Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 10. května 2013

Líčení podle Cary Delevingne

Pěkný páteční podvečer :)

   Když jsem poprvé zahlédla reklamu na letošní kolekci Reserved, říkala jsem si, jestli je ta modelka tak hezká, tak silně nalíčená nebo tak ošklivá. Později jsem zjistila, že se jmenuje Cara Delevingne, má obočí jak Brežněv a je velmi žádanou modelkou. A když jsem uviděla fotografie jí nenalíčené, řekla jsem si, že se mi asi líbí právě to líčení na kampani pro Reserved. Tak jsme ho zkusila :)


   Cara je sice jiný typ než já, má světlé dlouhé vlasy a jiný tvar obličeje, ale i tak to nedopadlo zas tak hrozně. Dokonce se mi to začíná líbit čím dál tím víc.


   Pleť jsem sjednotila Fluidním makeupem od Yves Rocher v odstínu Beige 100 Teint trés claire, nedokonalosti zakryla tekutým korektorem od Essence v odstínu Natural Beige a na kruhy pod očima jsem použila Garnier roll on korektor pro světlou pleť. Vše zapudrováno sypkým pudrem od Yves Rocher.


   Oči jsem lehce vystínovala dvěmi nejtmavšími stíny z tria od Yves Rocher a poté použila černou tužku od Sephory v odstínu Midnight Black. Na řasy jsem použila hnědočernou řasenku od Rimmelu (Extra Super Lash v odstínu Brown/Black). Její kartáček jsem poté lehce otřela do kapesníčku a použila ji na zvýraznění obočí. Chtěla jsem, aby bylo opravdu výrazné, takže jsem nesáhla po stínech ani tužce.


   Na tváře jsem použila hnědomeruňkovou tvářenku od Avonu v odstínu Cheeky, která se už nevyrábí, což je škoda, neboť je skvělá a silně mi připomíná tvářenky od Bourjois. Zdravíčka jsem dala jen trochu, abych nevypadala jak Marfušenka.


   Na rty jsem použila červenou rtěnku s teplým podtónem od Rimmelu odstín Temptation.

  Co se týče vlasů, navlnila jsem je na středně širokou kulmu a po chvíli pročesala dřevěným hřebenem s řídkými zuby.



Použité produkty

   Co vy říkáte na vzhled Cary Delevingne? Někomu bude připadat krásná, někomu jak kluk, ale asi se všichni shodneme na tom, že je přinejmenším zajímavá. Jinak by se nestala múzou Karla Lagerfelda :)

Krásný víkend a děkuji nově příchozím čtenářům (2 na Bloglovin a 1 přes Google :). <3 <3 <3

14 komentářů:

  1. Modelka vypadá jako transsexuál, tobě to moc sluší. Vypadá to trochu retro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je opravdu zvláštní, dokonce se v soukromí obléká jako kluk :) A taky mi to připomíná retro :)

      Vymazat
  2. Povedený ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc všem děkuji, jste zlaté <3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja ked teraz na topozeram tak by som asi aj chcela take obocie

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to a máš krásné rty. Myslím, že vypadáš líp jak modelka.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se mi líbíš víc než modelka a navíc ti takové líčení dost sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nech toho, zase budu rudá jak krocan :D Děkuji moc, zlato <3

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)