Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 1. května 2013

Májové líčení :)

Krásný prvomájový den :)

   Kdybych stále nebyla nemocná a zítra neměla zkoušku, udělala bych nové líčení. Takto vám musím ukázat pouze jedno starší z minulého roku... Snad mne za to neukamenujete :)

   Kombinaci růžové a zelené zbožňuji - na oblečení, doplňcích a hlavně liliích. Přijde mi velmi svěží a romantická, tudíž vhodná i na dnešní líbačku pod třešní. I když to bych volila jemnější odstíny růžové a možná vynechala linku. Budiž, jako inspirace postačí a snad se vám tahle divočina bude líbit :)



   Do vnitřního koutku jsem použila světle zelený odstín se shimmerem z paletky od Avonu by Marimekko v odstínu Poppy Bloom. Následovala světle růžová z paletky Dermacol Film Studio Barrandov Prague v odstínu Romance. Z ní jsme použila i křiklavou růžovou do vnějšího koutku. Zde by bylo možné použít i Dazzle Dust od Barry M v odstínu Neon Pink. Místo zelené by se třeba hodil odstín DD60 Grass.




   Na oživení jsem líčení doplnila tekutými linkami od Yves Rocher, s kterými se pracuje hezky, ale přijde mi, že mají tendenci se mazat :/ Nakonec řasenka :)

   Poté jsem použila makeup, korektor, a pudr. Tvářenku jsem zvolila od Bourjois v odstínu Rose Frisson, které jsem nanesla jen trochu. Pro lidi s růžovým podtónem pleti snad nebude ani potřeba, protože líčení je velmi výrazné.

   Na rty jsem s největší pravděpodobností použila rtěnku od Avonu Pink Sunrise, což je moc hezká nude růžová barva, dobře pigmentovaná a matná. Škoda, že už jí nevyrábějí. Na fotkách se zdá lesklá, neboť jsem ji vklepala do balzámu, aby barva nebyla tak sytá.
  Přeci jenom je to už třičtvrtě roku, co jsem toto líčení dělala :) Jak říkám, ve zkouškovém mě tlačí čas, rozhodně to není z důvodu, že bych vás chtěla zanedbávat. Naopak :) Moc si vás vážím :)


Přeji krásný první máj! :)


10 komentářů:

  1. Tohle ti moc sluší. Skvělá a neobvyklá kombinace.

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Krásné, moc se mi to líbí :))

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekné, pristane ti to, a pekné fotky, vôbec nevadí, že je to z minulého roka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Suzi :) Já se právě bála, že mi tu přistane anonymní komentář, že nevypadají moc dobře, jak nebyly focené na blog, nebo že vás odbývám.

      Vymazat
  4. Jé, to se mi moc líbí, ta růžová ti opravdu sluší a fotka s růží je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Ta růže byla bohužel už poněkud zvadlá :D Ale posloužila dobře :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)