYC odstín Pink Cheek Glow

   Značku NYC mám ráda, jejich bronzer a pudr si chválí dost bloggerek. A protože mám ráda dost barevné věci, koupila jsem si jednou tento mozaikový růžový pudr, že by to byla fajn tvářenka. Byla by fajn, kdyby její odstín na mne působil přirozeně. Má pronikavou růžovou barvu v teplém odstínu, její barva na fotce neodpovídá. Je opravdu zářivější a na světlou pleť s chladným žlutým podtónem se vážně nehodí. Trčí mi tu od léta (asi bych si měla dát zákaz chodit v létě do drogérií) a použila jsem ji asi 5-6x. Navíc se s ní musí opatrně, jinak budete vypadat jak humr. Trochu práší, výdrží celkem málo (ale na mne víc než krajková tvářenka od Dermacolu).

Proč ji dávám pryč: Odstín.



Štětec z drogérie Teta na tvářenku

   Uff a jsme v cíli. Poslední věcí, kterou posílám je štětec na tvářenku (lesk Alverde nakonec ne, na léto má naplánováno zkažení, neboť mu končí doba použitelnosti). Koupila jsem ho jako nouzovku, když jsem ztratila můj oblíbený Essence (nakonec byl jen zapadlý, proklouzl dírou v kapse kabelky) a neměla se s čím líčit u našich. Je dost hrubý, pelichá a třeba ho potencionální majitelé využijí na malování obrazů, jestli je jejich koníčkem.

Proč ho dávám pryč: Pelichá, je hrubý.


To je pro dnešek vše. Kdo přečetl celý článek, je neskutečně věrný čtenář :) Mně samotnou už po 2 hodinách psaní bolí ruce jako čert.

A co vy pošlete Evče? Jinak máte někdo zkušenosti s vybranými výrobky?

Mějte se fajn, já se jdu modlit za zítřejší zkoušku :D

4 komentáře:

  1. Znám jenom Avon krém na ruce, kupovávali jsme je domů tak před 7 lety?

    Já taky Evelince něco napakuju a protože jí to budu předávat osobně, tak doufám, že něco přihodí i mí drazí spolužáci :) A koukám, že tvůj balíček je obsáhlej, tak snad budou mít slečny a ženy radost!! <3

    Na Facebooku jsem si tě hned musela dát do sledování, ať mi neunikne žádná novinka, haha! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi to mám radost <3 To předání máš fajn, já doufám, že se vejdu do 2 kg, zdá se mi to nějak těžký :D
      Jinak s tou kvalitou krémů šel Avon dost dolů, před 10 lety voněly úplně krásně a neměli tuhle divnou konzistenci...

      Vymazat
  2. Není zač ;) Hned si tě jdu přidat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je :) Už se začínala být dost zoufalá a říkala jsme si, proč zrovna mně se tam to okno neukazuje :D A díky za přidání :)))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)