Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 6. května 2013

Měnící se lak Ruby Wing Myth

Pěkný pondělní podvečer :)

   Doufám, že jste začali nový týden dobře a užijete si ho, když je den volna navíc :) Dnešní zkouška dopadla za 2, takže jsem spokojená a vrhám se na stavařinu...

   Kdo sleduje facebookové stránky mýchšminek, určitě ví, že do svého sortimentu zařadili laky Ruby Wing. Tyhle laky jsem toužila zkusit od té doby, co na blogu Color Club probíhaly souboje o hezčí odstín laku. Mezi všemi Color Club a Ruby Wing zvítězil Desert Valley od RW. Neskutečně se mi líbil, on když ale ztmavne, nevypadá na barevně odlišném podkladu dobře, neboť nekryje. Tak jsem tedy vzala CC Covered In Diamonds a z měnících laků Ruby Wing Myth, protože jsem po fialovorůžové barvičce koukala už nějakou dobu.


   Co se mi na těchto lacích líbí od počátku, je balení. Vypadá neuvěřitelně luxusně a v kombinaci s barvou odstínů Myth a Desert Valley neskutečně krásně :) 


   Víčko je kovové a Česká pošta mi dokázala, že se dá i promáčknout... ano, tak trošku detailista.


   Na laku je i malá cedulka ve tvaru motýlích křídel, kde jsou barvy před a po proměně.


   Štěteček jsem vám, já koza, zapomněla vyfotit, ale je totožný jako u laků Color Club, tedy relativně úzký a dlouhý (ale kratší než China Glaze). Při lakování jsem musela štěteček víckrát namáčet.

   Konzistence je dost vodová, až mne to překvapilo. Obtížně lze aplikovat větší vrstvu, jinak se vám lak rozteče okolo. Proto doporučuji slabší vrstvy a více. Na fotkách jsou 2, ale na pravé ruce, kde se mi jako pravákovi obtížně lakuje, nebyly dostačující a dala jsem 3. Přeci jenom se jedná o velmi světlý lak.

   Schnutí mi přišlo celkem rychlé, řekla bych lehce nadprůměr. Co se týče výdrže, přijde mi lepší než u Color Club, které se mi obecně loupou už druhý den dopoledne. Tento ne, i teď po cca 30 hodinách je lak perfektní.

   A teď to nejlepší...

   Doma je barva světle růžová se studeným podtónem. Silně mi připomíná Essence Iced Latte.



   A teď zkuste dát nehty ven :)






   Kdyby to chtěl vidět někdo "naživo" u odstínu Meadow, mrkněte k Sonidlu na video.

   Ze světle růžové je zvláštní fialovostarorůžová. 



   Ještě jsem zkusila dát 2 prsty na slunce a zbylé dva nechat ve stínu - což perfektně ladí s naším povlečením :)


Plus něco navíc:
1, Lak změní barvu po 9 vteřinách :)
2, Do původního odstínu se však vrátí po 10 minutách.
3, Lak se mění, i když je zataženo. Výsledek je méně intenzivní, ale opravdu se změní.
4, Tma neurychluje návrat do původního odstínu.
5, Na sluncem zbarvený lak nemá vliv studená voda - barva se stejně vrací pomalu.
6, Barva v lahvičce se na slunci mění více do růžova než do fialova.


   Co více dodat? 15 ml koupíte za 219 Kč zde. Osobně bych si časem chtěla dokoupit ještě Sand Dune a přimlouvala bych se i o zařazení odstínů Fresh Linen, Lily a Poppy. Spoustě z vás by se mohl líbit Peony :)

A jak vás lákají Ruby Wing? :)
Mějte se krásně!

27 komentářů:

  1. tak to je úžasný :) to sem snad raději ani neměla videt :D moje peněženka zapláče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moje peněženka už zaplakala :D A bojím se, že po výpletě z letní brígády jí budu muset koupit kapesníčky, jak bude plakat...

      Vymazat
  2. Nikolko to je krása! Líbí se mi před i po :) Jinak tví králíčci (včerejší příspěvek) jsou nádherní, hned jsem si vzpomněla na naše bývalé dva, hlavně na toho prvního, ten se taky mazlil :) Králíček je prostě parádní zvíře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zlatíčka :) Soni, taky se ti ten lak do původní barvy vracel tak dlouho? Mne to hrozně překvapilo...

      Vymazat
    2. Mně se původní barva vracela docela rychle a překvapilo mě právě těch 10 minut... Jsem zvědavá na ostatní odstíny, protože se zdá, že se budou lišit i konzistencí :(

      Vymazat
    3. Tak to čumím... možná, že ten tvůj je metalický a můj krémový. Chce to prozkoumat a z dalšího stipendia dokoupit bratříčky :D

      Vymazat
  3. Je moc hezký, možná taky neodolám a jeden Ruby Wing přibude do sbírky. Ale až časem, ne hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Času dost, Hani :) Vím, že ty holografy daly kontu trochu zabrat...

      Vymazat
  4. Už jsem se nechala nalákat a včera objednala:)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. je pravda, že taková fialová se moc nevidí :)

      Vymazat
  6. No tak to by bylo něco pro mě, bych pořád jen chodila ze sluníčka do stínu a pozorovala nehty :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak jsem to sluníčko naháněla, chvíli zalezlo, pak tu bylo, pak zase nic :D Ale fakt to funguje, i když je pod mrakem :)

      Vymazat
    2. Hodně o něm přemýšlím, ale není to zrovna levná záležitost, zase na druhou stranu za tu zábavu stojí určitě :D.

      Vymazat
    3. je pravda, že je dražší, ale v zahraničí snad i víc... Na druhou stranu je to 15 ml a máš 2 in 1 :D

      Vymazat
  7. To je prostě boží :D Jinak taky hlasuju pro Poppy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že mě to nenapadlo, že by se ti mohl líbit - růžová měnící se na tmavě vínovou :)

      Vymazat
  8. Poppy a Peony bych brala taky! :) Mám na nehtech Sand Dune, ale změnu jsem si žádnou neužila, protože mám nadlak od NYC a přes něj to jaksi nefunguje :D Takže dneska musím přelakovat bez nadlaku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to koukám, četla jsem, že nadlak na to nemá vliv. osobně jsem ho nedávala, protože jsem neměla potřebu. A moc se těším na fotky, Sand Dune mě hrozně láká :)

      Vymazat
    2. Já to u Soni taky právě četla, tak jsem ho vesele nalakovala :D Ale asi na to každý působí jinak...

      Vymazat
  9. Na tvůj popud jsem si také jeden koupila, protože mojesminky mám ráda a tento lak mi chyběl. Těším se na novější kolekce. Koupím si další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda to mám radost a už se těším až ho uvidím :)

      Vymazat
  10. to je super, vubec nevim, ze neco takoveho existuje.))
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)