Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 15. května 2013

Laky na zlepšení nálady :)

Pěkný večer všem :)

   Už mi chybí jen 2 zkoušky, které mám až 29. a 30., takže do té doby můžu lakovat ty nejbláznivější barvy laků :) Navíc vybrané laky zlepšují náladu stejně jako čokoláda :) Stačí mrknout a už vám připadá svět hezčí. Taky to tak máte?



   Mezi žhavé kandidáty na Nail Polish Optimistic se dostali následující krasavci:
Avon Pastel Pink - světle růžová, krycí ve 2 středně silných vrstvách, schne středně rychle, výdrž průměrná
p2 Tell Me A Secret - zvláštní výrazná zelenomodrá se zeleným shimmerem, kryje ve 2 slabých vrstvách, střední schnutí, výdrž nadprůměrná
Maybelline MiniColorama Urban Yellow - střední žlutá bez výrazného teplého zabarvení, kryje až ve 3 silných vrstvách, hůře schne,výdrž lehce nadprůměrná
Color Club Metamorphosis - tmavě zelená třpytivá barva s modrými odlesky, kryje ve 2 silných vrstvách, rychle schne, výdrž slabá
p2 Passion - výrazná oranžovorůžová barva, kryje ve 2 slabších vrstvách, schne rychle, výdrž lehce nadprůměrná
L´Oréal Green Majestic - zelenožlutá metalickotřpytivá (to je teda zkomolenina :), kryje ve 2 slabších vrstvách, schne lehce podprůměrně, výdrž průměrná
Maybelline MiniColorama Tutti Frutti - chladná růžová s modrou perletí a světle zelenými třpytkami, nekryje ani ve 3 silných vrstvách, schnutí trochu horší, výdrž lehce podprůměrná (Tenhle lak vám zlepší náladu už jen svým názvem :)
Catrice Jade Is Not My Name - modrozelená krémovka (teal), kryje ve 2 vrstvách, špatně schne, výdrž podprůměrná
Sephora Valentine - ostrá neonová růžová s teplým podtónem, kryje ve 2 vrstvách, hůře schne, výdrž lehce nadprůměrná/průměrná
Essence Mellow Yellow - světle žlutá se stříbrným shimmerem, kryje ve 2 silných vrstvách, hooodně špatně schne, výdrž podprůměrná (děs běs hrůza, zná někdo jiný sv. žlutý lak se stříbrným shimmerem?)
Yves Rocher Orange Sanguine - korálová oranžovočervená, oranžová převládá, i ve 2 vrstvách lehce prosvítají bílé konečky nehtů, schne velmi rychle, výdrž průměrná/lehce nadprůměrná
Color Club Peace Out Purple - růžovofialová zářivá, na fotce neodpovídá, ve skutečnosti je trošku tmavší a více do fialova, nekryje ani ve 2 silných/3 slabých vrstvách, schne velmi rychle, výdrž dost podprůměrná (škoda, jinak je moc hezký)

Následuje přehlídka na nehtech :)

Vidíte, jaké nerovnosti v důsledku houstnutí dělá žlutý Essence??

Avon Pastel Pink, p2 Tell Me A Secret, Essence Mellow Yellow, CC Peace Out Purple

CC Peace Out Purple, Essence Mellow Yellow, p2 Tell Me A Secret, Avon Pastel Pink
YR Orange Sanguine, L´Oréal Green Majestic, p2 Passion, Maybelline Urban Yellow


Maybelline Urban Yellow, p2 Passion, L´Oréal Green Majestic, YR Orange Sanguine
Maybelline Tutti Frutti, Catrice Jade Is Not My Name, Sephora Valentine, CC Metamorphosis

Maybelline Tutti Frutti, Catrice Jade Is Not My Name, Sephora Valentine, CC Metamorphosis
Malíček jsem děsně šikovně otřela o rám postele :)

   Jak se vám výběr líbí? Přijímám tipy na další pěkné optimistické laky, jasného vítěze ještě nemám. Nejvíc se mi líbí pohromadě :)

   Jinak moc děkuji, že sem chodíte, komentujete, někteří dali like mé facebookové stránce a tam komentují také <3

P.S. Někdo má vlastní rtěnku, někdo štětce, někdo pomocníky do koupele... ale mně stačí "vlastní" Coca Cola Light :D


Mějte se krásně :))

21 komentářů:

  1. Pěkný článek, bezva barvičky. Tutti Frutti jsem taky měla, ale uz skončil v koši, zhoustl :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, tak snad mi to taky neudělá... Mám ho asi od léta. Jinak do koše bohužel poletí ten Mellow Yellow, táhně se jak žvýkačka a ani ředidlo nepomáhá...

      Vymazat
  2. Pro zlepšení nálady si často svou sbírku prohlížím a kochám se barvičkami :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je úplně nejlepší, skvělý nápad :) ovšem já bych tu svojí skoro 7kilovou sbírku enmohla tahat všude s sebou, to je lepší mít 1 na nehtech :)

      Vymazat
  3. Ty máš 7 kg laků? Tak to máš dobrou náladu pořád:-)

    Jsou to hezké barvičky. Hned si jdu nalakovat nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zaokrouhleno, přes 6,5 :) Ale půl kilo určitě přibude, jak se znám :D To je milé, že jsem tě nalákala na nalakování :)

      Vymazat
    2. Musím si napsat, abych si nezapomněla večer zvážit laky :D Zajímavý údaj, vůbec by mi to nenapadlo :D

      Vymazat
    3. Taky mám chuť si hned jít zvážit laky :D, ale budu si muset počkat..většinu mám doma a na koleji jen 70 :D

      Vymazat
    4. Tak do toho jdu taky. Schválně si je taky zvážím ;-)

      Vymazat
    5. Haha holky, to se moc těším, kolik kilo laků máte vy :)) Jinak v této partii pár kilo opravdu ráda přiberu :D

      Vymazat
    6. tak mám zváženo a je to přesně 4036 gramů :D

      Vymazat
    7. ha na gramy, to jsi dobrá :) my máme jen osobní váhu :D

      Vymazat
  4. Jůůů to je barviček. To je krásné! Moc se mi líbí ta pastělově růžová od Avonu.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta růžová je můj nejoblíbenější lak od Avonu a musím říct, že s přehledem strčí do kapsy i China Glaze a Color Club :)

      Vymazat
  5. To je... hodně laků. :)A krásné barvičky. :)
    Mimochodem, je mi to tu sympatické, proč jsem to objevila až dnes? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, to jsem ráda :) Jinak je to asi tím, že ke komentářů moc nedávám odkaz na blog, občas to neuškodí, ale myslím, že to většinu lidí odradí :) A to víc si vážím, když sem někdo zavítá :)))

      Vymazat
  6. ten růžový Avon - moc hezká barvička ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé barvičky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj, lentilkové nechtíky! :-) Krásne vyzerajú takto spolu. Mňa najviac zaujal asi ten zelený Loreal, naozaj pekná farba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Veve, vidíš :) Lentilky by mě nenapadly, ale vypadá to tak :) Ten L´Oréal je krásný, láska na první pohled to byla :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)