Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 2. května 2013

Moje laková sbírka aneb syslův ráj :)

Dobrý podvečer všem :)

   Zápočty zapsané, první zkouška úspěšně složená a další v pondělí, co víc si přát :) Snad jen, aby i ty ostatní dobře dopadly. A protože jsem se dnes už nechtěla učit, tak jsem spánek vyměnila za přípravu hooodně dlouhého článku. Tedy dlouhého na přípravu :)

   Jednou jsem na youtube narazila na kanál Péti z LovelyHair, což bylo minulý leden. Díky ní jsem objevila blogový svět a s ním i lásku k lakům. Nemalý podíl má na tom i Sonidlo a Labradoora :)
   Před tím jsem měla asi 10-15 laků. K dnešnímu dni jich je... ehm 150 rovných + 1 podlak + 1 nadlak. Tudíž cca 140 kusů během 15 měsíců, přibližně 9 laků/měsíc. Vím, že jsou blogerky se 400 laky, tisícem ale i 10000 laky! Ale i tak, když je dám vedle sebe, mi to přijde jako obrovské množství :D
   Celá sbírka váží 6,5 kg a najdete v ní laky od 24 značek.

Ten bílý šátek je tam proto, aby se lahvičky nekutálely po podlaze ne na ozdobu :)

   První řada je glitrová, plus nadlaky a podlak. Zbytek lze už poznat, i když dnes nebylo dobré světlo, takže fotky nejsou nejlepší.
    Poznámku mám jen k oranžovým laků - asi víte, že této barvě moc neholduji a nesluší mi, ale 4 laky jsem dostala a některé odstíny se mi i celkem líbí (třeba p2 mě tak fascinoval, že jsem ho do toho košíku prostě dát musela :D).

   Spousta laků je kupovaná ve slevě (Essence, Catrice), takže tam to s penězi není nejhorší. Spoustu laků (cca 52) jsem dostala od kamarádek, přítele, úžasné Soni, rodičů, sestry, přítelových rodičů, přítelovy kmotry + peníze ze stipendia. Jeden lak jsem vyhrála (GS STARS Mistero Grey).
Nejlevnějším kouskem jsou ty zadarmo, popř. malé Essence za 10 Kč z výprodeje na Belárii. Nejdražší mnou placený je Ruby Wing Myth za 229 Kč. Přepočítám-li cenu na množství, je to Yves Rocher Violine, kde 5,5 ml stojí 199 Kč, tudíž 15 mililitrový lak stojí 543 Kč. Celkem drahý mohl být i lak Lancome od kamarádky, který je bohužel naprosto otřesný.


Mezi laky je hodně kousků, které jsem nelakovala:
Essence Winds Of Change, Princess Prunella, Right Girl, Prismatic White, A Walk In The Park
Sephora Dinner For 2, Deep In Her Eyes, It - Girl (jak na něj koukám, je neskutečně pěkný a asi brzy bude na nehtech :)
Maybelline Urban Coral
Ruby Wing Myth
Yves Rocher Indigo, Violet Électrique
Flormar 47
Catrice Mint Me Up
Color Club Covered In Diamonds


   Nejvíce laků mám od Essence, nejméně po jednom od Lancome, Ruby Wing, s-he a Miss Selene.
   Ve sbírce není ani jeden Astor (nezajímavé barvy), Dermacol (vůbec nedrží), OPI (na mě předražené a nelíbí se mi design lahvičky, a i když se dají sehnat levněji prostě ne, ta značka je mi protivná), Golden Rose (nedrží a taky celkem smrdí), Essie (nelíbí se mi design lahvičky) a Zoya (tak tu bych mooooc chtěla, design lahvičky miluji, barvy a názvy také, snad se mi nějaký poštěstí vlastnit).
   Zoufale málo mám nadlaků a podlaků. Plánuji max koupit NYC Turbo Dry. Tyhle průhledné tekutiny mě nebaví...
   Mezi laky nenajdete jedinou světle modrou ("baby blue") - osvětlím v některém dalším článku.        Převažují laky světlé, fialové, růžové, dočervena. Dost mám ráda třpytivé laky.


   Chtěla bych Zoya Valerie, Zoya Blaze, Barry M Burgundy Croc, Barry M Racing Green, Color Club Beyond, CC Daisy Does It, Ruby Wing Desert Valley (vzala jsem místo něho CC Covered In Diamonds, ale nevypadá v lahvičce tak hezky :D), A England Tess D´Uberville (no dobře, ten seríál mám vážně ráda), A England Saint George a fešáka jménem She Walks In A Beauty od téže značky. Také klasiku China Glaze Ahoy!, ta se mi líbí ukrutně :) A taky ChG Stella. A ještě...

   A teď přehled laků podle značek :) Jak říkám, tady v Praze je celý ten zataženo, ráno inverze, takže kvalita fotografií není oslnivá, bohužel.























Vidíte, jak ti roztahovační panáci z Essence zabrali celý rám postele?!
Bohužel ta halda nešla lépe vyfotit a popsat :/

   Plus ještě nějaké nálepky na nehty, ozdoby, kaviárové zdobení a štěteček na nail art (no tedy na malování, je ze Zlaté lodi a na lak tak jemné štětiny asi nejsou původně určeny :).



A jaká je vaše sbírka? 
Mějte se krásně :)

30 komentářů:

  1. Nádherná sbírka! :) Moje sčítá 96 kousků, teď jsem je počítala :) Takže tě dohánííím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je pěkný, že jsi mi je spočítala :D Nj s blogama to jde rychle co? :D

      Vymazat
    2. No, já je vlastně počítala včera, ehm :) Třídila jsem je podle barev, chci udělat pár swatchů, první budou na řadě modré :)

      Vymazat
    3. To neva, na swatche se moc těším :))

      Vymazat
  2. Krásná sbírka :)! Gratuluji ke zkoušce a ať se daří dál :). Koukám, že jsme na tom celkem stejně, já také narazila na Péťu, propadla blogům, pak i lakům, kterých jsem měla do té doby také nějak 10-15 a nakonec i kosmetice, kterou naštěstí tolik nesyslím, ale určitě toho mám víc, než bych potřebovala :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snad bude :)
      Ty blogy jsou prostě hrozné zlo :D Kosmetiky taky tolik nemám, tedy asi :D

      Vymazat
  3. Super kolekce! Ten Cherry od Oriflame vítězí u mne. Mně oranžové a podobné moc sluší. Jinak máš spousty krásných laků a máš můj obdiv za ty fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji. Jsem ráda, že to oceníš, zabralo mi to hodně času :) Ale bavilo mne to.
      Jinak ty korálové by ti určitě slušely a moc :)

      Vymazat
  4. Týý brďooo...!! :D:D Tolik jich snad nemám ani já :( :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já bych chtěla třeba vidět sbírky Nihridy a podobných "maniaček" :)

      Vymazat
  5. Tak tomu sa hovorí parádna zbierka ja mám myslím zhruba polovicu, ešte som ich nepočítala, ale najviac lakov Mám z Avonu :D Si si dala záležať na tomto príspevku - popis fotiek - ako dlho ti to trvalo? však ja by som to písala pomalý pol dňa :) toto ti vyšlo!!! Môj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Trvalo mi asi hodinu a půl naaranžovat a nafotit, hodinu a půl-2 hodiny udělat ty popisky a za necelou hodinu byl článek, takže asi 4,5 hodiny:) Ale bavilo mne to a jsem ráda, že se článek líbí :)

      Vymazat
  6. To je sbírka! 6,5 kg... :D NYC Turbo Dry plánuju kupovat už nějakou dobu a furt ho ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím by se už dalo posilovat, jedna dvoukilová krabice na jednu ruku, druhá na druhou :D No několik měsíců jsem chodila pro Catrice Karl Says Trés Chic, s tím NYC to bude asi podobné. Schválně, která ho bude mít dřív :-P

      Vymazat
  7. Pěkná sbírka :)Jsem na tom asi podobně jako ty :) Když jsem je počítala asi před měsícem a půl naposledy, tak jich bylo kolem 125, ale od té doby jich "pár" přibylo, takže to odhaduju taky na těch 150 :D Ale pořád se nemůžu dokopat k tomu, je nějak pěkně nafotit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Známe, jedna návštěva v Tetě... :D

      Vymazat
  8. Skvělá sbírka!!:) Já teda blogům, a hlavně teda lakům, propadla někdy loni před létem, taky díky Peti z LovelyHair:)) To by možná mělo být až trestné,ne?:D V té době jsem měla asi 10laků, teď je to asi okolo té stovky, možná už přes:) U tebe se mi moc líbí China a Maybellinky,to se jen tak nevidí! Já mám nejvíce laků GS, Avon a Color Club:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maybelline Mini Coloramy byly z drogérek (plus GS) nejlepší, škoda, že je přestali vyrábět :(
      Color Clubů bych taky chtěla víc, ale bohužel mi nedrží moc dobře, takže zatím odolávám :)

      Vymazat
  9. tak tomuhle se říká sbírka!!! Já na laky zase tam moc nejsem, mám jich asi kolem 17.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se ale zase krásně oblékáš, já poutám pozornost max. těmi nalakovanými nehty ;)

      Vymazat
  10. ahoj Nikol pěkná sbírka, máme podobný vkus na barvy, já jich mám něco mezi 60-70, a taky jsem lakománii propadla díky blogům

    OdpovědětVymazat
  11. Snažím se svou sbírku držet v rozumných mezích. Mám na ně krabičku a pravidlo, že si jich nekoupím nikdy tolik, aby se do ní nevešly. :D Aktuálně je to 16 kousků, tak 5 by se jich ještě vešlo. :D Kde se dají koupit barevné od Four seasons? Já mám od nich jen ty péče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se snažila udržet se na uzdě... Sonidlo mi to překazila :D
      Ty FS jsme koupila na modeláži:
      http://www.modelaznehtu.cz/shop.php?cislo=17&&zn=10037
      A dají se koupit i tady:
      http://www.cedrosole.cz/category/laky-na-nehty-1
      Ale bohužel nejsou nic moc a jejich péči se nevyrovnají... Brzy se loupou, ten světlý hrozně smrdí a nekryje.... Brala jsem je na zkoušku a znovu bych už po nich nesáhla :/

      Vymazat
    2. Právě jsem čekala podobnou kvalitu jako od péči.

      Vymazat
    3. To já bohužel taky... péči umí, barevné laky bohužel ne.

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)