Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 5. května 2013

Jak ti dupou králíci? :)

Pěkný nedělní podvečer :)

   Měla jsem problém - chtěla jsem králíka. Já chci! Známe, že... Ale doma to neprošlo. Tak jsem si to kompenzovala tím, že jsem si kupovala vše s Dupíkem z Bambiho.


   Třeba pyžamo...


   Triko...


   A další pyžamo... které nemám vyfocené. Já vím, občas dokážu být nesnesitelně infantilní.

   Nakonec jsem žadonila tak dlouho, že jsem po půli roce dostala ke svátku souhlas, že budeme mít králíka. Po půl roce objednávání klece atd. nám teď dělají společnost dva ušáci - Dupík a Fleur :)

Vlevo sameček Dupík a vpravo holčička Fleur

   No a já z nich mám takovou radost, že jsem vám je prostě musela ukázat :D Jsou to mazlové, tedy zatím a samozřejmě, že jsou trochu plaší, občas zdrhají, když se k nim přiblížíte...


   Začínají okusovat dřevěné lišty u zdí, pohovku a kabely...


   Bot si zatím nevšímají...


   Ví, co je dobré...

Ta krabice je prázdná a slouží jako schod do klece :)

   Kontrolují, co o nich píšu...


   Vzájemně se čistí...


   Vzájemně se mazlí...


   Mazlí se i se mnou...


   Statečně ochutnávají Ribes aureum (lehká profesní deformace :)...


   Ještě statečněji prohledávají okolí...


   Zatím se ani nepřiblíží k naší Falbalce... (asi se bojí, že jim sní pampelišky :)


   A hlavně jsou prostě úžasní a naši :D



   Tak se mějte hezky, my jdeme koupit něco k jídlu, já se doučit tu arboristiku a zítra tu bude článek o Ruby Wing - laku měnícím se na slunci :)

19 komentářů:

  1. Jééé Nikčo, ty jsou taaak roztomilý :)) To je super, že sis je nakonec vydupala.. Jak dlouho je vůbec máš? :)

    Já bych také chtěla jednoho takového..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydupala je dobrý výraz :) A trefný. Jinak je máme od sobotního odpoledne :)

      Vymazat
    2. Fakt jo? takže ještě miminka..to je roztomilé..:)

      Vymazat
    3. jsou narození 18. 3. :)

      Vymazat
  2. jsou miloučký, ať vám dělají radost

    OdpovědětVymazat
  3. Proč jste jim nedali ladící jména? Jeden vznešené, francouzské, druhý infantilní a trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jsi byla chytrá, tak víš, že Fleur není vznešené jméno, ale ve Francii dost normální. A jedno je francouzské a druhé české, jako to máme my v páru. Jinak Dupík se nám líbí a je lepší než Ferda nebo Chloupek. A kdyby všechno ve světě mělo ladit, tak tu máme jenom hnidopichy jako ty ;)

      Vymazat
  4. No ti jsou ale úžasní, ocásci malincí :) Tak snad budou dělat tolik radost, jak naši rats :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od potkanů se povahově dost liší, víc se bojí a nečapneš je, aby si je pomazlila. Ale zatím radost dělají a snad dlouho dělat budou :)

      Vymazat
  5. tak jsem si tady krapet zašišlala :D Ještě, že tu sedím sama :D
    Jsou úžasní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ivi :) Taky tu na ně děsně šišlám, ještě že neumí mluvit, jinak by to ode mne chytli :D

      Vymazat
  6. Armen a Suzi, veľmi vám ďakujem za komentáre :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou tak ňuňací! Jako malá jsem měla přesně dva takhle zbarvené plyšové králíky a nedala jsem je z ruky, koupila jsem si je z naškudleného kapesného, byly docela drazí, ale skoro jako živí, prostě láska největší:-D Doufám, že nám je zas brzo ukážeš jak rostou a tak;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, Dejni :) Fleur je pravá slečna, pořád se ukazuje a ráda se fotí :) Jinak s těmi králíky tě chápu, obzvláště když na to šetříš tak dlouho :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)